MuscleMeat

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

altijd dat je ben te jong. maar als een trey brewer met zijn 21 zo ****ing groot is omdat die waarschijnlijk op zen 15e al aan de a.s zat is t allemaal; maar goed? en deze jongen is 19. (volwassen) misschien traint die al jaren. waarom zegt iedereen ''je ben te jong''
laat m dat zelf beslissen

Of 19 jaar nou volwassen is, is een andere discussie.

Ik vind dat Roberto hier een goed punt heeft.

altijd dat je ben te jong. maar als een trey brewer met zijn 21 zo ****ing groot is omdat die waarschijnlijk op zen 15e al aan de a.s zat is t allemaal; maar goed? en deze jongen is 19. (volwassen) misschien traint die al jaren. waarom zegt iedereen ''je ben te jong''
laat m dat zelf beslissen

als je niet goed eet, niet voldoende in de materie zit moet je gewoon niet kuren. of je nou 15 bent ok 40

ook mensen die een goed kuur neerzetten en die 18/19 zijn worden afgezeke!!!
deze jongen is toevallig een mong**l die er geen **** van afweet.

compleet mee eens, moet er wel bij zeggen dat ik trey ook een sukkel vind.

bedoel hij is wel uber ****ed groot enzo respect wel of geen aas! maar iemand die zo vroeg begint is gewoon duf, wel of geen ubergenen en discipline of whatever. is gewoon niet slim. maar mischien heeft ie zich laten onderzoeken ofzo of weet ik t.

anyways ik ben niet selectief en zeik iedereen af die op een domme manier beginnen, wel of geen trey.

verder snap ik precies wat je bedoelt en ben met je eens.

ja, maar wat wil je dan..? Maar geen leeftijd meer in het oog houden, en elke leeftijd maar pushen in het gebruiken ipv eerst s tot bezinnen te brengen, omdat er misschien wel een trey in schuilt? Die gozer van vandaag is wel door ons advies nu goed op weg geholpen met zijn voedingsschema, en heeft nu dus veel betere hulp gehad dan wanneer jij m aan een kuurtje had geholpen.

topic ontspoort.

Is onze Zuid-Afrikaanse vriend geholpen nu?

De Zuid Afrika boy heeft het ergens denk ik wel begrepen.

Ik ben vandaag eens langs de supermarkt gereden en het wat inkopen gedaan om een beter leven te beginnen.

Ik heb het volgende voedingsschema voor mezelf samengesteld:

Ontbijt:
bruine boterham met jam.
Br. Bot. met een gebakken eitje.
Soort van Brinta vervanger: Jungle energy Crunch
Jungle crunch vol met koolhydraten 75g per 100g
1 portie is iets van 80 gram
En dan nog een rijstwafeltje voor de smaak

Tussendoortje:
Whey shake, 30 gr van USN, zonder toevoegingen, puur whey.
Appeltje
Br. Bot. met kipfilet

Lunch:
4 br. bot. met kipfilet

Voor training:
Appel en mandarijntje
Whey shake, 30 gr USN
Jungle crunch

Na training:
ISO star 500 ml
Whey shake, 30 gr (ENOX Super Protein) langzame eiwitjes

Avond eten:
Wat de pot schaft

Voor het slapen:
Rijstwafeltje
Whey shake, 30 gr ENOX langzame eiwitjes

Hier zijn vast verbeteringen in aan te brengen maar met het assortiment aan eten wat ik lust is dit het beste waar ik op uitkom.
Ik ga dit proberen en aankijken, mocht ik merken dat ik vooruitgang boek en op een gegeven moment weer stil kom te staan ga ik een kuur proberen.

Sorry voor het offtopic gelul maar ik wil de heren toch even bedanken voor juiste aanbeveling ;)

De groeten!

Oral only, heel simpel, ik ga geen injecties zetten. Ik ben niet bang voor spuiten maar het is het mentale idee dat ik drugs aan het injecteren ben.. Dat gaat er bij mij gewoon niet.
Pillen zullen minder effectief zijn als spuiten maar ik hoef ook helemaal geen mega kuur, ik wil het gewoon een keer ondervinden en ga het waarschijnlijk ook wel bij 1 keer laten...

Als het mentaal is moet je maar denken dat je drugs niet IM injecteert en AS IV injecteren zou ik niet proberen

De Zuid Afrika boy heeft het ergens denk ik wel begrepen.

Ik ben vandaag eens langs de supermarkt gereden en het wat inkopen gedaan om een beter leven te beginnen.

Ik heb het volgende voedingsschema voor mezelf samengesteld:

Ontbijt:
bruine boterham met jam. maak gewoon 1 wit broodje, helpt je suikerspiegel te krikken sochtends met die jam. sochtends mag dat best.
Br. Bot. met een gebakken eitje.
Soort van Brinta vervanger: Jungle energy Crunch
Jungle crunch vol met koolhydraten 75g per 100g
1 portie is iets van 80 gram
En dan nog een rijstwafeltje voor de smaak. bij t tussendoortje, je hebt al zat carbs int ontbijt.

Tussendoortje:
Whey shake, 30 gr van USN, zonder toevoegingen, puur whey. zou ik de helft bij het ontbijt pakken en andere helft hier dan afhankelijk hoeveel kip je neemt.
Appeltje
Br. Bot. met kipfilet

Lunch:
4 br. bot. met kipfilet

Voor training:
Appel en mandarijntje
Whey shake, 30 gr USN
Jungle crunch voor de training beter geen langzame carbs, beter snelle zoals in je mandarijn en appel, laat deze dus vallen.

Na training:
ISO star 500 ml
Whey shake, 30 gr (ENOX Super Protein) langzame eiwitjes, als je iets doet na de trainen doe dan snelle eiwitten, beter mix je dan pas de langzame erdoorheen.
Avond eten:
Wat de pot schaft

Voor het slapen:
Rijstwafeltje
Whey shake, 30 gr ENOX langzame eiwitjes

Hier zijn vast verbeteringen in aan te brengen maar met het assortiment aan eten wat ik lust is dit het beste waar ik op uitkom.
Ik ga dit proberen en aankijken, mocht ik merken dat ik vooruitgang boek en op een gegeven moment weer stil kom te staan ga ik een kuur proberen.

Sorry voor het offtopic gelul maar ik wil de heren toch even bedanken voor juiste aanbeveling ;)

De groeten!

hoop dat je er wat aan hebt.

De langzame eiwitjes na het eten is meer een logistieke oplossing.
De USN staat op de zaak en de langzame thuis.

De langzame eiwitten zijn overigens niet alleen langzaam maar ook snelle.

Het is de proteine shake met 'de meeste' langzame eiwitten die ik kon vinden.
Zal waarschijnlijk dus op 50/50 uitkomen en ik denk dat ik hiermee dus ook wel goed zit :)

Tx voor u commentaar

De langzame eiwitjes na het eten is meer een logistieke oplossing.
De USN staat op de zaak en de langzame thuis.

De langzame eiwitten zijn overigens niet alleen langzaam maar ook snelle.

Het is de proteine shake met 'de meeste' langzame eiwitten die ik kon vinden.
Zal waarschijnlijk dus op 50/50 uitkomen en ik denk dat ik hiermee dus ook wel goed zit :)

Tx voor u commentaar

aight prima oplossing dan!

Super topic, vooral als je op werk zit te vervelen geniet je echt van zoiets.

Maar wat ik niet begrijp waarom zoveel van jullie een issue maken van vriendin vertellen of niet. Jij kuurt voor jezelf, so who cares? denk dat ik het zo zou vergeten om haar te vertellen coz whats the difference? Ik kuur en dan??? Het is voor jezelf, gaat niemand wat aan, niet je ouders of je vriendin dus als je chickie een serieus probleem hiervan maakt geef je haar een flinke schop onder haar kont, mensen lopen het te vergelijken met vreemdgaan!

Super topic, vooral als je op werk zit te vervelen geniet je echt van zoiets.

Maar wat ik niet begrijp waarom zoveel van jullie een issue maken van vriendin vertellen of niet. Jij kuurt voor jezelf, so who cares? denk dat ik het zo zou vergeten om haar te vertellen coz whats the difference? Ik kuur en dan??? Het is voor jezelf, gaat niemand wat aan, niet je ouders of je vriendin dus als je chickie een serieus probleem hiervan maakt geef je haar een flinke schop onder haar kont, mensen lopen het te vergelijken met vreemdgaan!

denk dat het vooral is wat vriendinnen betreft omdat het schadelijk voor je is, en dat ze bezorgt zijn en nog zo lang mogelijk van je aso bb test lvl willen genieten:D
is alleen jammer dat ze vaak niet weten dat een hele hoop hedendaagse gewoontes veel ongezonder zijn, die vaak nog het hele jaar rustig aangehouden worden.

Terug
Naar boven