MuscleMeat

Kracht gains behouden

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik zit nu momenteel in een redelijk licht kuurtje waar mee ik veel kracht winst maak
die ik graag wil behouden. Wat kan ik het beste doen om het zo veel mogelijk te behouden want ik merk altijd dat vooral de kracht weer snel af neemt bij mij na dat de kuur is beeindigd. Nu denk ik dat de extra kracht er alleen is vanwege de AAS die bepaalde receptoren gebruiken, maar hopelijk zit ik hier naast?
Kracht winsten zijn iig enorm nu na 15 dagen kuren met anavar only en 125mg test E per week.

Is een stickie over, maar ik gebruik altyd tydens mijn nakuur creatine vr kracht vast te houden(zoveel mogelijk) gebruik dan mono-Creatine. Na een maand de kr-alkalyn creatine(minder vocht) alles in combo met bcaa's zma en 200mg caffeine.

Daarnaast voeding op orde laag koolhydraat hoog eiwit, training wissel ik af met korte met zwaar reps wel correcte uitvoering niet cheatte, andere week met veel herhalingen. Zo doe ik dat.

Een ander doet het weer op n andere manier, lees de info van andere en maak het je eigen zodat je van je zelf weet dat werkt voor mij.
Uiteraard je verliest alyijd wel wat gains(vocht) 'n kracht
Dat lijdt bij meeste tot demotivatie... Zodat ze snel weer kuren of je ziet ze nooit meer in de gym.

Succes met je goal te behalen.

Hoezo laag kh en hoog eiwit voor kracht te houden? Laag kh en hoog eiwit vind ik meer voor cutten.

Hai bricks,
Omdat ik in ver leden nogal
buff werd na mijn kuur, tydens mijn kuur scherp.moest van mijn trainer voeding aanpassen,
Na mijn kuur kreeg ik ook vsn die waanzinnge vreet aanvallen , vrat alles wat los vast zat en verkeerd.
gewoon clean bulken en kh eruit wel me nodige vetten erbij.
Werkt perfect voor mij. Eet 6x op n dag.
Daarom zeg ik ligt peroons gebonden

Ach en ik blijf bij leren ...met schand en wijs zeg maar

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal de volgend keer ook maar creatine dan toevoegen. Die dat momenteel ook al met oxandrolone samen, las namelijk een artikel daT oxandeolone de opname van creatine of zo bevorderd, of dat je meer creatine op kan nemen?

Maar momenteel zit ik in week 3 met oxandrolone en heb nog 3 week te gaan samen met 125mg test voor mijn libido.
Echter stop ik hier na maar 4 weken met de kuur en ga erna direct weer aan de oxandrolone maar dan met 250mg test er bij, en erna het hele jaar geen orals meer. Neem oral altijd maar 2-4 keer per jaar maar dit schroef ik terug na max 2 keer per jaar.

Waarom die orals, dat is omdat oxandrolone altijd zo sterk op mij werkt qua kracht en fattloss tijdens het droger trainen, zonder
dat ik last krjg van bijwerkingen. Zoals nu ook, geen puistje te bekennen en geen slechte conitie enzo heerlijk spul

Terug
Naar boven