BigMaus Huge Freak Elite Member Lid sinds 11 mrt 2004 Berichten 8.400 Waardering 121 Lengte 1m83 Massa 110kg 20 feb 2007 #41 Black Knight zei: Nu alleen de lange-termijn gevolgen nog. Het zou me niets verbazen als deze kids later de aggresiefste etterbakken worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je vader zat ook aan de gear?
Black Knight zei: Nu alleen de lange-termijn gevolgen nog. Het zou me niets verbazen als deze kids later de aggresiefste etterbakken worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je vader zat ook aan de gear?
J jp79 Ripped Bodybuilder Lid sinds 31 mrt 2006 Berichten 3.041 Waardering 1 20 feb 2007 #42 Black Knight zei: Nu alleen de lange-termijn gevolgen nog. Het zou me niets verbazen als deze kids later de aggresiefste etterbakken worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik was ook een agressieve etterbak maar mijn vader zat niet aan de roids
Black Knight zei: Nu alleen de lange-termijn gevolgen nog. Het zou me niets verbazen als deze kids later de aggresiefste etterbakken worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik was ook een agressieve etterbak maar mijn vader zat niet aan de roids
J jacky den bels Monstrous Giant R.I.P. 10.000 berichten Lid sinds 2 apr 2006 Berichten 13.308 Waardering 214 Lengte 1m80 Massa 95kg 20 feb 2007 #43 of ze groeien als kool jongetje zit je aan de aas nee dat was mijn pa toen ik verwekt werd en dit is het gevolg
of ze groeien als kool jongetje zit je aan de aas nee dat was mijn pa toen ik verwekt werd en dit is het gevolg
Black Knight Fan of Debra LaFave Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 30 sep 2004 Berichten 5.445 Waardering 73 Lengte 1m87 Massa 105kg Vetpercentage 15% 20 feb 2007 #44 BigMaus zei: Je vader zat ook aan de gear? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Yeps. Daarom heb ik juist roids nodig om rustig te worden
BigMaus zei: Je vader zat ook aan de gear? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Yeps. Daarom heb ik juist roids nodig om rustig te worden