Fitness Seller

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

Zie me chick 6 weekjes niet maar ga toch stiekem een kuurtje pakken ;)

Creatine zal het antwoord zijn en keihard trainen en goed vreten.
Trainen doe ik al 5 jaar eten doe ik totaal niet.

Dus Creatine en goed eten word me excuus ;)

1ste kuur ;)

Zorg eerst dat dat op orde is, voor je gaat kuren. Lijkt mij....

Zie me chick 6 weekjes niet maar ga toch stiekem een kuurtje pakken ;)

Creatine zal het antwoord zijn en keihard trainen en goed vreten.
Trainen doe ik al 5 jaar eten doe ik totaal niet.

Dus Creatine en goed eten word me excuus ;)

1ste kuur ;)

goed uitgangspunt voor een kuur..

Grappig, bedankt voor de positieve reacties heren :D

Neem dat eten met een korreltje zout.
Ik heb altijd wel op mijn eten gelet maar zondig nogal eens ;).
Iets wat ik tijdens het kuren wel ga proberen te verbeteren maar optimnaal echt 100% zit er gewoon denk ik niet in.

Neem niet weg dat ik wel mijn best doe he :cool:

Ik ga al wat jaartjes mee en weet wat me lichaam wel en niet kan.
Kuren is slecht maar ik heb er lang over nagedacht en belsuit toch een keer wat pilletjes tot me te nemen ;)

kun je voorstellen hoe je eruit zag als je gewoon fatsoenlijk, veel, eiwitrijk, clean at?

Ja hoor, zal niet zo heel veel schelen, ik heb wel weken gehad dat ik echt een schema volgde en natuurlijk zie je dan verandering, maar dat was niet echt noemenswaardig.

Buiten dat wil ik niet leven als 1 of andere gezondheidsfreak, ik hou van me eten, lust een heleboel pertinent niet en dat wat ik wel en niet lust past niet in een voedingsschema wat 100% klopt.

Ik eet elke dag op gezette tijden 4 maaltijden per dag, genoeg eiwitten en vet en neem nog extra eiwit supplementen als ik ga buffelen.

Je kan hierop doorgaan maar mijn situatie veranderd er niet door.

Ik stel voor dat jullie me dan toch wat bruikbare tips geven met betrekking tot eten tijdens een kuur en dan ga ik zeker kijken of ik daar iets in kan vinden wat bij mij past en waar ik me ook lekker in voel :D

Gewoon ter info, dit ben ik nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1m85
90 KG
Niet echt veel op te zien maar wel duidelijk dat de bouw er al wel is lijkt me :)

tja, je hebt een beginnetje idd, maar schokkend is t niet. Daarnaast, 4 maaltijden..?
waar zijn de andere 3 dan?
Voeding is het belangrijkste aspect van deze sport, hoewel je nu waarschijnlijk denkt onvoorwaardelijk te groeien door te gaan kuren, is dit absoluut niet het geval. Niemand hier probeert je te dissen maar je voeding dient gewoon 100% te zijn, wil je succesvol kuren.

tja, je hebt een beginnetje idd, maar schokkend is t niet. Daarnaast, 4 maaltijden..?
waar zijn de andere 3 dan?
Voeding is het belangrijkste aspect van deze sport, hoewel je nu waarschijnlijk denkt onvoorwaardelijk te groeien door te gaan kuren, is dit absoluut niet het geval. Niemand hier probeert je te dissen maar je voeding dient gewoon 100% te zijn, wil je succesvol kuren.

quoted for mother****ing truth.

Ik ben het eens met de voeding, helemaal.
Maar dan nog staat mijn besluit vast.

Je moet ook begrijpen dat niet iedereen zijn eten opgeeft voor zijn sport. En zelfs daarin ben ik bereid nog een flink stuk te gaan, zoals ik al eerder heb gemeld.

Dus we kunnen het beter hebben over een voedingsschema dan het blijven zeggen dat ik meer progressie had geboekt als ik verstandiger had gegeten.

Eigenwijze Nederlanders he, je weet toch!

Dus... iemand voorstellen? Of is het verstandiger om een nieuw topic te openen :)?

Sowieso een nieuw topic openen in sectie Voeding.
Dit heeft niets meer met onderwerp te maken.

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag het hoofdstuk Doping bij mijn opleiding gehad en ik vond het al zo raar dat de meeste mensen niks behouden na hun kuur.
Maar ja, is eigenlijk niet zo gek aangezien de meeste gewoon de rest van hun shit (vooral eten) niet op orde hebben...

Ga eerst maar eens 6 a 7 keer per dag eten ;)

Na 5 jaar trainen had je veel groter kunnen zijn of je nou goeie genen hebt of niet.

OK, bedankt voor de reacties, topic is nu geopend, jullie mening is geventileerd en aangekomen.

De mensen die willen mogen zich in het nieuwe topic mengen in de discussie en mij helpen naar een beter/goed/perfect voedingsschema voor tijdens het kuren en achteraf :)

Offtopic: zit je echt in ZA, zo ja, waar?

Ontopic:

Ik vind je fysiek nog niet kuurwaardig...valt nog VEEEEL meer uit te halen. dat weet ik zeker.
Ik denk dat je een grote fout maakt, het lijkt erop alsof je denkt dat roids een of ander wondermiddel zijn en dat je verder niet veel hoeft te doen kwa voeding.
Ook maak ik uit jou post op dat je voor een Oral-only gaat. waarom doe je dat?

Offtopic:
Ja echt, johannesburg.

Ontopic:
Ik denk zeker niet dat het een wondermiddel is.
Ik beul me al 5 jaar lang elke week af in de sportschool en heb daar geen moeite mee.
Ik ben wel van mening dat de groei word bevorderd en wil het daarom zelf wel eens een keer ervaren.
Ik ben echter wel een beetje van mijn sokkel gevallen door alle reacties hier en denk dat ik eerst maar eens een paar maanden goed ga eten voor ik er aan begin...

Oral only, heel simpel, ik ga geen injecties zetten. Ik ben niet bang voor spuiten maar het is het mentale idee dat ik drugs aan het injecteren ben.. Dat gaat er bij mij gewoon niet.
Pillen zullen minder effectief zijn als spuiten maar ik hoef ook helemaal geen mega kuur, ik wil het gewoon een keer ondervinden en ga het waarschijnlijk ook wel bij 1 keer laten...

Offtopic:
Ja echt, johannesburg.

Ontopic:
Ik denk zeker niet dat het een wondermiddel is.
Ik beul me al 5 jaar lang elke week af in de sportschool en heb daar geen moeite mee.
Ik ben wel van mening dat de groei word bevorderd en wil het daarom zelf wel eens een keer ervaren.
Ik ben echter wel een beetje van mijn sokkel gevallen door alle reacties hier en denk dat ik eerst maar eens een paar maanden goed ga eten voor ik er aan begin...

Oral only, heel simpel, ik ga geen injecties zetten. Ik ben niet bang voor spuiten maar het is het mentale idee dat ik drugs aan het injecteren ben.. Dat gaat er bij mij gewoon niet.
Pillen zullen minder effectief zijn als spuiten maar ik hoef ook helemaal geen mega kuur, ik wil het gewoon een keer ondervinden en ga het waarschijnlijk ook wel bij 1 keer laten...

is drugs slikken zo veel beter dan? Goed, het is een mentaal stapje, maar als je ff nadenkt, kom je toch echt bij injects uit..

altijd dat je ben te jong. maar als een trey brewer met zijn 21 zo ****ing groot is omdat die waarschijnlijk op zen 15e al aan de a.s zat is t allemaal; maar goed? en deze jongen is 19. (volwassen) misschien traint die al jaren. waarom zegt iedereen ''je ben te jong''
laat m dat zelf beslissen

altijd dat je ben te jong. maar als een trey brewer met zijn 21 zo ****ing groot is omdat die waarschijnlijk op zen 15e al aan de a.s zat is t allemaal; maar goed? en deze jongen is 19. (volwassen) misschien traint die al jaren. waarom zegt iedereen ''je ben te jong''
laat m dat zelf beslissen

het is niet alleen zn leeftijd, maar ook zn instelling en voeding.

is drugs slikken zo veel beter dan? Goed, het is een mentaal stapje, maar als je ff nadenkt, kom je toch echt bij injects uit..

Wat is er slecht aan die pillen dan?
Spuiten gaat me echt gewoon te ver.
Ik wil die anabolen gebruiken om 'een stapje' verder te komen.
Ik wil geen bodybuilder worden en alles op klappen hebben staan.
Ik wil gewoon wat breder worden met een leuke bouw.
En als die pilletjes me daarmee kunnen helpen vind ik het best!

Wat zou er gaan gebeuren als ik nu begin met die pillen en tegelijkertijd een gezond voedingsschema ga gebruiken denken jullie?

Orals (pillen dus) passeren de lever 2x, injects 1x. Dus zwaardere belasting voor je lever. Plus dat de werkzame stof van de orals meer afgebroken word en het de werking dus verminderd.

Een stapje verder lukt ook met een goed voedingsschema en training. Pas als die zaken op orde zijn, en je ze ook op orde kan houden, kun je eens na gaan denken over een kuurtje.

Niet groot willen worden, niet kuren.

Gaat prima zonder steroids

Goeie voeding gaat je ook helpen. Bedenk dat voeding het meest anabolische is wat er bestaat..

Wat zou er gaan gebeuren als ik nu begin met die pillen en tegelijkertijd een gezond voedingsschema ga gebruiken denken jullie?
zucht..

Gast... echt.... ga tennissen.

alles wat kale zegt in principe, en bedenk: spuiten gaat te ver? het is minder schadelijk als orals.

Terug
Naar boven