- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
10 jaar ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie begrijpen de definitie van ecto blijkbaar niet, als je denkt dat er één pro is die ecto is. De meeste pro's zijn grotendeels meso's.
Voordat ik begon woog ik 75kg, nu zit ik bijna op 120kg. Als er een wil is, komt er vanzelf een weggetje.
JAZEKER.
1987, 17 jaar oud, 63 kg,
ei-dunne polsjes (15,5 cm),
onderarmen 28 cm, bovenarmen (flexed) 32 cm
Dijtjes 52 cm, kuitjes 35 cm
Stats: bank 56 kg, deadlift 100 kg, squat 85 kg.
2005: 35 jaar oud, 105 kg,
polsjes 20cm
onderarmen 37 cm, bovenarmen (flexed) 44 cm
Dijtjes 70 cm, kuitjes 46 cm
Stats 1RPM: bank 172 kg, deadlift 272 kg, squat 252 kg overhead press 102 kg, row 152 kg (alles RAW AS SUSHI en nee ik gebruik zelfs geen belt)
ER KAN IN ACHTTIEN JAAR HEEEEEEEEEL VEEL BEREIKT WORDEN MET SCHIJNBAAR BEPERKTE AANLEG,ZONDER DRUGS, MET BEHULP VAN ENORME INSPIRATIE EN DE INZET OM JE TRAINING TE BLIJVEN OPTIMALISEREN DAG IN DAG UIT!
Niet onaardig toch? al zeg ik het zelf....
Dus Mike16j, Gewoon Heel Erg Je Best Doen, Goed Naar Anderen Luisteren En Vooral Geduld Hebben.
JAZEKER.
1987, 17 jaar oud, 63 kg,
ei-dunne polsjes (15,5 cm),
onderarmen 28 cm, bovenarmen (flexed) 32 cm
Dijtjes 52 cm, kuitjes 35 cm
Stats: bank 56 kg, deadlift 100 kg, squat 85 kg.
2005: 35 jaar oud, 105 kg,
polsjes 20cm
onderarmen 37 cm, bovenarmen (flexed) 44 cm
Dijtjes 70 cm, kuitjes 46 cm
Stats 1RPM: bank 172 kg, deadlift 272 kg, squat 252 kg overhead press 102 kg, row 152 kg (alles RAW AS SUSHI en nee ik gebruik zelfs geen belt)
ER KAN IN ACHTTIEN JAAR HEEEEEEEEEL VEEL BEREIKT WORDEN MET SCHIJNBAAR BEPERKTE AANLEG,ZONDER DRUGS, MET BEHULP VAN ENORME INSPIRATIE EN DE INZET OM JE TRAINING TE BLIJVEN OPTIMALISEREN DAG IN DAG UIT!
Niet onaardig toch? al zeg ik het zelf....
Dus Mike16j, Gewoon Heel Erg Je Best Doen, Goed Naar Anderen Luisteren En Vooral Geduld Hebben.
Jullie begrijpen de definitie van ecto blijkbaar niet, als je denkt dat er één pro is die ecto is. De meeste pro's zijn grotendeels meso's.

Ik ben ook super-ecto maar het is echt heel moeilijk om als ecto aan te komen maar het wil zeker wel als je maar genoeg eet en traint.

Kijk voor de gein eens naar AlexT en wat hij allemaal moet eten op een dag om aan te komen terwijl hij nog in de groei is. En hij is geen ecto!
)Je bent 16 en nog niet volgroeid, zeer zeer zeer grote kans dat je gewoon dun bent en geen ecto.
Zoveel 16 jarige pikkies hier op het forum die denken dat ze ecto zijn omdat ze moeilijk aankomen.![]()

hey gasten mijn vraag was dus kunnen ecto mensen zegmaar ook sterk worden en behoorlijk breed worden uiteindelijk door veel te trainen.
En heeft er misschien iemand een foto van vroeger en van nu?
want ik zelf heb best wel dunne polsjes dus vandaar de vraag![]()