AndroidHealthClinic

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

Ik mag aan mijn vrouw ook telkens weer verantwoorden waarom ik dit of dat kuurtje doe, want "je bent nu toch al breed en sterk genoeg, en bovendien ga je onvruchtbaar worden"...

Telkens weer probeer ik haar uit te leggen dat een BB-er NOOIT breed, scherp en huge genoeg is voor zich eigen kritische blik ! En telkens weer moet ik haar uitleggen dat verantwoord en doordacht AAS-gebruik niet per sé hoeft te lijden tot onvruchtbaarheid, impotentie, levensbedreigende gezondheidsproblemen etc...

Maar toch heb ik het er niet voor over om daarom te moeten liegen tegen haar, of erger nog, te verzwijgen dat ik zou kuren ! Ik probeer haar rustig uit te leggen wat welk produkt doet, en waarom ik dat of dat neem...
Ze vindt het steeds zonde van het geld, want "ik kan mij veel paar schoenen kopen hoor met zo'n kuur..." tja, ieder zijn hobby zeker ?

Kerel, wat een kromme redenering, als jij zo opgefokt wordt van kuren dat je vriendin er last van heeft moet je gewoon NIET kuren.

Ik heb zelf al zes kuren achter de rug en mijn vriendin heeft nooit iets gemerkt.

Ik zie er het nut niet van in om haar dat te melden, ik weet nl waar ik mee bezig ben.

je ziet het nut er niet van in om haar dat te melden?
Kan me ergens wel in je gedachten verplaatsen wanneer je al kunt aanvoelen wanneer je vriendin er echt niet akkoord mee zou gaan, maar toch vind ik het een beetje makkelijk om maar te zeggen dat het geen nut heeft om het haar te vertellen. Deel je dan alleen nuttige dingen? En zou je het andersom even makkelijk accepteren wanneer je achter dingen komt die zij gewoon niet nuttig vond om te vertellen, ondanks dat jij ze wel graag had willen horen?
Op welke manier is dit niet je partner voorliegen?

Kan me ergens wel in je gedachten verplaatsen wanneer je al kunt aanvoelen wanneer je vriendin er echt niet akkoord mee zou gaan, maar toch vind ik het een beetje makkelijk om maar te zeggen dat het geen nut heeft om het haar te vertellen. Deel je dan alleen nuttige dingen? En zou je het andersom even makkelijk accepteren wanneer je achter dingen komt die zij gewoon niet nuttig vond om te vertellen, ondanks dat jij ze wel graag had willen horen?

daarom zeggen mensen het toch ook niet als ze vreemd gaan? de tegenpartij zal vast niet akkoord gaan:D

daarom zeggen mensen het toch ook niet als ze vreemd gaan? de tegenpartij zal vast niet akkoord gaan:D

eens. maar eenmalig slippertje en 6 keer kuren is toch wel een heel verschil wat betreft het aantal momenten waarop je niet eerlijk bent tegenover je partner. Maar goed, wil niemand veroordelen maar vind het wel een interessante discussie.

Precies, je slaat de spijker op zijn kop. Ik zou uit me vel springen als ik er bijv. zou achter komen dat mijn vriendin af en toe een lijntje coke zou doen, buiten mijn mede weten om. Het getuigd van achterbaksheid.

Daar ben ik niet mee akkoord. Voor zover het geen invloed heeft op je relatie hoef je het niet te vertellen. Reden ? Je maakt mensen nutteloos ongerust.

Ik maak de vergelijking met vreemdgaan. Sommigen zeggen; je moet het zeggen. Anderen zeggen; je moet het voor je houden. Ik ben van de laatste mening. Stel, je gaat vreemd, enkel voor de coïtus en je hebt daarna schuldgevoelens maar je huidige relatie loopt perfect. Dan vertel je het niet omdat je anders iemand anders ongelukkig maakt omdat jij je schuldig voelt. Anders is het als je echt verliefd bent bijvoorbeeld.

En voor sommigen over me heen vallen en zeggen; je relatie kan niet perfect lopen anders ga je niet vreemd. Dat klopt niet vind ik. Sex kan perfect zonder liefde. Sex met liefde is natuurlijk beter.

DUS; zolang AS gebruik geen invloed heeft op je relatie (wat bij mij het geval is, afgezien van een ietwat hoger libido, maar dat had ik altijd al) vind ik niet dat ik het moet vertellen. Net zoals ik het ook niet zou vertellen van dat lijntje coke trouwens (indien dat af en toe zou gebeuren).

Hey, but that's only my opinion.

Waarom zou je het willen verbergen voor je vriendin?
Als jij wilt kuren is dat jouw keuze en zij moet die dan maar respecteren.

Mijn vriendin keurt het echt af.

En ik ben echt fanatiek bezig met sport.

Voor mij is dat met inbegrip van AS (nu toch nog)

Ik zou het zonde vinden moest een relatie die al jaaaren perfect verloopt stuklopen hierop. En het bewijs dat het geen invloed heeft op onze relatie is er, ze weet nl van niets, zelfs niet als haar de vraag gesteld wordt door vrienden of ik kuur. Want ze zegt dat ik niet kuur.

Ik heb al vele malen een ballonnetje opgelaten door te zeggen dat ik begrijp dat sommigen na jaren trainen ietsje verder willen gaan door te kuren, en dat ik dat ok vindt, mits gedegen studie, trainen en voeding.

Maar ze vindt dat niet ok.

Dus dan ga ik niet verder... dat begrijp je toch ook wel ?

Nog een voorbeeld; ik rij elke week ' s nachts op de autoweg 160-190 km per uur (kom niemand tegen). Dat keurt ze ook af. Ik doe het toch. Ik ga haar heus niet elke morgen zeggen dat ik weer 190 km/u gereden heb, dat is nutteloos en je gaat mensen enkel kwetsen/ongerust maken/ boos maken.

Nu is kuren niet gelijk aan snel rijden, I agree, maar je ziet wel waar ik naartoe wil.

Gr.

kuren valt op bij medegebruikers, je kan toch tegen je vriendin zeggen dat je bezig bent met een juist voedings patroon en creatine.

tegen mij zeggen ze het ook altijd zit je in de kuur of heb je gekuurd. dit en dat ,terwijl ik gewoon op dat moment gewoon weer hard aan het trainen ben.

kreatine zijn toch ook AnNAboWleN?

ik ben het wel met je eens de liefde bestaat ook uit het juist aanvoelen wat de ander wel en niet kwetst maar mijn vrouw ziet mij toch liever stiekem kuren(liegen) als vreemdgaan(verraad) het een levert enkele zwijgzame coïtusloze periodes op het andere een komozak bij de deur en een hoge advokaten rekening bij ons is alles bespreekbaar en ik heb zo"n echt tof wijf die zelf 190 rijdt en met 1 hand achteruit kan inparkeren mijn vrijheid heb ik na 10 jaar nog steeds allen vreemdgan is voor ons beiden taboe.Over die maffe belg kun je niemand voordragen voor domste bb vd maand.

ik ben het wel met je eens de liefde bestaat ook uit het juist aanvoelen wat de ander wel en niet kwetst maar mijn vrouw ziet mij toch liever stiekem kuren(liegen) als vreemdgaan(verraad) het een levert enkele zwijgzame coïtusloze periodes op het andere een komozak bij de deur en een hoge advokaten rekening bij ons is alles bespreekbaar en ik heb zo"n echt tof wijf die zelf 190 rijdt en met 1 hand achteruit kan inparkeren mijn vrijheid heb ik na 10 jaar nog steeds allen vreemdgan is voor ons beiden taboe.Over die maffe belg kun je niemand voordragen voor domste bb vd maand.

Punctuatie ook taboe?

Ik ben zeer blij voor je.

Ik zou het zonde vinden moest een relatie die al jaaaren perfect verloopt stuklopen hierop. En het bewijs dat het geen invloed heeft op onze relatie is er, ze weet nl van niets, zelfs niet als haar de vraag gesteld wordt door vrienden of ik kuur. Want ze zegt dat ik niet kuur.

Ik heb al vele malen een ballonnetje opgelaten door te zeggen dat ik begrijp dat sommigen na jaren trainen ietsje verder willen gaan door te kuren, en dat ik dat ok vindt, mits gedegen studie, trainen en voeding.

Nog een voorbeeld; ik rij elke week ' s nachts op de autoweg 160-190 km per uur (kom niemand tegen). Dat keurt ze ook af. Ik doe het toch. Ik ga haar heus niet elke morgen zeggen dat ik weer 190 km/u gereden heb, dat is nutteloos en je gaat mensen enkel kwetsen/ongerust maken/ boos maken.

Nu is kuren niet gelijk aan snel rijden, I agree, maar je ziet wel waar ik naartoe wil.

Gr.

ja, ik snap idd je standpunt wel, en t is ook zeker geen zaak van zwart en wit. Weet zelf ook niet wat ik zou doen in dezelfde situatie, omdat ik, hoewel na vele vele discussies, zelf wel de vrijheid heb om te kuren. Maar ik weet wel dat het vaak erger is dat er ergens over wordt gelogen dan hetgeen waarover dan gelogen wordt. Ik hoop oprecht voor je dat ze er dan niet achterkomt, omdat het idd nu waarschijnlijk meer stuk zal maken dan goed doen.

wat een gezaag allemaal, ofwel gebruik je ofwel niet,punt aan de lijn :D

eens. maar eenmalig slippertje en 6 keer kuren is toch wel een heel verschil wat betreft het aantal momenten waarop je niet eerlijk bent tegenover je partner. Maar goed, wil niemand veroordelen maar vind het wel een interessante discussie.

:roflol:

Ik heb liever dat ze zou liegen over bv. stieken joints roken, dan een slippertje. Slippertje vergelijken met een leugentje voor eigen bestwil is toch wat anders. :D

ik vindt wel dat je de rest van je omgeving beter niks kunt zeggen,anders moet je jezelf steeds verantwoorden en alles wat je doet of hebt wordt gekkoppeld aan je gebruik.Terwijl ik me altijd erger in de supermarkt ,als je even een mindere dag hebt komt zeker door die troep,bovendien maakt het toch geen fl**ker uit of je wel of niet gebruikt.Immers in de 10 jaar dat ik train waren er 8 natural en toen werd ook vaak genoeg gezegd dat ik vast aan de gear zou zitten.Je prestaties worden ook niet serieus genomen want men redeneert :o met een spuit in mijn reet kan ik het ook.In al die discussies heb ik geen zin,bovendien als ik maar weet hoe het echt zit.De rest interesseerd me geen reet .

Als je er zo fel mee bezig bent, zal je toch beginnnen.
Je kunt het toch niet tegen houden, zeker als je al zo fel sport lijk dat je verteld.
Ik zou het wel toch nog eens tegoei proberen uit te leggen met een of andere verleid techniek want je gaat je vriendin nodig hebben tijdens de kuur. Het enigste waar je aan gaat denken is trainen en coïtusen.
En dat u ballen krimpen dat merkt ze pas later :-)

Denk er wel aan ene keer beginnen, hang je eraan.
Ik zei ook het is maar voor ene keer, iedereen lachte mij uit.
En ze hadden gelijk, het fantastisch die dingen gebruiken :-)

Veel succes met je keuze

:roflol:

Ik heb liever dat ze zou liegen over bv. stieken joints roken, dan een slippertje. Slippertje vergelijken met een leugentje voor eigen bestwil is toch wat anders. :D

Liegen en relatie gaan niet samen. Liegen en tanden uit bek dan weer wel.

Ik heb wel eens moodchanging spul gebruikt maar als jij niet wil dat iemand het werkt moet je, als je snel opgefokt wordt nagaan dat het komt door iets wat je extern toedient en niet waar je intern door getriggered wordt. Denk je dat je te labiel of inkapabel bent om dit in te zien gewoon niet doen. Heb je een sterke wil+persoonlijkheid en de shit is niet te sterk...wil het prima. Spiergroei is alleen wel iets wat veel mensen kunnen merken....gelukkig is de kennis bij velen niet echt goed dus als je ze zegt dat je een goede crea+eiwit heb gevonden geloven ze het ook hahaha

Gr.

K*t man , krijg weer een envelop van de CJIB, ben weer geflits:mad:
118km waar je 100 mag. €52.-
Als je genoeg van die envelopjes binnen krijg, zegt je vriendin wel, ga maar kuren, als je je maar aan de snelheid houdt.

Zie me chick 6 weekjes niet maar ga toch stiekem een kuurtje pakken ;)

Creatine zal het antwoord zijn en keihard trainen en goed vreten.
Trainen doe ik al 5 jaar eten doe ik totaal niet.

Dus Creatine en goed eten word me excuus ;)

1ste kuur ;)

Terug
Naar boven