AndroidHealthClinic

kunnen winny-ject en proviron gelijktijdig

• Topic Starter Topic Starter
Van zowel winny als proviron vind ik bepaalde eigenschappen goed. Van de proviron het verhogen van de vrije test in het lichaam, tegen vocht, en mogelijke anti gyno werking. Van de winny de harde en droge massa die je er van krijgt + kracht en dat het goed als stack met test werkt.

Is zeker waar, maar ik zou me in dat geval meer druk maken om de prostaat. Kijk hoe je er op reageert, als je prostaat te veel opzwelt merk je het vanzelf.

ik vraag me af waarom je het zou willen combineren? voor een wedstrijd zou ik het nog wel begrijpen..ivm spierhardheid..

als je doelt op SHBG verlagende werking..dat doet winny al voor je! daar heb je het niet voor nodig! winny zal er ook voorzorgen dat de aromatase van andere middelen enigzins geremd wordt....daar hoef je het niet voor te gebruiken..

synergie..? tja wellicht..maar ga dan voor masteron..die doet zn werk dan velen malen beter!

ik zie het nut niet zo in..zeker aangezien het niet echt een goedkoop middeltje is om zomaar toe te voegen!

ik vraag me af waarom je het zou willen combineren? voor een wedstrijd zou ik het nog wel begrijpen..ivm spierhardheid..

als je doelt op SHBG verlagende werking..dat doet winny al voor je! daar heb je het niet voor nodig! winny zal er ook voorzorgen dat de aromatase van andere middelen enigzins geremd wordt....daar hoef je het niet voor te gebruiken..

synergie..? tja wellicht..maar ga dan voor masteron..die doet zn werk dan velen malen beter!

ik zie het nut niet zo in..zeker aangezien het niet echt een goedkoop middeltje is om zomaar toe te voegen!
Sinds wanneer maak jij je druk om geld, met je luxe-problemen :P

heb je het over de proviron weglaten en daar in plaats voor de masteron?

heb je het over de proviron weglaten en daar in plaats voor de masteron?

ik weet niet wat je van plan bent met deze kuur! en zou op basis van deze info niet zomaar ja kunnen zeggen!

waar bestaat je kuur volledig uit...en wat zijn je doelstellingen!?

maar aangezien winny non AR mediated is en Masteron AR mediated zouden deze veel meer synergie opleveren.

De basis is test e. T3 op 50 mcg ed. Vanaf start IGF eod. dosering daarvan denk ik nog over na. Vanaf moment dat ik stop met de IGF starten met insuline en HGH. Na 4 weken stoppen met insuline en dan de HGH laten doorlopen tot na de kuur.

Doel is om massa op te bouwen en lager in het vetpercentage te komen.

Volgens mij is mast een sterker dht dan provi, maar ik kan me hierin vergissen..

De basis is test e. T3 op 50 mcg ed. Vanaf start IGF eod. dosering daarvan denk ik nog over na. Vanaf moment dat ik stop met de IGF starten met insuline en HGH. Na 4 weken stoppen met insuline en dan de HGH laten doorlopen tot na de kuur.

Doel is om massa op te bouwen en lager in het vetpercentage te komen.

dan zou ik zeer zeker voor masteron gaan en eventueel winny richting het einde toevoegen om een extra edge te geven! dieet blijft wel de key..zeker met insuline..anders word je heel snel dik..;) :cool:

succes bro

Inderdaad dieet is zeer belangrijk.

Terug
Naar boven