MuscleMeat

Kunnen ecto mensen ook behoorlijk breed en sterk worden?

Mike16j

Cool Novice
Waardering
0
hey gasten mijn vraag was dus kunnen ecto mensen zegmaar ook sterk worden en behoorlijk breed worden uiteindelijk door veel te trainen.

En heeft er misschien iemand een foto van vroeger en van nu?

want ik zelf heb best wel dunne polsjes dus vandaar de vraag;)

hmm...kep geen fotos voor je maar ik kan je als ecto zijnde vertellen dat het kan, maar dat je er wel behoorlijk lang mee bezig bent... nou hebben meso's ook niet in 2 weken een arnold lichaam, maar het gaat wel een stuk sneller... en echt super breed zul je niet worden maar gespierd worden kan zeker wel... ik vergelijk het altijd met van die modellen... die pikken zijn altijd gespierd maar niet zoals ronnie coleman gespierd... snappie?

het antwoord is heel simpel= JA , als je maar genoeg eet en jarenlang traint en doorzettingsvermogen hebt.ook naturel kun je als ecto breed worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dexter is ook een ecto maar niet naturel hehe ;)

zeker wel!

als je echt ecto-ecto bent zul je nooit een massamonster worden. De bekendste ecto die toch mr olympia is geworden was Frank Zane. Maar hij was geen rasechte ecto, meer een ecto-meso. En hij stond nou echt niet bekend om zn aanzienlijke massa. Hij moest het juist van zn symmetrie hebben en proporties. En daarin was hij ongeevenaard!

Dus deal with it! :p

p.s. andere bekende ecto's die het olympiapodium hebben weten te halen, zoals Dexter Jackson en Flex Wheeler, waren geen rasechte ecto's ,maar meer ecto-meso.

Voordat ik begon woog ik 75kg, nu zit ik bijna op 120kg. Als er een wil is, komt er vanzelf een weggetje.

het antwoord is heel simpel= JA , als je maar genoeg eet en jarenlang traint en doorzettingsvermogen hebt.ook naturel kun je als ecto breed worden.

inderdaad en keyword is JARENLANG.

dus verwacht geen wonderbaarlijke resultaten je zult er wel op vooruit gaan zelfs al binnen een paar weken maar groot en breed dat is een jarenplan.

ook is er de vraag op wat voor manier je groot en breed wil worden, want je hebt de sterkste man van de wereld breed en je hebt mr universe breed.

dus droog gespierd of gespierd met een dikke laag vet eroverheen.

als je 100% ecto bent ben je verdoemd.

[Link niet meer beschikbaar]

De linker woog een paar jaar terug 60kg oid, nuff said!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil graag weten wat ik ben als ik een foto zal plaatsen zouden julie dan julie meningen zeggen.

Dus wat julie denken?

En waar moet ik deze foto dan plaatsen?

@pr!tcorr3tor, net m'n post weggehaald op het moment van jouw plaatsing omdat ik hem wilde motiveren, gelukkig heb jij m'n quote nog ;)

Nee, niet geweldig breed.
Ja, wel gespierd en relatief sterk

Idd Prins86!

Met als kanttekening dat dit geld voor de volle ecto, en aangezien vrijwel iedereen iets heeft van meerdere lichaamstypes valt er, naast het genenverhaal, door goede training, voeding en rust heel wat te bereiken.

@pr!tcorr3tor, net m'n post weggehaald op het moment van jouw plaatsing omdat ik hem wilde motiveren, gelukkig heb jij m'n quote nog ;)

Nee, niet geweldig breed.
Ja, wel gespierd en relatief sterk

Idd Prins86!

Met als kanttekening dat dit geld voor de volle ecto, en aangezien vrijwel iedereen iets heeft van meerdere lichaamstypes valt er, naast het genenverhaal, door goede training, voeding en rust heel wat te bereiken.

idd, ik dacht vroeger ook dat ik 100% ecto was ,maar sinds ik eet als een beest, stapelen de kilo's zich op, nu moet ik er op letten niet te veel vet aan te zetten.
100% ecto's komen niet zoveel voor, veel kans dat je idd iets van meerdere lichaamstypes hebt

natuurlijk kan dit, maar hangt er ook vanaf wat je definitie van "behoorlijk sterk en breed" is. Wedstrijdniveau zal lastig worden, maar je kan zeker flink buff worden. Ik ben zelf ook overwegend ecto en ben eigenlijk blij met mn lichaamstype, ik kan (nog) vreten wat ik wil en bijna niks zet om in vet. Mijn doel ligt meer bij het beachboylichaam en ik denk eigenlijk dat dit makkelijker te bereiken is voor een ecto dan andere lichaamstypen die toch altijd last hebben met cutten en veel sneller vet aanzetten. Het is zelfs zo erg dat ik naast KT helemaal niks anders doe aan sport of cardio (nog nooit in de cardiocorner van de gym geweest) en gewoon <13%bf blijf.

Ik ben ook super-ecto maar het is echt heel moeilijk om als ecto aan te komen maar het wil zeker wel als je maar genoeg eet en traint.

Een men's health typje kun je wel worden hoor als ecto;)

Jullie begrijpen de definitie van ecto blijkbaar niet, als je denkt dat er één pro is die ecto is. De meeste pro's zijn grotendeels meso's.

Terug
Naar boven