MuscleMeat

Kun je in de winter op stap gaan in je t shirt? of is dat geen porum?

natuurlijk kan dat niet..

"oufit" voor vanavond :P

2vwcuti.jpg

T-shirt gaat nog, maar een korte broek en sandalen is overdreven.

Ja, natuurlijk kan dat :) Zolang het geen fout Hawaïhemd is ;)

Of jij komt nooit in een cafe/kroeg of het ligt aan de cafe's waar ik kom want in de zomer vind ik het altijd verstikkend warm in een t-shirt en nu heb ik toch graag op zijn minst een overhemd aan.

Ik kom (te) vaak in de kroeg, en vind het er eigenlijk altijd t-shirt temperatuur of warmer (of je moet op ijzige avonden dicht bij de deur staan, wat ik nooit doe).

Een T-shirt voor in de kroeg dus, en winterjas voor onderweg.

Laatst bewerkt:
Een kroeg is niet zo goed verwarmd als je huis heh, plus je hebt nu thuis waarschijnlijk de verwarming aan en in de zomer niet. Zoveel verwarming is er niet in een kroeg en met die deur die telkens open en dicht gaat komt er veel koude lucht binnen.
(shit we gaan nog bijna technisch praten over een cafe;))

Of jij komt nooit in een cafe/kroeg of het ligt aan de cafe's waar ik kom want in de zomer vind ik het altijd verstikkend warm in een t-shirt en nu heb ik toch graag op zijn minst een overhemd aan.

Als ik 3 minuten aan het dansen ben gutst het zweet van men kop af. En nee het ligt niet aan men dansskills.

wat vinden jullie van die lekkere ouwe zweetlucht die om mensen in een cafe heen hangt?

Ik kan wel een shitload aan foto's gaan plaatsen... maar dan weet je nog niet of het buiten 30 of -30 graden was ;)

En het blijft altijd binnen godsgloeiende warm. In de ene kroeg/discotheek whatever is het erger dan in de ander, maar ik wil altijd dansen :D Dus dat = altijd warm.

Ik kan wel een shitload aan foto's gaan plaatsen... maar dan weet je nog niet of het buiten 30 of -30 graden was ;)

En het blijft altijd binnen godsgloeiende warm. In de ene kroeg/discotheek whatever is het erger dan in de ander, maar ik wil altijd dansen :D Dus dat = altijd warm.

idd Mikki, buiten in de sneeuw gaan staan levert echt geen commentaar op zoals " goh zou het echt zo warm zijn?"
:D

Terug
Naar boven