XXL Nutrition

Kras op de auto getrokken zojuist, dader aangegeven

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Zat ik net achter de computer word ik door mijn vader mee naar buiten geroepen. Mijn vader wijst een flinke kras aan die op de deur van mijn auto zit en vroeg of die er al opzat. Ik antwoorde nee en vroeg of ie bij de auto van hen de lampen eens aan wilde zetten. Die auto stond tegenover de deur zodat ik de deur goed kon bekijken. Zit er een flinke kras over de deur.

Mijn vader riep me omdat ie had gezien wie het had gedaan toen ie boven een blouse aan het pakken was en daarvoor het licht niet had aangedaan. Hij zag hem eerst kijken richting het veldje (vanuit zijn auto die ie naast de mijne had neergezet) kon ie al dat er daarniemand kwam. Dus ik vermoed dat ie eerst heeft willen rondkijken.
Hij loopt naar mijn deur en haalde een flinke kras erover heen en liep vervolgens naar zijn huis (3 deuren verderop)

Wij na de schade dus te hebben bekeken naar zijn huis toe gegaan en gevragen waar het op sloeg dat ie de kras over mijn auto trok. Hij ontkende en is meegelopen en bleef ontkennen. Mijn vader had al meermaals gezegd dat ie het dus had gezien dat ie er trok.
Overigens met een leuke glimlach ontkennen :?
Melde ook nog ff dat als ie dat het willen doen dat ie het dan anders had gedaan. En natuurlijk ff melden dat als zijn auto onder krassen zou zitten morgen dat ie wist van wie het kwam.

Daarna maar dus verteld dat we de politie gingen bellen en hij zei dat we dat maar moesten doen en hij dat als het ondersom was hij het ook zou hebben gedaan. Gebeld en rond kwart voor 10 was de politie er voor onze verklaringen. Ik bevestigde dat de kras nieuw was, had er daarvoor nog mee gereden en aangezien de kras diep en groot was was ie zeker zichtbaar geweest bij het openmaken van de deur.

Daarna is de politie naar zijn huis gegaan en toen ik van boven af wat hoorde ben ik wezen kijken en zag dat de politie auto de achterdeur open had en vermoedelijk hem dus hebben meegenomen. Daarna legde ze nog wat in de kofferbak, wat mijn vermoeden bevestigde dat ze dus niet enkel wat op de achterbank legde waarvoor die deur dus open ging.

Ben benieuwd hoe het met de schadeafhandeling zal aflopen. Of ik eventueel wat vergoed krijg maar vooral of het hem dus duidelijk werd gemaakt zoiets niet meer te flikken.

Ff voor de duidelijkheid wat het voor type is.

Een paar maanden terug tot een half jaar jaar is de politie er naar binnen gegaan om hun Wiet plantage in beslag te nemen van 144 planten.
Politie is er overigens vaker geweest vanwege diefstal zoals fietsen en bromfietsen en dergelijke.
Maar familie van de buren maakte er een opmerking over tegen hem (meer een geintje) en daar is ie tegen uit gevallen geweest en een paar dagen terug hoorden we een knal bij de buren. Bleek dat er cylinder van een deurslot richting hun raam was gegooid. Vermoedelijk dus hen.

Heb overigens een msn gesprek gezien van hun dochter van 8 of zo die tegen de buurvrouw tekeer ging met woorden als slet/k*twijf/kankerhoer en dergelijke. Aparte mensen dus

Ik heb al een paar keer eerder krassen gehad op de auto die er zeker op zijn gekomen toen de auto geparkeerd stond. Flink diepe kras op de achterklep was de eerste, daarna een diep vlakbij het achterlicht en daarna een kras in de vorm van net als deze met een sleutel van algauw een cm of 40. En nog een enkele op het dak maar die zijn kleiner en zien er anders uit. Ook gemeld en aangewezen die andere krassen maar dus erbij verteld dat we daarvan niet hadden gezien door wie die erop waren gezet.

Ben benieuwd hoe het allemaal verder zal lopen. Mijn pa zei al tegen de politie de volgende keer als ie het ziet of als er ineens een kras op hun auto stond dat ie dan niet de politie zou roepen. Ik vroeg wat te doen als er ineens meer krassen opkwamen wat te doen en als we het niet zagen aan die agente.


:mad:
 
Wel klote voor je bro. Ik hoop dat je het vergoed krijgt, anders gaat het je een hoop geld kosten.
 
opknopen die gast!:mad:
 
tsjah, ruitje ingooien dan maar?:cool: vergeet geen handschoenen aan te trekken:thumbup:
 
Sport2000 zei:
tsjah, ruitje ingooien dan maar?:cool: vergeet geen handschoenen aan te trekken:thumbup:

Dan weet die jongen toch gelijk dat hij het is. Daar schiet je ook weinig mee op, dan zit hij dalijk naast hem op het politiebureau.
 
ik zou gewoon het bedrag wat jij kwijt bent voor reparatie bij zijn auto toepassen.

Ik haat zulke mensen echt vieze vuile aso's afschieten... :mad:
 
Zeer klote bro.

Als ik zo´n gast op heterdaad betrap ga ik uit mijn plaat (en ik wordt niet snel boos) :mad:
 
Als de verzekering niet uitbetaalt kun je aanspraak maken op een speciaal potje. Jongens help me even, ben de naam kwijt....
 
Dani zei:
Als de verzekering niet uitbetaalt kun je aanspraak maken op een speciaal potje. Jongens help me even, ben de naam kwijt....

Jam?
 
damn dat is echt klote
 
Waarom heeft ie een kras op je auto gezet dan? Want je zegt dat ie speciaal naar jouw auto liep. Heb je zijn moeder anaal genomen? Zo niet, dan zou je dat wel moeten doen :D
 
Dani zei:
Als de verzekering niet uitbetaalt kun je aanspraak maken op een speciaal potje. Jongens help me even, ben de naam kwijt....

slachtofferhulp??? :D

optopic; klote gast. Ik had niet eens de politie gebeld, maar er voor gezorgt dat hij de schadevergoeding persoonlijk aan mij overhandigd. Weet ik tenminste zeker dat ik mijn geld krijg :D
 
Schadefonds. (Jam kwam dus aardig in de buurt)
 
Jij woont gewoon naast de Tokkie´s.... kicken!! kan ik binnekort ff een bakje bij je komen doen? ;)


Ontopic: Ik hoop dat ze het kunnen bewijzen dat hij het heeft gedaan, want anders is het zijn woord tegen het woord van je vader. Ik hoop dat hij verzekerd is want anders kun je ook fluiten naar je centen.
Succes ermee, hoop voor je dat het snel geregeld is....
 
Waarschijnlijk krijg je niks vergoed. Het is immers jullie woord tegen het zijne. (Heb ooit eens ruzie gehad met iemand, en die deed ook aangifte. De politie zei dat het woord tegen woord was.)

Of hij zal het natuurlijk moeten toegeven, maar die kans lijkt me vrij klein.
 
De velgen onder zijn auto eraf schroeven, en vervolgens zijn auto openhaard blokken zetten. Hij zal zker jouw ervoor aankijken en dan kunnen jullie een mooie deal sluiten. Ghehehehe
 
klote bro! slaat echt helemaal nergens op dat soort dingen :mad: Toen de TT in Assen was dit jaar ben ik er heen geweest met m'n vader en broer samen. M'n pa had net een nieuwe BMW X5 gekocht. Daarmee gingen we er naar toe, kon hij er een flink stuk mee rijden. Komen we terug toen de races waren afgelopen, zat er ook van voor naar achter en over de achterklep een onwijze kras op. Slaat echt helemaal nergens op, waarom doe je zoiets.
 
Het moeilijkste lijkt me nog om kalm te blijven. Je hebt eerlijk gewerkt voor je autootje en dan komt de plaatselijke Tokkie voor jouw de boel verkloten, zomaar.
Nu maar hopen dat justitie het aangedane onrecht kan compenseren
 
Back
Naar boven