AndroidHealthClinic

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

Train je al? Anders zou ik dat is proberen.

Het voordeel is dat je vriendin je elke dag ziet waardoor ze niet snel het verschil zal zien. Zie je bepaalde mensen daarentegen maar om de paar weken, dan zou het kunnen dat ze het verschil zien. Een goed antwoord is dan;

Ik train al 11 jaar zes dagen per week en eet elke dag 5.000 kcal, natuurlijk maak ik vooruitgang, het zou er nog aan mankeren !

Let er tijdens je kuur op dat je je "ruim" kleedt... Na een tijdje zien de mensen niet meer dat je 5 kg VVM bent bijgekomen (of 8 kg VVM als je geluk hebt)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zelf al 30 kg ben bijgekomen en mijn vriendin en familie van niets weten.

Jongens die zelf ook al jaaaren trainen hou je natuurlijk niet zo makkelijk voor de gek.

niet iedereen hoeft het te zien, maar als zelfs je vriendin, die je naakt ziet, geen veranderingen aan je lichaam aantreft dan is het imo iig zonde van je geld en gezondheid geweest, omdat het dan om zulke kleine verschillen gaat dat het ook wel natural behaald had kunnen worden.niet dan?

Zoals gezegd; Iemand die je elke dag ziet, ziet de verandering niet. Net zoals je zelf dikwijls ontevreden bent van een kuur omdat je het verschil niet ziet in de spiegel... Maar als je dan foto's bekijkt van een paar maanden ervoren... HOLA, dan pas zie je het verschil.

Voorbeeld; ik ben 8 kg VVM bijgekomen tijdens mijn zesde kuur. Mijn vriendin ziet het verschil niet... Ze ziet me dan ook elke dag. Ik zie het verschil ook niet. Wle als ik foto's bekijk.

En nogmaals, zelfs als mensen zien dat je bijkomt, dan betekent dat toch niet onmiddellijk dat je kuurt ? De eerste jaren dat ik trainde dachten de mensen ook dat ik kuurde, wat niet het geval was (jaren clean getraind), omdat ik bijkwam...

jaren trainen en flink gainen is anders dan 2 maanden kuren en flink gainen. Met goed eten en trainen zonder AS groei je niet zo hard als goed trainen en eten met AS. Ik ga er vanuit dat als je begint met AS dat de beginspurt van je groei er al uit is, en je voeding al helemaal klopt. En dus niet zomaar meer een paar kg erbij pakt in 2 maanden zoals je dat met kuren wel makkelijk doet. (makkelijk bedoel ik makkelijker dan zonder AS, het blijft nog altijd zwaar trainen ;) )

kuren valt op bij medegebruikers, je kan toch tegen je vriendin zeggen dat je bezig bent met een juist voedings patroon en creatine.

tegen mij zeggen ze het ook altijd zit je in de kuur of heb je gekuurd. dit en dat ,terwijl ik gewoon op dat moment gewoon weer hard aan het trainen ben.

wat zijn je lengte en gewicht? wacht nog maar eens een paar jaar.. en ga nu eerst maar eens goed trainen en eten.

wat zijn je stats wiggers?

lengte
gewicht
bodyfat

deze zomer viel het ook niet echt iemand op op het werk ofzo, ik ging dan ook van 9-10% naar 5-6% dus in kleren zie je er hetzelfde uit maar daaronder ben je huge.

als je niet wilt dat het opvalt kuur dan met anaver en masteron oid. zoals Beast no1 aangeeft, als je bf zakt en ongeveer even zwaar blijft valt het weinig mensen op, zet je daarentegen 2 gram test en een dikke oral zoals oxy ernaast. dan valt het snel op

in de wedstrijdvoorbereiding kan het wel ,mijnvrouw was wel op de hoogte anders krijg je rare situaties ,waar leg ik mijn gear neer waar worden mijn spuiten bezorgd en zo kan ik nog honderd andere vb noemen.Trouwens vrouwen zijn niet dom(nou ja sommigewel)ze komen er toch wel achter,dan heb je nog een probleem want liegen kunnen ze slecht tegen.Allen voor de rest is het soms verstandig om niets te melden anders moet je bij elk pijntje of humeurtje jezelf weer verantwoorden en dan heb ik in de wedstrijdvoorbereiding geen zin in.Maar idd als je kuurt voor massa gaat het wel opvallen.Mensen geloven echter toch wat ze willen,ik heb8jaar natural getraind en toen werdt ook gezegd dat ik gebruikt terwijl ik juist door goed dieet en hard trainen van59kg 5% naar 70kg 5% ben gegaan ,ergo:leer eerst je lichaam kennen zonder en doe het laatste stukje met.Ik was op atlascup rond 4% op75 kg dus 5kg netto na 1jaar gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
hoe zet je je stats enzo erbij

• Topic Starter Topic Starter
ik train denk al jaartje of 2/3 tijd gaat zo snel

ik vind dat als je gaat kuren je verplicht bent je naaste dit te melden, je vriendin of ouder(als je thuis woont) moeten gewoon weten waar je mee bezig bent. je kunt aggresiever worden of als er iets gebeurt moeten ze weten wat er aan de hand is. dus als je het niet aan vriendin wil laten weten dat je kuurt vind ik dat je er niet klaar voor bent.

Je infantiele naam zegt al genoeg over je imo. Wil je je homeboys jaloers maken van je monsterbiceps? Je bent te jong om te kuren, en naast dat heb je er ook niet goed over nagedacht.

onderbouwen van mn mening heb ik geen zin in, prettige dag nog.

Terug
Naar boven