AndroidHealthClinic

kung fu films

Ohja vergeet ook niet alle Bud Spencer en Terence Hill films, wel een wat othodoxe vorm van martial arts maar zeer effectief!

Way of the Dragon/Enter the Dragon (Bruce Lee)
Legend of the Drunken Master
Iron Monkey
Master of the Flying Guillotine
36 chambers of Shaolin
One Armed Boxer
Master Killer
Prodigal Son
Fist of the White Lotus

Laat je niet in de maling nemen door het gros van die Hollywood bullshit, dit zijn kungfu films.
Eerste album van Wu-Tang en tevens de inspiratie bron voor de clan.

gewoon die hele brucelee-box kopen...zijn er 8 ofzo? keek ik bij familie allemaal lang geleden.

weet niet of het bij kung fu hoort maar vond alle american ninja films ook heel goed:) (vroeger in elk geval)

Donnie Yen, Tony Jaa en Jet Li zijn awesome.

Saat po long (2005). Oftewel Killzone vind ik ook wel een leuke Hong Kong productie. http://www.imdb.com/title/tt0478024/

Lin Shi Rong (1979) Oftewel Magnificent Butcher is ook nog niet genoemd hier volgens mij.

Ninja Assassin (2009) is lekker bloody maar verder middelmatig. Voor fans van het genre wel te doen.

Als je van Blood and Bone houdt (Michael Jai White is trouwens geweldig in Black Dynamite) dan zal je Undisputed II en III ook wel waarderen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Donnie Yen, Tony Jaa en Jet Li zijn awesome.

Saat po long (2005). Oftewel Killzone vind ik ook wel een leuke Hong Kong productie. http://www.imdb.com/title/tt0478024/

Lin Shi Rong (1979) Oftewel Magnificent Butcher is ook nog niet genoemd hier volgens mij.

Ninja Assassin (2009) is lekker bloody maar verder middelmatig. Voor fans van het genre wel te doen.

Als je van Blood and Bone houdt (Michael Jai White is trouwens geweldig in Black Dynamite) dan zal je Undisputed II en III ook wel waarderen.

Ninja Assassin heb ik een tijdje geleden al eens gezien en ik vond hem eigenlijk wel goed. Natuurlijk moet je het niet voor het ijzersterke verhaal doen :p De andere heb ik nog niet gezien denk ik.

Heb zelf gisteren ook wat martial arts films gehaald en ik begin er ook wel aardig fan van te worden,,,heb zin om na nieuwjaar meteen een heleboel bluray's te halen....

Ip man, vond ik wel best goed
Ninja assassin vond ik very good
Ninja zelf met scott adkins vond ik gewoon een draak van een film, hij is veel beter in undisputed II en III
ENTER THE DRAGON vond ik dan weer gewoon af :)
Blood and bones ..... nouja, michael jay white,,gewoon bad ass, net als scott adkins
ONG BAK,,,,waaauw
Tom yum goong (of hoe heet ie ook, ook met Tony jaa) is gewoon ...onbeschrijfelijk vet

in de toekomst ga ik zeker fire ball, Ip man II, Tom yum goong, en nog enkele anderen halen

Terug
Naar boven