XXL Nutrition

Krav maga in deurne!

Ja jeronimow , het is zelfs erger dan . Dat weet ik nu uit betrouwbare bron . Mag ik weten hoe je professioneel in de gevechtport zit ?

collega van me heeft nog met bart in het leger gezeten, en die vertelde me dat het echt geen normale is... ik weet alleen dat hij echt goed is in freefight

Ja jeronimow , het is zelfs erger dan . Dat weet ik nu uit betrouwbare bron . Mag ik weten hoe je professioneel in de gevechtport zit ?

Ik run een gevechtsportschool en geef van maandag tot zaterdag (9u - 21u) privébegeleiding plus de groepstrainingen... (www.siam-gym.be)

Ik wil langs deze weg zeker geen collega afbreken maar er zijn jammergenoeg veel mensen die erop springen zonder echt te weten wat ze doen, en das enkel jammer voor de sport...

Nogmaals, ik weet niet hoe het zit met "sportlounge" maar het is jammer moest het ook zo'n pipo zijn die enkel stoer wil doen en zijn zakken vullen...

Nuja, zo'n mannen kom je in elk beroep tegen zeker?

Siam gym, dat is waar JLB in het najaar naartoe komt zeker?

nm zie het al op de site, is het een training met of enkel bezichtiging van? Prijs en al mag je ook doorsturen via pm ;)

Ik run een gevechtsportschool en geef van maandag tot zaterdag (9u - 21u) privébegeleiding plus de groepstrainingen... (www.siam-gym.be)

Ik wil langs deze weg zeker geen collega afbreken maar er zijn jammergenoeg veel mensen die erop springen zonder echt te weten wat ze doen, en das enkel jammer voor de sport...

Nogmaals, ik weet niet hoe het zit met "sportlounge" maar het is jammer moest het ook zo'n pipo zijn die enkel stoer wil doen en zijn zakken vullen...

Nuja, zo'n mannen kom je in elk beroep tegen zeker?

Het is zeker geen pipo die enkel stoer wil doen. Geloof niet zomaar mensen die iets 'uit een betrouwbare' bron schijnen te weten. Zijn prijs voor privélessen lijkt inderdaad hoog, maar wat hij bedoelt met dat hij het niet voor het geld doet zijn de clublessen. Er zijn een aantal manieren waarop je (vooral) jongeren kan lokken om te trainen en te blijven trainen. Eens je bij hem getraind hebt merk je al snel dat dit niet het geval is. Privélessen geven is een job op zich, dus uiteraard wilt hij daar iets mee verdienen.

Apollyon iedereen zijn mening , maar als je na een paar maanden les volgen in krav maga al de pretentie hebt om jezelf lesgever te noemen ben je niet goed bezig . Zelfs van luc van laere hoorde ik dat lambrechts een goede lesgever is maar niks van krav maga kent en dat het jammer is dat hij niet het geduld heeft om het traject te volgen zoals iedereen dat moet doen . Wat ik nog erger vind is dat op zijn site dit staat : " Tevens kan ik gevraagd worden voor privé-chauffeur en voor begeleiding " , hij speelt dus bodyguard zonder licentie .

Dat hij geld verdient met vechtsport dat is zijn goed recht maar dat hij die krav maga dan laat vallen want daar weet hij niks van . Feit : hij is bij de vkmf gegaan om daar instructeur te worden en het is niet doorgegaan .

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Jeronimow ik hoor veel positief over je gym !

Tja, volgens de site van Luc is het ook geen zware opdracht, lijkt mij:

"Ook instructeur worden? Volg een tijdje Krav Maga bij een ECKMF instructeur, laat zien dat je gemotiveerd bent en dat je snapt wat Krav Maga is, maak een analyse van een paar vechtsportfilmjes, schrijf een aantal drills uit.. en slaag in bovenstaand examen. C'est tout."

Mensen zonder of met heel weinig ervaring kunnen hier dus slagen, als ik het zo goed begrijp, maar dan heb je nog altijd niet de ervaring van Bart en dat is iets dat je niet zo maar op 1,2,3 kan leren.

Apollyon , ik denk dat het luc zijn sarcastische kant is die bovenkomt want als hij nog altijd is zoals 16 jaar geleden dan kan ik me wel iets voorstellen bij dat 6 uur durend examen . Maar het kan best dat je met minimale ervaring krav maga instructeur kan worden het is per slot van rekening een systeem . Langs de andere kant is het niet omdat je ervaring hebt in x gevechtsporten dat je les kunt geven in een systeem dat misschien wel een paar technieken uit je ervaring gebruikt . Nogmaals , luc zei dat Bart een goede instructeur was maar niet voor krav maga omdat hij de neiging heeft om veel te technisch te werken en omdat hij niet het profiel van een krav maga instructeur heeft . Wat hij daarmee wil bedoelen moet je hem zelf vragen .

Zit beroepshalve ook in de gevechtsport en had er zo al een flauw vermoeden over... Er lopen helaas meer zo'n pipo's rond dan de echte heren waar we ons petje mogen voor afdoen... Jammer...

Geef zelf ook "training" maar indien iemand echt wilt leren thai/boksen verwijs ik ze door naar andere clubs ^^

vraag 2euro/les = dekt juist de kosten van men zaal :)

@Apollyon zoals Miamidude schrijft is dat inderdaad sarcasme. Er is een beoordeling op een aantal subjectieve criteria (persoonlijkheid, motivatie...), er zijn een aantal taken en er is een zwaar examen waarvoor je niet enkel de technieken moet kennen maar ook moet weten hoe je ze moet aanbrengen, wat hun opbouw is etc. Alleen al de basis is 40 Blz doorlopende tekst.

Wat Lambrechts betreft: hij is een goede trainer, fysiek 100 keer beter dan ik en misschien ondertussen wel geschikt als Krav Maga lesgever (ik heb hem al een jaar niet gezien). Dat hij lesgeeft zonder instructeurstitel moet hij zelf weten... hij is niet de enige.

Lambrechts

Bovendien zou Lambrechts bodyguarding training geven. Hij is geen bodyguard, is geen erkend instructeur door Binnenlandse Zaken en kan of mag dus bijgevolg dergelijke lessen niet geven. Enfin, als ex militair denkt hij waarschijnlijk dat hij gans de wereld aankan. De Rambo van jaren 2000...

Bovendien zou Lambrechts bodyguarding training geven. Hij is geen bodyguard, is geen erkend instructeur door Binnenlandse Zaken en kan of mag dus bijgevolg dergelijke lessen niet geven. Enfin, als ex militair denkt hij waarschijnlijk dat hij gans de wereld aankan. De Rambo van jaren 2000...

Gefrustreerde kerel als je het mij vraagt . Om bodyguard te zijn moet je niet goed kunnen vechten maar je verstand gebruiken en zorgen dat je niet in een moeilijke situatie terecht kan komen . Hier in België moet je inderdaad een erkenning hebben van binnenlandse zaken om zo een opleiding te geven , hij loopt wel eens tegen de lamp .

Terug
Naar boven