AndroidHealthClinic

Kun je in de winter op stap gaan in je t shirt? of is dat geen porum?

ik doe regelmatig shirt aan op stap in winter,maar meestal een blouse

Wat een logica weer van de mensen die in de kroeg staan met vest aan; het is daar nu namelijk dezelfde temperatuur als in de zomer.

yeah right..
Jij merkt dus niet dat het in de zomer een stuk warmer is als in de winter?

@Seagal, gewoon dragen wat je maar wil.
Zelf draag ik in een dicotheek/feestcafe altijd een t-shirt/overhemd. En een kroeg/cafe is het verlengde van je huiskamer dus gewoon dragen wat je thuis ook zou dragen:D
Zie verder de reactie van Realist.

yeah right..
Jij merkt dus niet dat het in de zomer een stuk warmer is als in de winter?

Buiten wel.

In de kroeg niet.

In andere gebouwen wel, komt vooral door de kou via ramen en andere minder geisoleerde delen van de constructie naar binnen komt.

En ik loop ik pas een week of 2 met meer dan alleen een t-shirt rond.

Hoi onzekere seagal, tuurlijk kan dat ik heb niet eens truien.

een trui met stappen.... Gaat het niet?!?!?

• Topic Starter Topic Starter
kan dit topic verplaatst worden naar het GARE?

Buiten wel.

In de kroeg niet.

In andere gebouwen wel, komt vooral door de kou via ramen en andere minder geisoleerde delen van de constructie naar binnen komt.

En ik loop ik pas een week of 2 met meer dan alleen een t-shirt rond.

Een kroeg is niet zo goed verwarmd als je huis heh, plus je hebt nu thuis waarschijnlijk de verwarming aan en in de zomer niet. Zoveel verwarming is er niet in een kroeg en met die deur die telkens open en dicht gaat komt er veel koude lucht binnen.
(shit we gaan nog bijna technisch praten over een cafe;))

Of jij komt nooit in een cafe/kroeg of het ligt aan de cafe's waar ik kom want in de zomer vind ik het altijd verstikkend warm in een t-shirt en nu heb ik toch graag op zijn minst een overhemd aan.

Terug
Naar boven