MuscleMeat

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
ik wil graag anabolen gebruiken om een stap hoger te komen, maar mijn vriendin wil het niet hebben, kan ik het doen zonder dat iemand het merkt iemand ervaring ermee?

nee, dat kan niet.

dus.. niet doen.

heel simpel, als je wil kuren moet je ervoor gaan, dan wil je flinke kilo's en dat gaat opvallen.

afgezien van de bijwerkingen, die kan je ongetwijfeld verbergen.

verder vind ik persoonlijk dat je nog te jong bent, maar dat terzijde

ik wil graag anabolen gebruiken om een stap hoger te komen, maar mijn vriendin wil het niet hebben, kan ik het doen zonder dat iemand het merkt iemand ervaring ermee?

vast wel, met lichte middelen lijkt me.

Maar ik denk dat het verstandig is om iemand wel te laten weten dat je bezig bent, als er iets mis gaat kan die persoon in ieder geval vertellen wat er aan de hand is.

• Topic Starter Topic Starter
bij de man die ik het haal heeft er veel verstand van wilde me een licht kuurtje geven net om dat ene stapje hoger te komen

bij de man die ik het haal heeft er veel verstand van wilde me een licht kuurtje geven net om dat ene stapje hoger te komen

verkopers hebben er altijd verstand van....;)

maar wat wilde hij je aansmeren dan?

ik vind je ook nog heel jong, maar die keuze maak je zelf

Nee. Je bent trouwens te jong, wij gaan er hier vanuit dat je 21 bent voor je begint, en ik kan zo al raden dat jij op dit moment nog geen kuurtje nodig hebt. Gewoon beter eten + trainen.

als je kuurt of hebt gekuurt en niemand merkt er wat van, dan heb je niet goed gekuurt ;)

Nee. Je bent trouwens te jong, wij gaan er hier vanuit dat je 21 bent voor je begint, en ik kan zo al raden dat jij op dit moment nog geen kuurtje nodig hebt. Gewoon beter eten + trainen.

Sluit ik me bij aan; een goed voedings-trainingschema met voldoende rust zal je goed helpen groeien en zo krijg je geen gedonder met je vriendin. ;)

Ik doe al jaren niets anders.

Enige waar je op moet letten is dat je grote T-shirts aandoet als je die "medemens" een tijdje niet ziet. 10 kg erbij valt wel op. Na enige tijd zien ze het verschil niet meer.

En als je zoals ik altijd een strikt voedingsplan aanhoudt kunnen ze daar ook niets over zeggen.

Dus ja; je kan kuren zonder iemand het merkt.

als je kuurt of hebt gekuurt en niemand merkt er wat van, dan heb je niet goed gekuurt ;)

Dat is bullshit my friend.

Je kan ook vooruitgang maken door goed te eten en te trainen. Sommige mensen hebben wat meer aanleg dan anderen.

Jij vertrekt van het uitgangspunt dat iemand die goed en relatief snel bijkomt ook kuurt ? Dat vind ik onzin.

Dat is bullshit my friend.

Je kan ook vooruitgang maken door goed te eten en te trainen. Sommige mensen hebben wat meer aanleg dan anderen.

Jij vertrekt van het uitgangspunt dat iemand die goed en relatief snel bijkomt ook kuurt ? Dat vind ik onzin.

Mag je vinden, maar is geen bullshit "vriend" :rolleyes: Ik bepaal zelf wel vanwaar mijn uitgangspunt komt, niet wat jou aanname daarvan is.

Mijn mening blijft dus nog hetzelfde

vreemd, ik wordt altijd wel weer betrapt door mn omgeving wanneer ik aan t kuren ben. scheelt dat t mag:p

niet iedereen hoeft het te zien, maar als zelfs je vriendin, die je naakt ziet, geen veranderingen aan je lichaam aantreft dan is het imo iig zonde van je geld en gezondheid geweest, omdat het dan om zulke kleine verschillen gaat dat het ook wel natural behaald had kunnen worden.niet dan?

Terug
Naar boven