AndroidHealthClinic

Krachtschema beginner, nu loopster

BNaomi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
20%
Hoi iedereen... Ik heb een schema op de fitness dat ik nu volg. Alle oefeningen (behalve buik, doe ik gewoon 10minuutjes) zijn 3 sets 12-9-6 reps. Ik doe 3 krachttrainingen per week en loop nog 3x per week. (halve marathon trainingen). Lijkt dit jullie iets? Ik neem van armen-buik-machines-losse gewichten telkens 1 oef wel-1 oef niet en dan de volgende taining de andere oefeningen. Een soort A-B-A in week 1 en B-A-B in week 2.

hyperextension
armen triceps kickback; arm triceps ext; dumpbell curl; tricep dips
buikspieren plank; side plank; step plank; crunches; leg raise; hanging knee raise
machines abductor machine; adductor machine; leg press; pulldown; shoulder press; low row; chest press; upper back; arm extension
losse oefeningen squat; dead lift; bench press; pull ups; hanging leg raise; push ups

groetjes!

Je trainingen vooral op de losse compounds richten. Deadlifts, squats, pull ups, benchpress, shoulderpress, ...
De rest heeft ook wel een plaats maar is bijzaak, al helemaal als je krachttraining ondersteunend is voor een andere sport. Google stronglifts, billstar maar eens, staat veel nuttig info.

Terug
Naar boven