Fitness Seller

krachtmiddelen???

Ruud

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Bestaan er produkten die je kracht een stuk naar boven kunnen pushen??
Liefst met blijvend effect

VB ik druk nu 60 KG, wil graag naar de 80 - 90 gaan?

ja ik weet een goed middel. Training!

sorry gast, maar als je maar 60drukt, ben je echt nog niet toe aan roids!

Mee eens...

Misschien is creatine een beter idee.

Ik denk dat kracht opzich niet veel zegt, ik kwam niet over de 74 kg met 7 reps. ook niet met crea. tijdens 4 weken d-boll ging mijn bench met 8-10 kg omhoog, terwijl een andere jongen die dezelde d-boll nam van 80 naar 140 kg ging.

roids zijn idd niet echt aan te raden als beginner. ik zou eens proberen met de meer legale middelen zoals swole 2 of zo ...

Juriaan zei:
Ik denk dat kracht opzich niet veel zegt, ik kwam niet over de 74 kg met 7 reps. ook niet met crea. tijdens 4 weken d-boll ging mijn bench met 8-10 kg omhoog, terwijl een andere jongen die dezelde d-boll nam van 80 naar 140 kg ging.

zeg dromert wat loop jij weer voor adviezen te geven... no offence, maar als ik iemand een advies wil geven over prohormonen en daarmee naar jou verwijs (zodat je je slechte ervaring kunt geven) krijg ik het verwijt naar men hoofd dat die kerel nog niet toe is aan roids... en nu loop jij te blaten :mad: dat je met een 74 kilo bankdrukken al aan de (echte) roids gaat... ik zou in deze kwestie die jongen eerst eens een fatsoenlijk eetschema/krachtschema ed aanbevelen voordat je zo`n onoverwogen antwoord geeft....

ik bedoel als ik lees dat ik van 80 naar 140 kilo bankdrukken kan gaan door dianabol te eten, dan ren ik naar de dichtsbijzijnde steroidshop....

kijk dat jezelf begint te kuren op een moment dat je als naturel nog genoeg gains kunt krijgen, moet je dat zelf weten, mij boeit het niet, maar dat je dan zo`n domme post neerzet die tegen alle principes achter het verstandig gebruik van roids ingaat (eigenlijk toon je je hiermee gewoon een newby!)... jij zou beter moeten weten... vooral jij, die nogal de neiging hebt om andere mensen op de vingers te tikken!!!!!

goede voeding,veel geduld en veel afwisseling van training en 8-10 kilo das zeker binnen een half jaar te bereiken !!!

alles met kleine stapjes dan kom je verder!!
hardlopers zijn doodlopers ook in de bodybuildingsport!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen heeft het hier over RIODS, wat is dat precies?

anabole steroiden. steroids is engels, roids is een populaire naam.

jimmy101 zei:
zeg dromert wat loop jij weer voor adviezen te geven... no offence, maar als ik iemand een advies wil geven over prohormonen en daarmee naar jou verwijs (zodat je je slechte ervaring kunt geven) krijg ik het verwijt naar men hoofd dat die kerel nog niet toe is aan roids... en nu loop jij te blaten :mad: dat je met een 74 kilo bankdrukken al aan de (echte) roids gaat... ik zou in deze kwestie die jongen eerst eens een fatsoenlijk eetschema/krachtschema ed aanbevelen voordat je zo`n onoverwogen antwoord geeft....

ik bedoel als ik lees dat ik van 80 naar 140 kilo bankdrukken kan gaan door dianabol te eten, dan ren ik naar de dichtsbijzijnde steroidshop....

kijk dat jezelf begint te kuren op een moment dat je als naturel nog genoeg gains kunt krijgen, moet je dat zelf weten, mij boeit het niet, maar dat je dan zo`n domme post neerzet die tegen alle principes achter het verstandig gebruik van roids ingaat (eigenlijk toon je je hiermee gewoon een newby!)... jij zou beter moeten weten... vooral jij, die nogal de neiging hebt om andere mensen op de vingers te tikken!!!!!

Wat moet jij nou, ik adviseer hem niets geef slechts mijn ervaring. En dan kom jij mij beledigen, je moet ff lekker je kritische bek houden. Wie denk je wel niet wie je bent om zo te komen praten dat ik een dromert ben en domme dingen zeg en een newby ben.

Als ik hiervoor een waarschuwing krijg dan mag je ''****ing'' alleswetende jimmy er ook een geven.

go jur :D

Juriaan zei:
Wat moet jij nou, ik adviseer hem niets geef slechts mijn ervaring. En dan kom jij mij beledigen, je moet ff lekker je kritische bek houden. Wie denk je wel niet wie je bent om zo te komen praten dat ik een dromert ben en domme dingen zeg en een newby ben.

Als ik hiervoor een waarschuwing krijg dan mag je ''****ing'' alleswetende jimmy er ook een geven.

typisch geval van roid rage :p

ik heb het nogal beschaafd neer gezet, maar feit is gewoon dat je altijd zo reageert als je kritiek krijgt, terwijl je meer dan genoeg kritiek zelf uitdeeld.. en je beschrijft je ervaring.. zet er dan ook bij dat het een slechte ervaring is.. en wie denk jij wel niet dat je bent...

een waarschuwing vind ik trouwens overtrokken, en waar je deze mogelijkheid vandaan haalt?

maar ik hou er over op, anders wordt het weer een lekkere flame, en hoewel dat op zen tijd best vermakelijk is, zal ik mij in deze als de 'volwassene' gedragen.

ontopic:

zoals ik al zei.. met eten en trainen kun je nog een lekkere winst halen, eventueel nog creatine erbij + stackers zodat je harder kunt trainen...

groeten van de '****ing' alleswetende jimmy :cool:

Hmm niemand die zegt hoe lekker de kick kan zijn van ephedrine ? Ken zat mensen die het nemen, puur voor de energie die ze er van krijgen.
Red Bulletje of het goedkopere Flying Horse (Aldi) wil miss ook nog wel helpen?

Espi

jimmy101 zei:
typisch geval van roid rage :p

ik heb het nogal beschaafd neer gezet, maar feit is gewoon dat je altijd zo reageert als je kritiek krijgt, terwijl je meer dan genoeg kritiek zelf uitdeeld.. en je beschrijft je ervaring.. zet er dan ook bij dat het een slechte ervaring is.. en wie denk jij wel niet dat je bent...

een waarschuwing vind ik trouwens overtrokken, en waar je deze mogelijkheid vandaan haalt?

maar ik hou er over op, anders wordt het weer een lekkere flame, en hoewel dat op zen tijd best vermakelijk is, zal ik mij in deze als de 'volwassene' gedragen.

ontopic:

zoals ik al zei.. met eten en trainen kun je nog een lekkere winst halen, eventueel nog creatine erbij + stackers zodat je harder kunt trainen...

groeten van de '****ing' alleswetende jimmy :cool:

Nee hoor jimmy, absoluut geen roid rage, ik ben niet anders als normaal maar ik mijn reactie was op die van bovenstaande reacties over de krachttoename. Dan maak jij mij voor dromer, dat ik domme dingen zeg en dat ik een newby ben om het samen te vatten, je komt ff lekker mijn in stukjes volledgi afzeiken. En nee ik laat me niet afzeiken.

Slechts mijn mening.

Laat ik ook ontopic komen: als je nog maar net traind, eten en evt crea en eiwitten.

Als je al langere tijd traind en wat wilt gebruiken ga dan eerst eens een half jaar lezen over roids zodoende jezelf leren.

Ontopic:

Zorg gewoon eerst dat je voeding en je training OK zijn en ook je rust. Als je voldoende voeding naar binnen krijgt en goed uitgerust bent dan kan je langzaam je gewichten gaan ophogen. Ik begrijp dat je vind dat het niet snel genoeg gaat maar dat is niet meer dan logisch. Waarschijnlijk zie jij in de sportschool waar je sport andere mensen die veel meer dan jou pakken qua gewicht maar heb je je ook al eens afgevraagd hoelang hun trainen?

Je kan jezelf (nog) niet gaan vergelijken met mensen die al jarenlang trainen.

Wat betreft het ophogen van je gewichten:

Probeer eens een powerlifting schema, dat houd in op explosieve kracht trainen maar misschien een stomme vraag hoor maar waarom wil je meer gewicht gaan tillen? Ik vind het juist de kunst om met zo min mogelijk gewicht zoveel mogelijk resultaat te krijgen (spiermassa) maar ik zal wel weer als BBer denken.

Suc6!

Thread gaat behoorlijk off-topic zo langzamerhand maar goed.

Ruud als het voorbeeld op waarheid berust dat je 60 Kg drukt en je andere lifts zijn ook nog voor verdere verbetering vatbaar moet je voorlopig maar niet aan anabolen denken. Met gerichte training is nog genoeg haalbaar, ook al weten we natuurlijk niet hoeveel je weegt nu. Iemand van 60 Kg die 60 Kg drukt levert een hele goed prestatie, weeg je bv 80 Kg dan nog is het een redelijk gewicht om te banken. Je bent 23 zie ik in je profiel, dus geef het de tijd en je zal echt nog wel vooruit gaan.

Voor trainingstips is er genoeg op dit bord te vinden, succes.

En voor de dames, kunnen jullie niet via een PM elkaar flamen. Best vermakelijk dit, maar het heeft weinig met het topic te maken van deze thread.

Ah, zie net dat Jurriaan de wijste is in deze :thumbs:

Komaan jongens laten we het hier allemaal gezellig houden

@Ericr

Ik weeg nu momenteel 72 KG, kom van 78 KG

jij bent nog lang niet rijp voor de roids!!!! Met goede voeding en training kom je echt een heel eind.

Ruud, dan is 60 Kg een goed uitgangspunt om uit te bouwen. Goed aan de slag gaan met compound oefeningen als squats, deadlifts, bankdrukken voorlopig en je zal vanzelf wel merken dat je binnen no time vooruitschiet.

Voor gebruik van steroiden is het zo dat je echt aan je
natuurlijke max moet zitten en zelfs dan moet je de afweging maken waarvoor je het wilt doen. Het zijn geen magische snoepjes die je even een stuk sterker zullen maken in tegendeel het zijn eigenlijk gewoon medicijnen met behoorlijk wat nare bijwerkingen.

Terug
Naar boven