AndroidHealthClinic

Kracht- en/of cardiotraining

Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Ik hoor veel verschillende verhalen dus miss dat jullie wat duidelijkheid kunnen bieden.
Ik doe krachttraining 3x per week en op 3 andere dagen 3x cardio om wat platter te worden en het vet te verbranden.

Nu hoor ik van veel mensen dat je beter eerst puur krachttraining kunt doen en daarna puur cardio.

Klopt dit verhaal??

De reden waarom ze dit zeggen is omdat je zonder cardio een lager onderhoud hebt en makenlijker verdikt waardoor je meer massa zult aanzetten. Het is belangenrijk dat als je meer spieren/massa wilt dat je boven je onderhoud eet.

Try it and find out.

Conditie heeft namelijk ook voordelen voor je krachttraining, herstel, stressmanagement, etc.

Zonder cardio is het natuurlijk makkelijker om aan te komen maar ik zou het daarbij op z'n minst onderhouden.

Als je doel is om vet te verliezen kun je er dan wat meer nadruk op leggen, maar moet je misschien accepteren dat de krachttraining niet zo snel vordert als anders of zelfs helemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Oke wat ik hieruit begrijp is dus dat ik beter gwn net ietsje boven mijn onderhoud kan eten + KT en dan na een tijdje even KT omruilen voor cardio en daarna weer KT,,bulken/cutten dus.

KT niet omruilen voor cardio;), gewoon cardio + KT.... Trouwens je kan je cardio gewoon doordoen alleen zul je moeten zien dat je je verbruik erbij eet. Wat meestal lastig is als je niet gewoon bent om veel te eten.

Terug
Naar boven