frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:alsof dat het doel van die kuur was.
Laten we nou hier niet een´zeik juriaan af - thread´ van maken. Als je hem niet gelooft of opmerkingen erover hebt, pm die beste jongen dan gewoon.
En ruud: als je je bankdruk omhoog wilt krijgen, volg dan een powerlift routine. Deze zijn te vinden in het powerlift gedeelte en het trainingsgedeelte. en anders ben je altijd nog vrij om een vraag te stellen!
ga echt niet aan de roids, dit zal je niet helpen. Voor de rest heeft eric er alles al over verteld.
the_ur zei:Waarom wilt iedereen zo veel mogelijk drukken? Het gaat toch om bodybuilding en niet om powerliften. Ik wou dat ik met de helft van het gewicht hetzelfde gevoel zou hebben. Waarschijnlijk was dan m'n operatie niet nodig geweest (en m'n techniek en kennis is echt wel ruim voldoende).
Mijn tip is dus eigenlijk; train inderdaad zo zwaar je kan maar let op je techniek en op je gevoel de kg's komen dan vanzelf..........
). Ik bedoel, wie groot is moet ook sterk zijn, maar das mijn mening. Als je een flinke kerel bent die al heel wat jaartjes traind en je kunt maar 70 kg ofzo drukken, nou sorry.. mij niet gezien.KaLe zei:Nou, ik hecht toch wel verschrikkelijk veel waarde aan kracht. Zit er persoonlijk meer tussen in denk ik (powerbuilding?).

En soms wissel je het af met bodylifting!KaLe zei:....Zit er persoonlijk meer tussen in denk ik (powerbuilding?...

Koolhoven zei:Muhahahah wat een lang geouwehoer en die jongen weet nu nog niets. Begrijp me niet verkeerd gasten ik ben het geheel met jullie eens dat deze gast nog lang niet toe is aan as maar hij stelt een vraag en heeft recht op antwoord.
AS die gebruikt worden puur voor krachttoename en niet voor gewichtstoename zijn:bv
Winstrol
Halotestin
Anapolon (zorgt wel voor veel waterretentie dus gewichtstoename)
Maar nogmaals hier ben jij echt nog niet aan toe. En wat kan het jou nou schelen hoeveel je drukt ? Bij BB gaat het er toch om dat het er goed uitziet ?
Zorg eerst gewoon voor goede voeding en geef het wat tijd
frietbakker zei:
the bear zei:Finaplix! Ik vond het naar spul maar ik werd er wel duidelijk sterker van.