AndroidHealthClinic

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

in de wedstrijdvoorbereiding kan het wel ,mijnvrouw was wel op de hoogte anders krijg je rare situaties ,waar leg ik mijn gear (goed verstoppen )neer waar worden mijn spuiten bezorgd niet, die haal je in de apotheek en verstop je bij je gear en zo kan ik nog honderd andere vb noemen.Trouwens vrouwen zijn niet dom(nou ja sommigewel)ze komen er toch wel achter,dan heb je nog een probleem want liegen kunnen ze slecht tegen.Allen voor de rest is het soms verstandig om niets te melden anders moet je bij elk pijntje of humeurtje jezelf weer verantwoorden en dan heb ik in de wedstrijdvoorbereiding geen zin in.Maar idd als je kuurt voor massa gaat het wel opvallen.Mensen geloven echter toch wat ze willen,ik heb8jaar natural getraind en toen werdt ook gezegd dat ik gebruikt terwijl ik juist door goed dieet en hard trainen van59kg 5% naar 70kg 5% ben gegaan Volledig mee eens. Idem hier. En het komt altijd van magere mensen, die opmerking dat je vast wel kuurt... Mijn idee; ga zelf eens aan de slag met halters eer dat je kritiek geeft op andere mensen die wel de discipline kunnen opbrengen om elke dag met die gewichten te sleuren en zeven keer per dag (clean) te eten ,ergo:leer eerst je lichaam kennen zonder en doe het laatste stukje met.Ik was op atlascup rond 4% op75 kg dus 5kg netto na 1jaar gebruik.

ZIE opm in rood.

tuurlijk heb je gelijk er zijn overal oplossingen voor ,maar er valt een blok van je af als je je gewoon je shit net als de zak met chips in de kast kunt zetten ,verstoppenvan jezelf en je shit geeft allen maar onnodig veel stress en zoals eerder gemeld als er iets fout gaat is het wel zo makkelijk dat je partner kan melden wat er is.!9 jaar is veel te jong dan komt de natuurlijke testo toch nog je oren uit ,mensen die dan al beginnen snappen vaak niet hoe het spel werkt ,je wordt niet groot door de gear,maar door een enorme toewijding en wilskracht de gear versnelt allenn het proces,als 100kg zwaar is zonder en met niet dan moet je diezelfde intensiteit genereren als bij die honderd zonder .Ergo het blijft net zo hard werken .

tuurlijk heb je gelijk er zijn overal oplossingen voor ,maar er valt een blok van je af als je je gewoon je shit net als de zak met chips in de kast kunt zetten ,verstoppenvan jezelf en je shit geeft allen maar onnodig veel stress en zoals eerder gemeld als er iets fout gaat is het wel zo makkelijk dat je partner kan melden wat er is.!9 jaar is veel te jong dan komt de natuurlijke testo toch nog je oren uit ,mensen die dan al beginnen snappen vaak niet hoe het spel werkt ,je wordt niet groot door de gear,maar door een enorme toewijding en wilskracht de gear versnelt allenn het proces,als 100kg zwaar is zonder en met niet dan moet je diezelfde intensiteit genereren als bij die honderd zonder .Ergo het blijft net zo hard werken .

Bwa, er zijn gewoon kasten waarvan mijn vriendin weet dat ze eruit moet blijven. Dus voor mij is het niet zo'n blok.

Maar inderdaad, als je vriendin het weet en ze is akkoord dan kan je het beter zeggen. De mijne keurt het af (vind het nu al meer dan gespierd genoeg) en dan verkies ik om erover te zwijgen. Sommige mensen krijg je toch niet overtuigd.

bij een klein licht kuurtje winstrol, want 3-5 kilo op je lichaam erbij valt heus niet op.
Hoogstens zulllen je gym homies zich afvragen hoe het komt dat je opeens sterker bent geworden

Weetje, er was eens een jongen die kuurde, maar omdat hij alleen dacht dat je maar hoefde te kuren, en niet aan een strikt voedingsschema hoefde te houden, ging ik sneller als hem.

Train nou maar natural tot je huge bent, want ik geloof niet dat je met je 19 jaartjes al huge bent.

• Topic Starter Topic Starter
sommige opmerkingen zijn me iets te bijdehandv olgens mij denken sommigen dat se een een keer gevaarlijk zijn ofzo als ze anabolen gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de luitjes die normaal kunnen praten op de computer bijdehand doen vind ik blij zeg het dan recht in me gezicht of hou je bek

Ik vroeg me gewoon af: hoe zou je vriendin moeten missen dat je reet en je benen vol met injectie-spots zitten? (ervanuit gaand dat er daar geinjecteerd wordt)

jij hebt hier een net zo grote smoel hoor wigger....

beter dat wij nu bydehand tegen je doen,het is goed bedoeld,niet iedereen heeft evenveel tact maar vooral jonge bb zijn stronteigenwijs(sommige oudere zoals ik ook)maar als je geen goede begleider hebt die het niet om de poen gaat ,dan moet er toch iemand zijn die jou uitlegd dat het niet verstandig is wat je wilt.Kijk eens verder op het forum en lees,lees lees alles wat je kunt over bb probeer en zie wat voor jou werkt qua training en voeding en ga dan over een paar jaar eens denken over kuren,dat geeft je ook de tijd om je te verdiepen in wat er is ,wat de risico's zijn en wat voor jou doel werkt.Begin met lichte middelen en hoeveelheden meer kan altijd nog.als je het toch wil verbergen zijn stanazolol tabletten.anavar en proviron geschikt als eerste kuur.Als je kritiek hebt op ons op het forum moet je volgende keer wel weten waar je het over hebt.

sommige opmerkingen zijn me iets te bijdehandv olgens mij denken sommigen dat se een een keer gevaarlijk zijn ofzo als ze anabolen gebruiken

Gevaarlijk:splat:

ff een leuk verhaaltje vertellen..

Een kennis van mij kuurt.. Die had mij een kuurtje aangesmeerd van 500mg susto per week..ik heb er 4 trainingsjaartjes opzitten..dus d8 dat kan vast geen kwaad..moet ik er ff bijvertellen, dat mijn vriendin soms zoooooooooooooooooooo irritant kan zijn..Ikzelf ben de rust zelve

Op een goede dag gingen we naar de efteling..(week 5 van de kuur) Zij had leuk een suikerspin gekocht..op een gegeven deed ze zooooooooo irritant.. voor dat ik et wist had ik plakkerige handen van de suikerspin die ik uit haar handen had geritst.. daarop wilde ik uithalen.. IK BEN GELIJK GESTOPT..

weken later alles aan mijn vriendin uitgelegd.. ze begreep et.. volgende x als ik zoiets wou doen moest ik et haar vertellen.. ze wou zelfs de injectie`s voor me zetten.. Maar voorlopig is het dikke toekomst muziek...

Laat de reactie`s maar komen

Gevaarlijk goedje..:D

Een kennis van mij kuurt.. Die had mij een kuurtje aangesmeerd van 500mg susto per week..ik heb er 4 trainingsjaartjes opzitten..dus d8 dat kan vast geen kwaad..moet ik er ff bijvertellen, dat mijn vriendin soms zoooooooooooooooooooo irritant kan zijn..Ikzelf ben de rust zelve

Op een goede dag gingen we naar de efteling..(week 5 van de kuur) Zij had leuk een suikerspin gekocht..op een gegeven deed ze zooooooooo irritant.. voor dat ik et wist had ik plakkerige handen van de suikerspin die ik uit haar handen had geritst.. daarop wilde ik uithalen.. IK BEN GELIJK GESTOPT..

weken later alles aan mijn vriendin uitgelegd.. ze begreep et.. volgende x als ik zoiets wou doen moest ik et haar vertellen.. ze wou zelfs de injectie`s voor me zetten.. Maar voorlopig is het dikke toekomst muziek...

sorry, maar dat ligt toch echt aan jezelf, en niet aan het 'gevaarlijke goedje'. Als je met 500mg susto al losse handjes richting je vriendin krijgt ligt dat echt niet alleen maar aan de gear, en zou k idd nog maar s goed nadenken of t wel wat voor je is, ook in de toekomst.

minder bassie en adriaan kijken. Logisch dat je agressief wordt.

Drugusers are losers :cool:

sorry, maar dat ligt toch echt aan jezelf, en niet aan het 'gevaarlijke goedje'. Als je met 500mg susto al losse handjes richting je vriendin krijgt ligt dat echt niet alleen maar aan de gear, en zou k idd nog maar s goed nadenken of t wel wat voor je is, ook in de toekomst.

zeker ligt dit aan mezelf.. ik zeg ook niet dat het aan de gear ligt.. maar eens geprobeerd vind ik het wel weer genoeg.. mun relatie mag nog langer mee dan vandaag..

Ni soms? :rolleyes:

Ge kunt een lijn snuiven, opgefokt rondlopen en een paar uur u goe voelen of ge kunt een spuit in u gat steken dat ge de komende weken een dikkere biceps hebt om u goe over te voelen eh. Dan maar oppassen dat je u vriendin of eendert wie geen smeer geeft door de mogelijke neveneffecten omda meneerke zijn ego te groot is om te aanvaarden dat zijn lichaam zegt "zo zal het zijn en niet anders".

Het is geen reet beter dan de andere soorten drugs in omloop. Het is bewerkte brol dat je natuurlijk niet kan verkrijgen, het ****t u lichaam op en is in staat jezelf en mensen in u omgeving schade toe te brengen, mentaal of fysiek. Het enige verschil is dat ge van de éne drugs in een roes geraakt en van de andere efkes een dikkere spier krijgt. Ieders zijn hobby eh ;)

En D-entertainer, laat het niet mooi praten dat het niet het spul zou zijn, het is 100% volledig dat smerig goedje en zeker niet u fout. Zoals met alle andere drugs, de éne voelt er amper iet van terwijl de andere er bijna van onderdoor gaat, bijwerkingen zijn voor ieder persoon anders, zo ook de gevolgen. De éne heeft het geluk alleen de roze kant ervan te ervaren, de andere ervaart de andere minder rooskleurige kant ervan waardoor het product illegaal wordt beschouwd.

Ni soms? :rolleyes:

Ge kunt een lijn snuiven, opgefokt rondlopen en een paar uur u goe voelen of ge kunt een spuit in u gat steken dat ge de komende weken een dikkere biceps hebt om u goe over te voelen eh. Dan maar oppassen dat je u vriendin of eendert wie geen smeer geeft door de mogelijke neveneffecten omda meneerke zijn ego te groot is om te aanvaarden dat zijn lichaam zegt "zo zal het zijn en niet anders".

Het is geen reet beter dan de andere soorten drugs in omloop. Het is bewerkte brol dat je natuurlijk niet kan verkrijgen, het ****t u lichaam op en is in staat jezelf en mensen in u omgeving schade toe te brengen, mentaal of fysiek. Het enige verschil is dat ge van de éne drugs in een roes geraakt en van de andere efkes een dikkere spier krijgt. Ieders zijn hobby eh ;)

En D-entertainer, laat het niet mooi praten dat het niet het spul zou zijn, het is 100% volledig dat smerig goedje en zeker niet u fout. Zoals met alle andere drugs, de éne voelt er amper iet van terwijl de andere er bijna van onderdoor gaat, bijwerkingen zijn voor ieder persoon anders, zo ook de gevolgen. De éne heeft het geluk alleen de roze kant ervan te ervaren, de andere ervaart de andere minder rooskleurige kant ervan waardoor het product illegaal wordt beschouwd.

dank u, dr phil.

Terug
Naar boven