XXL Nutrition

Krijgen van kinderen/Anabolen.

kennis van mee heeft onderlaatst n kind verwekt tijdens n kuur, is nu 4 maanden oud en kern gezond

toch zou ik er wel voor zorgen dat ik off ben

my luck dat dat tijdelijke bij mij ruim 8 maanden was :mad:

-rodge

ps: muis rot op met je bijdehandte opmerkingen (ik weet dat je die gaat maken) :p

Het punt is dat je vrouw het erg gezellig met me heeft gehad dat weekend, en daar baal jij gewoon van!! :p

De eerste keer duurde bij ons 18 maanden,2e keer 11 maanden,bij laatste sperma laten onderzoeken en was dramatisch,maar toch zwanger en het lijkt op mij(gelukkig).wij hadden besloten om niets meer te pakken,stel je kind mankeerd wat kun je jezelf nooit iets verwijten.gewoon af en toe een naald in je bil drukken en je komt de tijd wel door(als alle spiegels weg zijn).

mooi topic :thumbs:

Ik heb twee zoontjes, Gezond en wel, heb ook meerdere kuren gehad.
Ze zeiden altijd als je kuurt heb je meer kans op een meisjes, echt weer gelul, kijk maar naar mijn twee zoontjes

De eerste keer duurde bij ons 18 maanden,2e keer 11 maanden,bij laatste sperma laten onderzoeken en was dramatisch,maar toch zwanger en het lijkt op mij(gelukkig).wij hadden besloten om niets meer te pakken,stel je kind mankeerd wat kun je jezelf nooit iets verwijten.gewoon af en toe een naald in je bil drukken en je komt de tijd wel door(als alle spiegels weg zijn).

Gelul, maar geloof lekker wat je wil geloven.

Ik heb twee zoontjes, Gezond en wel, heb ook meerdere kuren gehad.
Ze zeiden altijd als je kuurt heb je meer kans op een meisjes, echt weer gelul, kijk maar naar mijn twee zoontjes

Precies, dat zeggen ze, ook hier bleek dat weer eens niet waar te zijn.

Ik heb een kerngezond zoontje dat binnen enkele weken één jaar wordt , en ik zit ook al geruime tijd aan de juice (zat er ook aan wanneer hij verwekt is)b

Mouse=Muis Maus=geen muis

Mijn dochtertje werd verwekt toen ik net uit de kuur was (2 weken) dus had er nog geen nakuur plaats gevonden...

ik ben niet echt vruchtbaar tijdens men kuur hoor?

ik lees hier veel "van horen zeggen" maar weinig eigen ervaringen.

He topic gaat over kinderen/anabolen en niet over engelse en duitse muizen ja!!:mad:

Wat betreft het verhaal dat je met kuren grotere kan hebt op meisjes, ligt niet zozeer aan het kuren zelf, maar aan het verhoogde eiwitinname in je lichaam. Althans ik heb dat een in het verleden een keer gelezen.
Of het waar is weet ik niet.
IIg of het nou een een jongen is of een meisje, als ze maar gezond zijn.

He topic gaat over kinderen/anabolen en niet over engelse en duitse muizen ja!!:mad:

Wat betreft het verhaal dat je met kuren grotere kan hebt op meisjes, ligt niet zozeer aan het kuren zelf, maar aan het verhoogde eiwitinname in je lichaam. Althans ik heb dat een in het verleden een keer gelezen.
Of het waar is weet ik niet.
IIg of het nou een een jongen is of een meisje, als ze maar gezond zijn.

Precies!

Nu alleen de lange-termijn gevolgen nog.

Het zou me niets verbazen als deze kids later de aggresiefste etterbakken worden :)

Terug
Naar boven