Fitness Seller

Krachtverlies in de cut.

ThaGodfather

Cool Novice
Waardering
0
Hellow everyone,

Ik zit nu 5 weken in de cut. Ben van 96kg @24%bf naar 92 a 93kg @21.8%bf gegaan. (jah i no, wrom heb je het zo ver laten komen, ma ging zo lekker vooruit)

Ik zit nog niet echt laag in koolhydraten maar tijdens de training schijt ik nu echt 7 kleuren met gewicht waar ik normaal nog niet van begin te zweten.:(

Tot hoever is dit normaal en wat kan ik nog verwachten als ik lager in kh's ga?
Zit ik straks aan het einde van de cut met roze gewichtjes te trainen of doe ik iets verkeerd?

En ik zou graag willen weten als ik straks vakantie heb of het een goed idee is om s'morgens/s'middags een 3 kwartier tot een uur cardio te doen en s,avonds de gewone krachttraining te doen?

Ik dank u;)

probeer je koolhydraten vooral rondom je training te brengen zodat je meer energie hebt.

Hoe ben je aan het cutten? Eet je een bepaald aantal kcal onder onderhoud? Zoja, zou ik het anders doen. Het is belangrijk dat je voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt. Als je te weinig eiwitten binnenkrijgt gaat je lichaam je spieren opvreten. Als je te weinig koolhydraten binnenkrijgt heb je weinig energie en worden de gewichten die je pakt "p*ssy". Daarom is het belangrijk dat je voldoende stoffen binnenkrijgt. Ik zou gewoon volgens onderhoud eten en dan 3 keer in de week minimaal een uur aan cardio doen.

Gerelateerd topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Ik geloof in deze manier van cutten. Je krijgt gewoon je eiwitjes etc. binnen. Dus je zorgt voor optimaal spierbehoud in de cut. Velen gaan veels teveel onder onderhoud eten wat lijd tot spier verlies, wat dus helemaal niet nodig is.

Suc6 :thumbs:

Terug
Naar boven