Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ben ik stiekem toch niet homo![]()
Omw injectienaalden kopeh
lekker dat goedje in je bil spuiten, hmmmm....
Ja, ik bewoon die van je vrouwtjeJij bent king holbewoner.
Dat is @Brab0 Kringspier musketierJij bent king holbewoner.
Bij de Aktion heb je voor €4,- een wit of zwart T-shirt.
Ik vind ze lekker zitten.
Wat is ermee?Lees de vorige pagina eens.
Wat is ermee?
wisten jullie dat shirts van de action ook best goed zijn, en niet duur
Dat is @Brab0 Kringspier musketier
Probeer de 'muscle fit' shirts van Primark eens.Ik ben op zoek naar wat T-shirts die uiteraard lekker zitten en die de “vormen” er mooi uit laten komen. Tuurlijk als je heel breed bent dan pas je alle T-shirts maar dat is niet mijn streven. Mag best wat op die t-shirts staan (merk/tekst/plaatje) maar niet van die “grappige teksten” etc. Gewoon mooie t-shirts op maat en bij de armen wat strakker. Ik heb namelijk veel t-shirts die bij de armen best wijd zitten ondanks ik wel “aardige” armen heb.
Geen last vanT shirts van xxl zijn overigens geen aanrader, 2 a 3x wassen en weg is je pasvorm, dramatische kwaliteit voor de prijs.
Geen last van
Ook de flex tee o.a.Welke heb je? Ik heb die flex tee gekocht van 2 tientjes, wat een bagger.
T shirts van xxl zijn overigens geen aanrader, 2 a 3x wassen en weg is je pasvorm, dramatische kwaliteit voor de prijs.