MuscleMeat

KUN JE INPLAATS VAN GEWONE ZONNEBLOEM OLIE LIJN ZAADOLIE GEBRUIKEN (BAkken en BRADEN)

NEE

gebruik toch eens gewone zinnen zonder als die ****ing irritante hoofdletters.

misschien zou je ook eens de search functie kunnen gebruiken, je hebt echt geen nieuwe vragen hoor.

Nee het kan idd niet, verander geloof ik de structuur van de olie waardoor er veel van de gunstige eigenschappen verloren gaan.

Verdiep je eens in de eigenschappen van lijnzaadolie voor je zo'n vraag stelt.

Verzadigd vet is het allerbeste om te bakken, dat wordt niet beschadigd.
Meervoudig onverzadigd vet is alleen geschikt om koud te consumeren.. lijnzaadolie in de kast betekent: heel snel ranzige troep.. dat schaadt je gezondheid ipv dat het voordeel oplevert.

Alle verhitting is slecht, maar verzadigd vet verandert dus niet van structuur, onverzadigd vet wel...

Voor hoge verhitting is dus vnl. geklaarde roomboter, reuzel en kokosvet geschikt. Ook olijfolie gaat vrij goed.

nee op de verpakking staat dat het onerhit gebruikt moet worden en dat je het koel moet bewaren

nEeM gEwoON BeRtoLLi, dIe gEbRuIkt BiJnA ElKe BoDyBuIlDEr...

BaKkeN En BrAdEN iN BrEeZaHOLiE! EcH WeL!

NEE DAT KAN NIET, STAAT OOK OP DE POT DAT JE HET NIET MOET VERWARMEN, JE KUNT BETER OLIJFOLIE GEBRUIKEN OM TE BAKKEN .

Esperantisto zei:
Voor hoge verhitting is dus vnl. geklaarde roomboter, reuzel en kokosvet geschikt. Ook olijfolie gaat vrij goed.

Als olijf olie te heet wordt wordt het kanker verwekkend, dus dan kun je beter die aragnit olie (of zoiets) gebruiken (pindaolie)

Arachide olie, inderdaad zeer goed om in te bakken. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat die olie wat smaak kan overbrengen op het voedsel dat gebakken wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn ook altijd kneuzen bij.. die weer denken dat ze veel weten. ;)

Maar voor de rest bedankt iedergeval.. :D

Oke, gebruik geeeeeen slaolie en al helemaal geeeen BERTOllIE ellende, trust me i do no ;) maar haal goeie bakolie bij een speciaalzaak.
Odan

odan zei:
Oke, gebruik geeeeeen slaolie en al helemaal geeeen BERTOllIE ellende, trust me i do no ;) maar haal goeie bakolie bij een speciaalzaak.
Odan

bertollie is helemaal geen elende, kan beter dat nemen dan sommige huismerken. en vind van de reformwinkel helemaal k*t

Bertollie voor jou informatie, wordt dus helemaal niet in italie gemaakt wat de reclame ons doet geloven, maar gewoon in de unilever fabriek in Nederland.
Niks aan t handje zou je ,zeggen, maar er wordt allerlei restantolie bijelkaar ingemikt op smaak en kleur gemanipuleert en extra geraffineert en voilla voor de echte hollandse fijnproever een prima flesje (afval) olie :(
Trust me I do no
ps afgelopen week nog bij rtl4 geweest. :D

misschien heb ie gelijk haha

Ik bak niet in olie.

Ik grillll dat is veel beter.

GRille rulzzzzzz :thumbs:

Terug
Naar boven