MuscleMeat

Kun je te lang cardioen?

• Topic Starter Topic Starter
Je weegt nu al weinig, laten we zeggen dat je 15+ kilo afvalt om op 6% te komen, aangezien jij niet over de kennis en materialen beschikt om perfect tot 6% te komen.
Dan weeg je nog je nog maar 55 kilo..
Weetje hoe ripped je er dan uitziet?
Zo: [Link niet meer beschikbaar]
Dus dat is niet echt cool.
Vooral als je bedenkt dat hij daarvoor zo eruit zag: http://www.sexycelebspics.com/wp-content/uploads/2010/12/images1462839_13christianbale.jpg

En dat is veel meer dan 70 kilo, kan je na gaan wat je dus moet hebben om mooi op laag vet eruit te zien.
Ga eerst dus maar eens gewoon trainen en lekker breed worden, en tegen die tijd heb je meer kennis over voeding en training en eventueel supplementen.
Zodat je dan op de juiste manier het kan proberen en dat je er een aardig fysiek op nahoud.

Btw, meisjes vinden knetter droog echt ranzig :)

Mmmkay hehe. :)
Nee maar ik bedoel 6% bf maar wel met spieren eroverheen. Zoals..ghehe..beetje zo'n Cristiano fysiek :D

Zeg alstjeblieft niet dat je christiano ronaldo bedoeld :O

Zeg alstjeblieft niet dat je christiano ronaldo bedoeld :O

ghehe krijg ik natuurlijk weer zon reactie van "gay, dit, dat.." maar toch is het 10x mooier dan zo'n buffe massa. inmyopinion. :)

Volgens mij krijg ik nu dutchfitness link van jullie en to be honest ronnie coleman ofzo is foooocking lelijk, sorry mayne.

Laatst bewerkt:
//

Jongen, wat zoek je op een BODYBUILDING forum als je geen behoefte hebt aan veel spiermassa? Je had van tevoren toch wel kunnen bedenken dat je negatieve reacties zou krijgen.

That's true. Maar je hoeft BODYBUILDING niet te cappen hr, aangezien ook "fitnessmensen" bodybuilders zijn. Je werkt aan je body.

Nou, hoe wou je voor altijd strak en gespierd blijven..stoppen? no. KT blijven doen? je word dan groter. dus elke fitnesser word wel buff uiteindelijk denk ik

Maar wel snellere daling in fat% dan als je korter fietst, lijkt mij toch. of niet????

Tijdens bulken lijkt me vetverlies niet je doel. Waarschijnlijk al je 1000kcal per dag meer eet rond je fietstochtjes dat het wel mee zal vallen.
Tijdens cutten lijkt het me best oke als je iets boven onderhoud eet en een tekort van 1000kcal creëert met 2 uur fietsen. Dit is wel iets wat je moet fine tunen (input/output) zodat je geen spierverlies hebt.

Thx people!

Cristiano Ronaldo , jeweetwel :P

Toch?

Oh die voetballer..
Hij is absoluut geen 6%, meer iets van 10.
En absoluut niet gespierd.
[Link niet meer beschikbaar]
Dit fysiek is binnen een paar maandjes trainen makkelijk te behalen, als je niet van jezelf al zo'n fysiek zou hebben.
Ik ken genoeg mensen die van zichzelf al gespierder zijn.
Je hebt hem gewoon als voorbeeld omdat hij populair is.
Want zijn lichaam is een normaal lichaam voor een man.
Skinny dus.

Oh die voetballer..
Hij is absoluut geen 6%, meer iets van 10.
En absoluut niet gespierd.
[Link niet meer beschikbaar]
Dit fysiek is binnen een paar maandjes trainen makkelijk te behalen, als je niet van jezelf al zo'n fysiek zou hebben.
Ik ken genoeg mensen die van zichzelf al gespierder zijn.
Je hebt hem gewoon als voorbeeld omdat hij populair is.
Want zijn lichaam is een normaal lichaam voor een man.
Skinny dus.

Da's wel een van zijn mindere foto's. En volgens mij bestaat het echt niet dat mensen uit zichzelf zulke zijkant, hoe heet dat,,:) ja, obliques hebben. volgens mij kan dat serieus echt nooit.

Tbh een lichaam van een 'normale man' is echt niet gespierd. De gemiddelde man is gewoon een man die niet traint en volgens mij ligt het gemiddelde bf echt niet onder de 15, van alle mensen zeg maar dan.

//

t*ring man, vreet en train gewoon? je word echt niet snel te buff hoor, en je haalt rollie coleman erbij,, nee logisch , hoe hij op het podium heeft gestaan is niet mooi, maar dat zal jij nooit bereiken.
naturel 5 jaar trainen met goede voeding heb je een mooi buff lichaam, en dan nog niet té.
zeur niet en kap OF neem advies aan, begin met eten en trainen.

Da's wel een van zijn mindere foto's. En volgens mij bestaat het echt niet dat mensen uit zichzelf zulke zijkant, hoe heet dat,,:) ja, obliques hebben. volgens mij kan dat serieus echt nooit.

Tbh een lichaam van een 'normale man' is echt niet gespierd. De gemiddelde man is gewoon een man die niet traint en volgens mij ligt het gemiddelde bf echt niet onder de 15, van alle mensen zeg maar dan.

Dat is een foto zonder belichting waardoor zijn spieren groter lijken...
Dit is de werkelijkheid, klaarlichte dag. :)
Ik ken 2 jongens die van hunzelf veel meer hebben dan cristiano.

PS Gemiddelde bf van een man ligt rond de 14.
Maar jij bent dun en dun + laag bf is gewoon heel lelijk...
Het ziet er dan uit alsof je ongezond bent en gewoon dun.
Voorlopig heb jij helemaal geen spieren die je mooi ziet als je droog bent.
Wil je nou echt zoveel moeite steken om er goor uit te zien en onverzorgd uit te zien?:rolleyes:

Terug
Naar boven