MuscleMeat

kramp in je lul

het kan ook komen door stress... stress veroorzaakt een soort kramp bij de balzak. Zal even kijken of ik ergens het artikel kan vinden.

Is dat niet vaak zo? Zijn maar een select aantal mensen die echt diehard zijn met dat soort dingen! En volgens mij is het ook zo dat mensen per persoon verschillend op pijn reageren...

Tuurlijk, iedereen reageert anders. Maar de pijn moet hetzelfde zijn als je lul 360 graden draaien dus volgende keer als je de jongeheer een hand geeft zou ik het even proberen:P

gelukkig dat je chickie niet in de kramp schiet terwijl je bezig bent..
kan een lastigere situatie worden dan

ik zou je prostaat eens laten checken

Of zelf checken maar dat is wel wat :gay: zoek op g-spot massage :D Nee serieus rectaal kan je voelen of je prostaat groter is. Massage verlicht de klachten.

Minder gay, als je op een fietszadel gaat zitten vooral zo'n smalle voor je racefiets/spinnng en je hebt een vergrote prostaat dan zou dat geen aangename ervaring moeten zijn. Heb je dat dan is er zeker indicatie voor de huisarts. (die ook rectaal gaat voelen zoals je dus zelf ook zou kunnen)

Haha, nice topic. Ik heb het ook wel. Heel k*t als je in een gezelschap bent...

• Topic Starter Topic Starter

nee dat is het niet.... gelukkig

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

nee het lijkt niet me prostaat zover ik dat goed kan beoordelen.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

volgens mij heb je kramp in je pc spier (spier die je gebruikt om je urine te stoppen als je aan het pissen bent).

dit klinkt tot nu toe het meest toepasselijke bij mij.

De G-spot van een man zit in de anus!(Bij de prostaat om precies te zijn)

OT:
Kramp in je penis is heel makkelijk te verklaren. De zwellichamen zijn gewoon "spieren" die wel eens bloed krijgen. Deze kunnen op verschillende manieren kramp veroorzaken.
Ik heb het meestal na de coïtus(uur of 2 later) wanneer dat ding tot rust komt :P
Waar is je verklaring dan ???

nee, gelukkig niet :')

Weet je wat pas pijn doet?? Die kramp die je soms voelt aan je anus.. Zit je gewoon te chillen en dan 2 à 3 seconden een hele scherpe pijn. Ik kan het dan wel uitschreeuwen :p

Nee ik ben geen homo, en ja ik weet dat jullie het ook hebben.

:trollface:

ja echt serieus ik heb het... een keer per jaar komt het voor.

meestal als ik op de wc zit dan komt het zonder waarschuwing. dan houd houd het 10 sec vol en dan is het ineens weer weg.
het is echt kramp zoals in een spier.

ik heb dit eens in het jaar. verder ook geen enkele problemen met mijn vriend :D

ja ik ben seksueelactief al 2,5 met dezelfde partner.

iemand enig idee what the **** dat is?

Misschien is je vriend te strak?

ja echt serieus ik heb het... een keer per jaar komt het voor.

meestal als ik op de wc zit dan komt het zonder waarschuwing. dan houd houd het 10 sec vol en dan is het ineens weer weg.
het is echt kramp zoals in een spier.

ik heb dit eens in het jaar. verder ook geen enkele problemen met mijn vriend :D

ja ik ben seksueelactief al 2,5 met dezelfde partner.

iemand enig idee what the **** dat is?

:gay:

Nogmaals gequote, scherp JvR90. :)

Weet je wat pas pijn doet?? Die kramp die je soms voelt aan je anus.. Zit je gewoon te chillen en dan 2 à 3 seconden een hele scherpe pijn. Ik kan het dan wel uitschreeuwen :p

Nee ik ben geen homo, en ja ik weet dat jullie het ook hebben.

:trollface:

nig*ah say whaat

Misschien is je vriend te strak?

:gay:

Nogmaals gequote, scherp JvR90. :)

jullie zijn echt f**gots dat jullie dat denken...

maar scpeciaal voor jullie f**gots zal ik het wel ff aanpassen zodat het duidelijk word dat het om me lul gaat.

f**gots

nig*ah say whaat

jullie zijn echt f**gots dat jullie dat denken...

maar scpeciaal voor jullie f**gots zal ik het wel ff aanpassen zodat het duidelijk word dat het om me lul gaat.

f**gots

Jij niet dan? Ik dacht ik neem je dan wel in je sterretje om je lul te ontlasten.

Als je dat een verklaring noemt heb je het zeker nooit ver geschopt met je educatie.

Ik vind het een verklaring. Het zijn spieren die per dag behoorlijk vaak vol lopen met bloed en weer leeglopen. Bewegende delen kunnen kramp veroorzaken, maarja niet iedereen leest dit hieruit.

Betreft educatie moet ik toch antwoorden. Ik ben verkeersvlieger bij Ryanair.

Ik vind het een verklaring. Het zijn spieren die per dag behoorlijk vaak vol lopen met bloed en weer leeglopen. Bewegende delen kunnen kramp veroorzaken, maarja niet iedereen leest dit hieruit.

Betreft educatie moet ik toch antwoorden. Ik ben verkeersvlieger bij Ryanair.

je hebt geen spieren in je lul, alleen zwellichaamen..... zover ik weet.

Terug
Naar boven