Fitness Seller

krachtmiddelen???

Er moet meer geflamed worden! Flamen is vet!

Maar even terzijde, in 4 weken 8-10 kg meer bankdrukken? In 5 weken bankdruk ik 5 kg meer, het lijkt me dan dat die D-Boll niet echt de moeitewaard is voor de paar kg's meer in 1 week minder met al de risico's die eraan vast zitten.

alsof dat het doel van die kuur was.
Laten we nou hier niet een´zeik juriaan af - thread´ van maken. Als je hem niet gelooft of opmerkingen erover hebt, pm die beste jongen dan gewoon.
En ruud: als je je bankdruk omhoog wilt krijgen, volg dan een powerlift routine. Deze zijn te vinden in het powerlift gedeelte en het trainingsgedeelte. en anders ben je altijd nog vrij om een vraag te stellen!
ga echt niet aan de roids, dit zal je niet helpen. Voor de rest heeft eric er alles al over verteld.

Waarom wilt iedereen zo veel mogelijk drukken? Het gaat toch om bodybuilding en niet om powerliften. Ik wou dat ik met de helft van het gewicht hetzelfde gevoel zou hebben. Waarschijnlijk was dan m'n operatie niet nodig geweest (en m'n techniek en kennis is echt wel ruim voldoende).

Mijn tip is dus eigenlijk; train inderdaad zo zwaar je kan maar let op je techniek en op je gevoel de kg's komen dan vanzelf..........

D. zei:
alsof dat het doel van die kuur was.
Laten we nou hier niet een´zeik juriaan af - thread´ van maken. Als je hem niet gelooft of opmerkingen erover hebt, pm die beste jongen dan gewoon.
En ruud: als je je bankdruk omhoog wilt krijgen, volg dan een powerlift routine. Deze zijn te vinden in het powerlift gedeelte en het trainingsgedeelte. en anders ben je altijd nog vrij om een vraag te stellen!
ga echt niet aan de roids, dit zal je niet helpen. Voor de rest heeft eric er alles al over verteld.

:thumbs:

Als je graag meer wil drukken raad ik je ook aan in de powerlift sectie te kijken. Ga eens een praatje maken met die jongens die kunnen je veel goede tips geven. Je zal toch moeten kiezen wat je wil: kracht of massa. Wil je kracht ga dan een powerlift schema gebruiken , wil je massa ga dan een BB-schema aan houden. Natuurlijk zul je met een BB-schema ook sterker worden, maar niet zo snel als met een Powerlift-schema. Je kan het ook natuurlijk ook een beetje combineren.

suc6!

the_ur zei:
Waarom wilt iedereen zo veel mogelijk drukken? Het gaat toch om bodybuilding en niet om powerliften. Ik wou dat ik met de helft van het gewicht hetzelfde gevoel zou hebben. Waarschijnlijk was dan m'n operatie niet nodig geweest (en m'n techniek en kennis is echt wel ruim voldoende).

Mijn tip is dus eigenlijk; train inderdaad zo zwaar je kan maar let op je techniek en op je gevoel de kg's komen dan vanzelf..........

Nou, ik hecht toch wel verschrikkelijk veel waarde aan kracht. Zit er persoonlijk meer tussen in denk ik (powerbuilding? :D ). Ik bedoel, wie groot is moet ook sterk zijn, maar das mijn mening. Als je een flinke kerel bent die al heel wat jaartjes traind en je kunt maar 70 kg ofzo drukken, nou sorry.. mij niet gezien.

en dan heb ik het niet alleen over bankdrukken natuurlijk, maar overall!

KaLe zei:
Nou, ik hecht toch wel verschrikkelijk veel waarde aan kracht. Zit er persoonlijk meer tussen in denk ik (powerbuilding? :D ).

hey, KaLe, was jij niet degene die het wiel vorige maand heruitvond?

petje af! :p

Muhahahah wat een lang geouwehoer en die jongen weet nu nog niets. Begrijp me niet verkeerd gasten ik ben het geheel met jullie eens dat deze gast nog lang niet toe is aan as maar hij stelt een vraag en heeft recht op antwoord.

AS die gebruikt worden puur voor krachttoename en niet voor gewichtstoename zijn:bv

Winstrol
Halotestin
Anapolon (zorgt wel voor veel waterretentie dus gewichtstoename)

Maar nogmaals hier ben jij echt nog niet aan toe. En wat kan het jou nou schelen hoeveel je drukt ? Bij BB gaat het er toch om dat het er goed uitziet ?

Zorg eerst gewoon voor goede voeding en geef het wat tijd

Koolhoven zei:
Muhahahah wat een lang geouwehoer en die jongen weet nu nog niets. Begrijp me niet verkeerd gasten ik ben het geheel met jullie eens dat deze gast nog lang niet toe is aan as maar hij stelt een vraag en heeft recht op antwoord.

AS die gebruikt worden puur voor krachttoename en niet voor gewichtstoename zijn:bv

Winstrol
Halotestin
Anapolon (zorgt wel voor veel waterretentie dus gewichtstoename)

Maar nogmaals hier ben jij echt nog niet aan toe. En wat kan het jou nou schelen hoeveel je drukt ? Bij BB gaat het er toch om dat het er goed uitziet ?

Zorg eerst gewoon voor goede voeding en geef het wat tijd

Vind jij dat winstrol voor goede krachttoename zorgt? dan kun je beter voor anavar gaan denk ik dat levert relatief meer kracht met minder massa/bijwerkingen. Alhoewel anavar wel overdreven duur is en moeilijk te vinden.

Finaplix! Ik vond het naar spul maar ik werd er wel duidelijk sterker van.

Het heeft mij ook wat tijd gekost om over die 60 kg heen te komen. Ik druk nu inmiddels 90 kg 8 keer, met een top bench rond de 105 kg.

Boter nog steeds op me gewone voeding en heb nog geen supplementen gebruikt, laat staan dan AS in me opkomt. Gewoon hard trainen met een tijdje een powerlifting schema, goed eten en slapen en dan zit jij zo over de 60. :thumb:

Nou ik heb het precies een dag gebruikt, en werd er zo onrustig en depri van dat ik het maar heb gelaten. Ik had een transdermale oplossing van 50mg per miililiter in isopropyl alcohol gemaakt, en goot tijdens het overgieten wat op mijn hand, dacht mooi, kan ik dat een keer uitproberen, hoe het voelt;heb me drie dagen depri gevoelt. Maar ik had tijdens het trainen dus wel meer kracht, weet niet hoeveel, is al een half jaar terug.

Ik reageer niet zovaak op een forum, ik lees er alleen heel veel van, maar ik wilde even zeggen dan ik veel dingen heb geleerd van juriaan, en ik denk de meeste van jullie, moet je hem niet beginnen met afkraken als hij een verkeerd antwoord geeft!!!!!

We love you Juriaan ;) :D

Eigenlijk zou je je hierover moeten uitlaten zonder dat je weer gequoted wordt door drie mensen in een minuut.

Terug
Naar boven