Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor Male Pattern Baldness (MPB) kijk je idd aan je naar de mannen aan je moederskant.. en dan nog is er een kans van 4 op 7 dat jij er ook last van gaat krijgen.
DHT is de grootste boosdoener, en indirect dus ook test aangezien dat ook omzet naar DHT.
ok, en nu maar hopen dat een ieder deze informatie op waarde kan inschatten.
maar ik ben, naar verluid, wel vaker sceptisch
een ontopic bijdrage dan maar:
naar mijn persoonlijke ervaring is Masteron de grootste haarkiller. had nooit problemen met winny of andere dht's. maar tijdens mn laatste cycle waarin voor het eerst masteron zat ging het ineens hard de verkeerde kant op. maar nogmaals, deze informatie is speculatief/suggestief (dingen veranderen ook tussen kuren in b.v., zoals gewoon ouder worden). mpb zit overigens wel in mijn famillie, dus ik wist dat dit uiteindelijk wel zou gaan gebeuren.
Heb jij hier misschien een bron van? Waarom moet er gekeken worden naar de mannen van de moederskant?
Haaruitval na Masteron? Hoe lang heeft zich dat voorgedaan? Ik heb zelf Mdrol gepakt, en merkte na mn nakuur wat extra haaruitval. Ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is.
tijdens de kuur en een periode na de kuur. en natuurlijk gaat het verkalingsproces gewoon verder, alleen nu wat trager.

Ik neem nu 3 jaar avodart(dutasteride) en minoxidil. 6maand HGH genotropin 2iu/day (vrij weinig, I know) Had last van een achteruit trekkende haarlijn. NIEMAND in mijn familie mams of paps is kaal.
Na mijn vorig kuurtje 250ew merkte ik dat tijdens de kuur mijn haar best sterk en dik leek maar na de kuur wat achteruit ging. maar al bij al was het verschil miniem! sinds ik duta neem is mijn haarlijn gestabiliseerd en met de hgh zelfs iets dikker geworden
Dus wat mij betreft: Sustanon + dutasteride= DE kuur voor mensen met mpb!

Hoe kom je aan die dosis?Relatief veilig is test icm finasteride (1mg fina per 250mg test)
Trouwens, hoe zijn jullie persoonlijke ervaringen ivm het blijvend kaal worden?
Tijdens mijn sustanonkuur merkte ik namelijk dat mijn haar wat aan het uitdunnen was met meer kale plekjes overal, maar nu heb ik de indruk dat mijn haar net dikker is geworden en dat die plekjes terug min of meer opgevuld zijn.
Mijn haardos is al jaren aan het uitdunnen maar ik heb het gevoel dat tijdens de kuur mijn haardos steviger en dikker wordt. Enkele weken na de kuur daarentegen merkte ik wel dat ik meer haaruitval had maar dat herstelde zich redelijk vlug. Ik heb nu al 3 kuren achter de rug en van permanent haaruitval heb ik zeker geen last. De producten die ik gebruikt heb zijn: Winny, Deca en Testosteron.
c.Anavar (wel androgeen genoeg in hoge dosis, maar niet stabiel
Ik heb van nature weinig+ fijn haar en ik heb het haar dus van mijn moeder want zij heeft ook fijn haar, langs haar kant heeft haar vader en allemaal de mannen AL hun haren nog op gelijk welke leeftijd.
Mijn pa zijn kant is volledig kaal inclusief mijn pa, op erg jonge leeftijd.
Nu heb ik 9 weken masteron gedaan, nix gemerkt van haarverdunning ofzo...
Dus winny, tren en masteron achtigen vermijden...
ik had gehoord dat deca ook nog vrij cava is voor je haar zoals hierboven alreeds vermeld.
Of een epi kuurtje
En die finasteride is dat geen shizzle dat je moet blijven pakken of je bent gedoet?
En is test dan zo schadelijk voor het haar? Als ik geen last had bij masteron, zal ik het dus hoogstwaarschijnlijk ook niet van test hebben?
En welke combineerde je toen? Alle 3? Vind dat andere stuk die je gepost heb erg interessant trouwens, steeds gedacht dat winny het meest haarverlies zou geven