MuscleMeat

kosten kuur

• Topic Starter Topic Starter
nu ga ik mij nog eens moeien. Gaan jullie nu beweren dat,als ik hg deca had gebruikt, ik méér dan 12kg was bij gekomen???? Nu ni gaan overdrijven he
Volgens mij is het van persoon tot persoon verschillend. Maar ik vind 12kg voor een deca/winny tab kuurtje van gs wel ruim voldoende(400mg deca en hoogste dosis winny was 30mg). Ik denk niet da als ik hg producten had gebruikt ik nog meer was bijgekomen.

stephen zei:
nu ga ik mij nog eens moeien. Gaan jullie nu beweren dat,als ik hg deca had gebruikt, ik méér dan 12kg was bij gekomen???? Nu ni gaan overdrijven he
Volgens mij is het van persoon tot persoon verschillend. Maar ik vind 12kg voor een deca/winny tab kuurtje van gs wel ruim voldoende(400mg deca en hoogste dosis winny was 30mg). Ik denk niet da als ik hg producten had gebruikt ik nog meer was bijgekomen.

Ik beweer niets LOL, ik ben onschuldig :D

Ik weet alleen wel dat je wel degelijk verschil heb tussen bijvoorbeeld de D-Boll van GS en bijvoorbeeld de D-Boll van Naposim.

Met de D-boll van GS houd je minder vocht vast terwijl er toch echt dezelfde stof in zit. Als je meer vocht vasthoud kom je dus ook meer kilo`s aan tijdens de kuur. Ok het is géén spiermassa maar je komt wel tijdens de kuur meer aan.

believe you me, da was/is geen vocht,12kg bij, 9 over.En kwa vet net het zelfde,achteraf dan he. Ik ben er erg over te spreken,over gs.Ik moet wel toegeven da ik er toch wat schrik voor had om een underground product te gebruiken, maar ik mag zeker niet klagen. Ik weet natuurlijk ni hoe het zit met de test,d-bol,oxy,boldenone,enz. Hoewel ik binnekort wel meer kan vertellen over de boldenone.

nog 2 en der zijn 1000 views

stephen zei:
believe you me, da was/is geen vocht,12kg bij, 9 over.En kwa vet net het zelfde,achteraf dan he. Ik ben er erg over te spreken,over gs.Ik moet wel toegeven da ik er toch wat schrik voor had om een underground product te gebruiken, maar ik mag zeker niet klagen. Ik weet natuurlijk ni hoe het zit met de test,d-bol,oxy,boldenone,enz. Hoewel ik binnekort wel meer kan vertellen over de boldenone.

nou dat zou ik maar niet doen, over de boldonene van GS is NIEMAND te spreken, zou echt slecht moeten zijn

niet? was van plan om een bold/winny inj te doen. Wat dan wel? Terug deca/winny? voor droge massa

stephen zei:
niet? was van plan om een bold/winny inj te doen. Wat dan wel? Terug deca/winny? voor droge massa

gebruik de search optie en toets gewoon boldone in en kijk bij gs je zult zien alleen maar slechte ervaringen

Gebruik anders een ander soort boldone!!!

daar zit het probleem. 3 suppliers, allemaal gs

seeker zei:
testosteron is de veiligste steroide en gelijk 1 van de sterkste

De veiligste steroide voor je lever. Voorderest kan je met Testosteron alle bijwerkingen krijgen die je van de andere steroiden ook kan krijgen aangezien Testosteron ook naar het vrouwlijk geslachtshormoon Estradiol kan converteren zal er ook veel vocht vastgehouden worden en zal je aantal kilo`s winst ook uit vocht bestaan.

Extra oestrogenen zorgen er trouwens ook voor dat je meer vetcellen aanzet dus kuren met Testosteron in de bulk zal ook voor meer vet zorgen.

Laatst bewerkt:
jimbo zei:
De veiligste steroidee voor je lever. Voorderest kan je met Testosteron alle bijwerkingen krijgen die je van de andere steroiden ook kan krijgen aangezien Testosteron ook naar het vrouwlijk geslachtshormoon Estradiol kan converteren zal er ook veel vocht vastgehouden worden en zal je aantal kilo`s winst ook uit vocht bestaan.

Extra oestrogenen zorgen er trouwens ook voor dat je meer vetcellen aanzet

veilig heeft niks te maken met bijv. acne, haaruitval, vocht en vetopslag maar met gezondheid nu en later!!!

maar voor cutting weinig geschikt. bold/winny was een goede cut stack, maar aangezien ik aan geen goeie bold kan raken is de vraag wat dan wel te gebruiken?

jimbo zei:
De veiligste steroide voor je lever. Voorderest kan je met Testosteron alle bijwerkingen krijgen die je van de andere steroiden ook kan krijgen aangezien Testosteron ook naar het vrouwlijk geslachtshormoon Estradiol kan converteren zal er ook veel vocht vastgehouden worden en zal je aantal kilo`s winst ook uit vocht bestaan.

Extra oestrogenen zorgen er trouwens ook voor dat je meer vetcellen aanzet dus kuren met Testosteron in de bulk zal ook voor meer vet zorgen.

extra oestrogenen zorgen ook voor een verhoging van hgh en igf-1, dus ook weer meer spiergroei

seeker zei:
veilig heeft niks te maken met bijv. acne, haaruitval, vocht en vetopslag maar met gezondheid nu en later!!!

Met Testosteron kan je alle bijwerkingen krijgen die in alle leerboeken staan dus niet alleen de acné, haaruitval. Ook de botontkalking, verhoogde bloeddruk en ga zo maar door.

Het enige voordeel van Testosteron is dat het niets met je lever doet, en dat het minder bijwerkingen geeft omdat je eigen lichaam ook Testosteron aanmaakt is onzin want de bijwerkingen ontstaan juist door een teveel aan Testosteron.

Url ....

jimbo zei:
Met Testosteron kan je alle bijwerkingen krijgen die in alle leerboeken staan dus niet alleen de acné, haaruitval. Ook de botontkalking, verhoogde bloeddruk en ga zo maar door.

Het enige voordeel van Testosteron is dat het niets met je lever doet, en dat het minder bijwerkingen geeft omdat je eigen lichaam ook Testosteron aanmaakt is onzin want de bijwerkingen ontstaan juist door een teveel aan Testosteron.

en waarom is dat dan onzin, noem maar een paar bronnen

heb eve een berekening gemaakt.Een test/deca kuur van 10weken mét front load. De ene met alles van gs en de andere met test van iran en deca van norma,organon is euro/ampul duurder. verschil:130euro en met organon: 152
zonder nakuur. Dit is toch al een aardig verschil vind ik,bij wie het geld niet direct uit mijn reet komt.

seeker zei:
en waarom is dat dan onzin, noem maar een paar bronnen

1 bron lijkt me meer dan genoeg en dat is de medische informatie waar dbc01 toegang tot had:

[Link niet meer beschikbaar]

En dan ook nog het feit dat Testosteron beide kanten op kan converteren dus ook alle bijwerkingen "kan" hebben dus zowel de bijwerkingen van Estradriol als de bijwerkingen van DHT.

Terug
Naar boven