Fitness Seller

kramp in je lul

Ik vind het een verklaring. Het zijn spieren die per dag behoorlijk vaak vol lopen met bloed en weer leeglopen. Bewegende delen kunnen kramp veroorzaken, maarja niet iedereen leest dit hieruit.

Betreft educatie moet ik toch antwoorden. Ik ben verkeersvlieger bij Ryanair.

Had dan eigenlijk een betere verklaring van je verwacht ;)

ik heb ook wel eens kramp, dan doe ik altijd wat rek oefeningen. alleen dan word hij altijd zo misselijk :S

epic topic titel is epic

Ik heb het weleens gehad toen ik moest kotsen. :P

• Topic Starter Topic Starter
omg me topic is volledig ontspoort..... ik vraag of iemand weet wat het is... niet al jullie ervaringen ermee xD

Hihi, weer iets over mannen geleerd! Raar volk, jullie!

Man maak je geen zorgen, ik heb bloedproppen gezeken, na blaas onderzoek, nier onderzoek, soa onderzoek, kanker onderzoek, MRI scan en veeeeeeeeeeeeeeel stress bleek ik uiteindelijk NIKS te hebben, nu is alles weer goed, bleek gewoon door te harde coïtus een bloedvat geknapt te zijn :D.

Heb toen ook heel veel pijn in me lul gehad.

Echter moet je wel eerst deze onderzoeken ondergaan als je kk en aids en soa wilt uitsluiten, aangezien deze dezelfde klachten kunnen veroorzaken.

had je geen whey in je lul gegoten van te voren ?

omg me topic is volledig ontspoort..... ik vraag of iemand weet wat het is... niet al jullie ervaringen ermee xD

Ik denk niet dat het veel is. Toen ik kotste zette ik veel kracht om het eruit te gooien dus misschien dat dat ook die spier aanspande...
Misschien dat jij ook te hard druk zet ?

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

nee jullie vrouwen zijn gewoon....

was ik al van plan :)

toch wel apart dat een vrouw met wijs advies komt :')

want vrouwen zijn dom? :P

Is perfect normaal bij het niezen gebeurt het ook vaak bij mij, dan lig op grond van de pijn haha :)

coïtus zonder opwarming zeker :D

Heb het ook wel eens, doet echt gruwelijk pijn idd. vraag me nog steeds af waardoor het komt.

Overbelasting van je prostaat is het meest voor de hand liggende. Waar dat van komt weten we allemaal. Laat de 18+ sites dus ff voor wat het is en het zal snel afnemen. Mocht het wel aanblijven zalk toch ff naar de huisarts gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Overbelasting van je prostaat is het meest voor de hand liggende. Waar dat van komt weten we allemaal. Laat de 18+ sites dus ff voor wat het is en het zal snel afnemen. Mocht het wel aanblijven zalk toch ff naar de huisarts gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ik ook wel eens ja, precies op die plek ook, na het niezen ook.

Soms wil het nog wel eens gebeuren als ik tijdens de training moet plassen ofzo.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven