wiggers
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
ik wil graag anabolen gebruiken om een stap hoger te komen, maar mijn vriendin wil het niet hebben, kan ik het doen zonder dat iemand het merkt iemand ervaring ermee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil graag anabolen gebruiken om een stap hoger te komen, maar mijn vriendin wil het niet hebben, kan ik het doen zonder dat iemand het merkt iemand ervaring ermee?
bij de man die ik het haal heeft er veel verstand van wilde me een licht kuurtje geven net om dat ene stapje hoger te komen

Nee. Je bent trouwens te jong, wij gaan er hier vanuit dat je 21 bent voor je begint, en ik kan zo al raden dat jij op dit moment nog geen kuurtje nodig hebt. Gewoon beter eten + trainen.

Nee. Je bent trouwens te jong, wij gaan er hier vanuit dat je 21 bent voor je begint, en ik kan zo al raden dat jij op dit moment nog geen kuurtje nodig hebt. Gewoon beter eten + trainen.

als je kuurt of hebt gekuurt en niemand merkt er wat van, dan heb je niet goed gekuurt![]()
Dat is bullshit my friend.
Je kan ook vooruitgang maken door goed te eten en te trainen. Sommige mensen hebben wat meer aanleg dan anderen.
Jij vertrekt van het uitgangspunt dat iemand die goed en relatief snel bijkomt ook kuurt ? Dat vind ik onzin.
Ik bepaal zelf wel vanwaar mijn uitgangspunt komt, niet wat jou aanname daarvan is.Mag je vinden, maar is geen bullshit "vriend"Ik bepaal zelf wel vanwaar mijn uitgangspunt komt, niet wat jou aanname daarvan is.
Mijn mening blijft dus nog hetzelfde