Fitness Seller

Krachtstation

Aad

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
Voor het eerst op dit forum. Uiteraard om hulp te vragen. Kort geleden een krachtstation gekocht. Tot mijn grote teleurstelling en verbazing waren er geen instrukties voor oefeningen bij. Mijn voor de hand liggende vraag is dan ook: Kan iemand mij hieraan helpen? Grote dank zal ik u dan verschuldigd blijven. Groetjes, Aad

als je een foto van het apparaat post kunnen wij vast wel een 10 al oef bedenken die je kunt doen!

• Topic Starter Topic Starter
dummie

Hallo allen,
Hoe moet ik in hemelsnaam een foto meesturen?
Groet Aad

als er een foto op de website staat, kijk dan bij de eigenschappen van de foto, daar staat het adres wel. zet dat ff in een post dan kunnen wij em opzoeken. als dat niet lukt geef het adres van de website en de naam van het station. kunnen we hem alsnog opzoeken!
ook kun je op www.exrx.net kijken. hier staan honderden oefeningen op, waarschijnlijk kun je hier een boel van op jouw krachtstation uitvoeren.
succes ermee!

zo hee das geen klein machientje! (de foto btw wel)
maar hier kun jij een heleboel mee doen!
toevallig al op exrx gekeken? ik zal wel ff een paar plaatjes van oefeningen plaatsen

Heb hier een groter versie vh plaatje:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
en ik geloof dat je deze oefeningen er prima op kunt doen:

borst:
bLWgaMKE-iyUdtQ8Z7jLAztFgYbPeiE4.gif

rug:

Schouders:

Benen:

Biceps:

triceps:

buik:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... (voor de slimmeriken onder jullie: ik heb inderdaad niets te doen)
Ik raad je wel aan om een set dumbbells te kopen als je echt van plan bent alleen thuis te trainen (dit mag ik wel concluderen toch als je dit station hebt gekocht). Vooral je schouders en biceps zullen hier baat bij hebben denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Tof

Hallo allen, Dinant harstikke tof van je. Hier heb ik wat aan! Wat mij betreft mag je niets te doen hebben :) P.S. Ik zal inderdaad dumbbells aanschaffen!
Groet Aad

Terug
Naar boven