XXL Nutrition

Krachtkuur tips?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Ik wil het komende jaar meer nadruk leggen op kracht dan massa. Mijn doel is om zo sterk mogelijk te zijn zonder dat ik veel in gewicht aan kom. Mocht ik in gewicht aankomen dan moet dit kwaliteitsmassa zijn en geen vocht

De basis van de kuur wordt

Tren-a 150 EoD
Test-e 250 EW

Wat zou ik nog kunnen toevoegen? Ik wil geen orals nemen zoals halotestin, die zijn me iets te schadelijk en verder ook geen hgh/insuline/etc. Ook moet het effect blijvend zijn, dus niet dat zodra ik met het middel stop dat de kracht verdwijnt. (Ik cruise verder wel gewoon het jaar door op 250 test-e).

Ik zat er zelf aan te denken om NPP toe te voegen, is dat een goede combinatie met Tren-a? zijn wel allebei nor-19.

Winstrol inject.

Jammer dat je geen orals wilt gebruiken anders was oxy ook wel eens leuk geweest

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat je geen orals wilt gebruiken anders was oxy ook wel eens leuk geweest

Ik wil wel orals gebruiken zolang ze niet mijn lever verkrachten zoals halotestin en oxy dat doen. Vaak is de kracht van die orals vooral tijdelijk en hoor dat je van oxy ook veel vocht krijgt.

Klopt idd de kracht van oxy verlies je heel snel.
Dat word naast kuren 7 dagen in de week trainen maat :o

Heb er zelf bold bij lopen.Kuur moet dan wel aanzienlijk langer.

die test/tren voorstel is opzich meer dan voldoende.
ik zou dan tren op 100mg ED doen

375mg test E EW
100mg tren A ED

• Topic Starter Topic Starter
die test/tren voorstel is opzich meer dan voldoende.
ik zou dan tren op 100mg ED doen

375mg test E EW
100mg tren A ED

Misschien dat ik dat ook wel doe. Tren hou ik wel op 75 om te kijken hoe ik daar op reageer aangezien mijn enige andere ervaring met Tren 400mg -e is. En mijn vials komen in 1 ml/ 75g

Misschien dat ik dat ook wel doe. Tren hou ik wel op 75 om te kijken hoe ik daar op reageer aangezien mijn enige andere ervaring met Tren 400mg -e is. En mijn vials komen in 1 ml/ 75g

Tren dan indd op 1 ml/ED gooien chef :)

Miss turinabol toevoegen? Niet het vocht van Dianabol wel de kracht!!

Even serieus, als je kracht en droogheid wilt is er niks beter als winny.

Laatst bewerkt:
Hij wil niet veel bijkomen en rust is groei daarom 7 dagen trainen zodat je geen tijd hebt om te groeien (kracht stijgt ook in rust I know I know)

Zou je dan niet gewoon minder moeten doen, of dan idd op kracht trainen om hypertrophy zoveel mogelijk te blokkeren? Bijvoorbeeld 3x5 3 dagen per week? :p

Meer gaan trainen zodat je niet kan rusten en daarom niet groeit lijkt me juist niet verstandig?

Hij wil niet veel bijkomen en rust is groei daarom 7 dagen trainen zodat je geen tijd hebt om te groeien (kracht stijgt ook in rust I know I know)

Zou je dan niet gewoon minder moeten doen, of dan idd op kracht trainen om hypertrophy zoveel mogelijk te blokkeren? Bijvoorbeeld 3x5 3 dagen per week? :p

Dat schiet toch ook niet op? 7 keer trainen omdat je anders teveel groeit :roflol:

Kracht en massa gaan, tot op zekere hoogte, hand in hand. Je kan niet verwachten 250kg te benchen bij een gewicht van 70kg.

Nee dat zeker niet maar als je niet veel in lichaamsgewicht wilt groeien maar wel in kracht moet je niet teveel rust pakken want dan kom je gewoon in massa aan

Damn wat een onzin wordt hier verkondigd.

winny pff k*t advise zeg voor kracht neem dan dianabol of idd oxy

van winny word je hard en pak je maar kg of 2

Nee dat zeker niet maar als je niet veel in lichaamsgewicht wilt groeien maar wel in kracht moet je niet teveel rust pakken want dan kom je gewoon in massa aan

Niet aankomen in massa door middel van overtraining is natuurlijk geen goed advies he.

Heb geen weet over aas, maar in reactie op bacardi, OP, eet op onderhoud (geen bulk), train op kracht (1-6 sets 1-6 herhalingen, geen dropsets/negatief etc. Geen hypertrophy trainingen, en natuurlijk op onderhoud eten(!) en je zal sterker worden en minimaal massa aankomen.

Als je onder of op onderhoud eet beperk je massa toename mss wel ja, maar gain je ook gewoon minder kracht. Het is niet realistisch te denken dat je in een kcal tekort flink kracht gaat gainen.

Het hele 'op kracht trainen' is ook onzin kwam ik achter toen ik low reps ging doen. Had ik nog nooit gedaan en m'n rug werd 2 keer zo dik. Massa en kracht gaan tot op zekere hoogte gewoon hand in hand, kijk naar een MikeO van 't forum, gozer is ****ing sterk en flink buff. Denk dat zoiets veel meer in je genen moet zitten om zo'n Aziaatje van 70 kg te zijn en dan 300 kg te squatten.

Terug
Naar boven