XXL Nutrition

Krachtbank training!

Xeivh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
69kg
Hallo!

Ik heb een weekje geleden een krachtbank gekocht. Na een half jaar fitness dacht ik dat het tijd was om het wat serieuzer aan te nemen, heb nu al een weekje m'n voeding aangepast.

Nu is mijn vraag.. is het mogelijk om elke spiergroep te trainen op een krachtbank? ik heb namelijk deze.

http://www.decathlon.fr/media/819/8193221/zoom_400PX_asset_55631619.jpg

Tot nu toe train ik m'n benen, biceps met dumbbells, en dan de barbell. Maar het voelt niet aan of ik de 100% uit m'n bank haal.
Welke oefeningen doen jullie? hoeveel reps?

En dan heb ik nog een vraagje. Klopt het dat als je echt de "massa" wilt dat je meer gewicht moet nemen dan je eigenlijk aankan om je sets te voltooien, om echt tot het uiterste te gaan?

Dank bij voorbaat!

Hallo!

Ik heb een weekje geleden een krachtbank gekocht. Na een half jaar fitness dacht ik dat het tijd was om het wat serieuzer aan te nemen, heb nu al een weekje m'n voeding aangepast.

Nu is mijn vraag.. is het mogelijk om elke spiergroep te trainen op een krachtbank? ik heb namelijk deze.

http://www.decathlon.fr/media/819/8193221/zoom_400PX_asset_55631619.jpg

Tot nu toe train ik m'n benen, biceps met dumbbells, en dan de barbell. Maar het voelt niet aan of ik de 100% uit m'n bank haal.
Welke oefeningen doen jullie? hoeveel reps?

En dan heb ik nog een vraagje. Klopt het dat als je echt de "massa" wilt dat je meer gewicht moet nemen dan je eigenlijk aankan om je sets te voltooien, om echt tot het uiterste te gaan?

Dank bij voorbaat!

Voor een antwoord op je laatste vraag lees je berst eerst de stickies, anders ga je hier geen al te aardige opmerkingen krijgen.

De bank die je kocht is echt niet goed genoeg. Eerst moet je ons trouwens zeggen hoe zwaar je bent, wat je vetpercentage is, wat je kracht op dit moment is, en wat je wil bereiken. Anders kunnen we geen correct advies geven. Alvast welkom, en nu je traint, niet meer stoppen en blijven knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn excuses daarvoor!

ik ben 1m83 , weeg 69kg (lang en smal dus) ik heb ee vetpercentage van 11% wat m'n kracht momenteel is weet ik niet.. ik doe nu sets met dumbbells van 20kg 8x3.
Wat ik wil bereiken is niet echt de kracht..maar meer het uitzicht, zo groot zijn en nogal smal zijn vind ik er niet echt mooie uitzien

Hartelijk bedankt voor je reactie :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven