- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet vaak zo? Zijn maar een select aantal mensen die echt diehard zijn met dat soort dingen! En volgens mij is het ook zo dat mensen per persoon verschillend op pijn reageren...

zoek op g-spot massage
Nee serieus rectaal kan je voelen of je prostaat groter is. Massage verlicht de klachten. volgens mij heb je kramp in je pc spier (spier die je gebruikt om je urine te stoppen als je aan het pissen bent).
Waar is je verklaring danDe G-spot van een man zit in de anus!(Bij de prostaat om precies te zijn)
OT:
Kramp in je penis is heel makkelijk te verklaren. De zwellichamen zijn gewoon "spieren" die wel eens bloed krijgen. Deze kunnen op verschillende manieren kramp veroorzaken.
Ik heb het meestal na de coïtus(uur of 2 later) wanneer dat ding tot rust komt![]()

ja echt serieus ik heb het... een keer per jaar komt het voor.
meestal als ik op de wc zit dan komt het zonder waarschuwing. dan houd houd het 10 sec vol en dan is het ineens weer weg.
het is echt kramp zoals in een spier.
ik heb dit eens in het jaar. verder ook geen enkele problemen met mijn vriend
ja ik ben seksueelactief al 2,5 met dezelfde partner.
iemand enig idee what the **** dat is?
ja echt serieus ik heb het... een keer per jaar komt het voor.
meestal als ik op de wc zit dan komt het zonder waarschuwing. dan houd houd het 10 sec vol en dan is het ineens weer weg.
het is echt kramp zoals in een spier.
ik heb dit eens in het jaar. verder ook geen enkele problemen met mijn vriend
ja ik ben seksueelactief al 2,5 met dezelfde partner.
iemand enig idee what the **** dat is?

Weet je wat pas pijn doet?? Die kramp die je soms voelt aan je anus.. Zit je gewoon te chillen en dan 2 à 3 seconden een hele scherpe pijn. Ik kan het dan wel uitschreeuwen
Nee ik ben geen homo, en ja ik weet dat jullie het ook hebben.
![]()
nig*ah say whaat
jullie zijn echt f**gots dat jullie dat denken...
maar scpeciaal voor jullie f**gots zal ik het wel ff aanpassen zodat het duidelijk word dat het om me lul gaat.
f**gots
Als je dat een verklaring noemt heb je het zeker nooit ver geschopt met je educatie.
Ik vind het een verklaring. Het zijn spieren die per dag behoorlijk vaak vol lopen met bloed en weer leeglopen. Bewegende delen kunnen kramp veroorzaken, maarja niet iedereen leest dit hieruit.
Betreft educatie moet ik toch antwoorden. Ik ben verkeersvlieger bij Ryanair.