XXL Nutrition

Kun je in de winter op stap gaan in je t shirt? of is dat geen porum?

Ik vind het pas zo ontzettend onnozel als er van die stoere tough guy's in hartje winter -3° buiten ffkes in een tshirtje of een pull lopen stoer te doen.

Het vriest! Je gaat me echt niet vertellen dat ze tegen die kou kunnen.

Als dat maar voor een 5 à 10 minuutjes is heb ik er idd geen last van. En ik ben geen tough guy.

Of het nu 2°C of 25°C is, je zal me op de voetbal altijd in short en t-shirt zien rondlopen.

Sure, In veel discotheken is het veel te warm om een trui aan te hebben.

Ga ook op stap in een t shirt. Als ik eenmaal binnen ben wil ik er niet aan denken een vest aan te hebben...

ik stap altijd met een polo so why not?

Wat een vraag. Natuurlijk kun je in de winter in een shirtje gaan stappen. Ik weet niet waar jullie uitgaan, maar in de kroegen/discotheken waar ik kom is het vaak nogal warm.

ik doe dat wel in een discotheek is het foking warm binnen, ga er niet met een trui staan omdat het winter is.
iedereen loopt er bijna rond in een t-shirt trouwens.

Zeker in de winter is een T-shirt prima. Door kou vernauwen bloedvaten zich, meer weerstand van je interieur.

Tijdens de zwoele zomer ben ik erg strikt met condoom gebruik, warmte, poppers, wijd openstaande aderen dus. Be aware, remind a rubber.

Tijdens de Winter kan je wat spoepeler zijn, zeker als je je vrouwen streng selecteert. Bare naked ****s. :heart:

Terug
Naar boven