Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Dat hangt van je niveau af.Is het neit gewoon beter om in weken te verdelen.
Week 1: 75 %
Week 2: 80%
enz. enz. Zodat je in de 6e week topt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt van je niveau af.Is het neit gewoon beter om in weken te verdelen.
Week 1: 75 %
Week 2: 80%
enz. enz. Zodat je in de 6e week topt.
Een relatieve beginner kan wekelijks sterker worden en toppen.
Een relatieve beginner kan wekelijks sterker worden en toppen.
Ja, dat misschien wel ja.Oke, maar kan hij dat ook op 1rm? Lijkt me toch erg zwaar voor je zenuwstelsel? Of is dat maar mietjes praat.
Wie zegt dat hij dat niet meer kan?de TS is geen beginner dus dat zou betekenen dat er niet elke week/training getopt kan worden.
Weet ik eigenlijk niet maar we pakken nooit 1RM's Altijd 3-5 reps op max.
Dit schema is ook om opzoek te gaan naar mijn max 1rm. Ik maak nog steeds iedere week goede progressie dus weet zeker dat ik nog steeds mijn gewichten kan verhogen.
Dit schema is ook om opzoek te gaan naar mijn max 1rm. Ik maak nog steeds iedere week goede progressie dus weet zeker dat ik nog steeds mijn gewichten kan verhogen.
We gaan het eens proberen en ik zal jullie opmerkingen in mijn achterhoofd meenemen. Mocht het niet bevallen dat kan er meteen ingegrepen worden.
Hou jullie op de hoogte.
Zoiets zoek je toch niet ff op, of je moet echt opzoek gaan naar blessures. Dat moet je toch opbouwen. En daarnaast wil ik zodra ik deze weet aanzienlijk verhogen. We zullen zien.Maar om je 1RM op te zoeken kan je toch ook gewoon een weekje gaan toppen.. hoef je toch geen heel schema voor op te zetten?

Zoiets zoek je toch niet ff op, of je moet echt opzoek gaan naar blessures. Dat moet je toch opbouwen. En daarnaast wil ik zodra ik deze weet aanzienlijk verhogen. We zullen zien.![]()
Schema qua oefeningen komt in feite sterk overeen met een rippetoe schema.Ik vind dit schema ook helemaal niks. Je hebt gewoon wat oefeningen bij elkaar gegooid (goeie oefeningen, dat wel), zonder stil te staan bij repranges, herstel, verschil assistance/main lifts, etc.