MuscleMeat

kristalsuiker

Bezoekers in dit topic

pottoe

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2009
Berichten
95
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
hey

ik drink nu na mijn training 40gram kristalsuiker bij mijn whey shake
is dit een goede bron van snelle suikers voor na de training ? of raden jullie iets anders aan ?

alvast bedankt grts
 
Zou dit alleen doen als je super ecto bent. Voor de opname van de eiwitzen hoef je het niet
te doen. Meestal wordt in post workout-shake dextrose gebruikt.
 
Zou dit alleen doen als je super ecto bent. Voor de opname van de eiwitzen hoef je het niet
te doen. Meestal wordt in post workout-shake dextrose gebruikt.

waarom enkel als je super ecto bent? is 40 gram kristalsuiker teveel ? ik dacht dat je insuline reactie wilt hebben bij post training meal voor catabolisme tegen te werken , door je glucose aan te vulle door snelle suikers te nemen , maar maakt het uit of het dextrose is of kristalsuiker ?

grtz
 
dexstrose word direkt opgenomen en kristalsuiker niet als ik het goed heb
 
Het zou tijdens trainen cortisol verlagen, maar na trainen had t idd geen effect op de eiwitsynthese (volgens ergogenics). t is wel handig om gewoon je glycogeen aan te vullen maar ik zou dan gewoon voor de goedkoopste bkoolhydratenbron gaan.
 
Als je een aanhanger van het window verhaal bent is gewoon tafelsuiker (sucrose) niet de beste keuze omdat tafelsuiker een mix is van glucose+sucrose en dus in verglijking met dextrose (=glucose) een lagere insuline afgifte geeft.

Voor de GI liefhebbers
Sucrose 65*4
Fructose 15*4
Glucose 103*3

GL is te vinden op http://mendosa.com/gilists.htm (ergens onderaan)
 
Als je een aanhanger van het window verhaal bent is gewoon tafelsuiker (sucrose) niet de beste keuze omdat tafelsuiker een mix is van glucose+sucrose en dus in verglijking met dextrose (=glucose) een lagere insuline afgifte geeft.

Voor de GI liefhebbers
Sucrose 65*4
Fructose 15*4
Glucose 103*3

GL is te vinden op http://mendosa.com/gilists.htm (ergens onderaan)

dankje, hier heb ik wat aan

gtrz
 
Back
Naar boven