MuscleMeat

Kuren & Kinderwens

fedaxx

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo beste mensen,

Ik zit een beetje in een dilemma waar ik zelf niet echt uitkom.
Ik ben 26 jaar 174cm 75kg. 11%bf
Laatste echte cycle was 5 jaar geleden. En vorig jaar Sarm kuurtje.

Ik wil graag weer gaan kuren maar weet eerlijkgezegd niet hoe of wat en dat komt omdat wij voor de toekomst een kinderwens hebben.

Graag wil ik weer gaan kuren en waarschijnlijk
volgend jaar Wedstrijd.. maar ik twijfel door gewoon 1/3x per jaar een cycle dus ON/OFF of gewoon op TRT base beginnen 150mg test-e met eventueel een oral op lage dosis.

Laatst beetje discussie over gehad en kwam erop neer dat 1 a 2 cycles meer schade zou verrichten dan voor altijd TRT base verder te gaan en met kinderwens als het niet zou lukken HCG erbij toen.
Correct me if im wrong.
Ben benieuwd naar de meningen hierover.

Mvg Fedaxx

Als je een kinderwens hebt kuur dan niet? Hard trainen goed eten goed slapen

Zou mij drukker maken of je fatsoenlijk online kan komen dan bezwangeren, je hebt er maar 1 nodig om te bezwangeren. Trt vs 1 of 2x on/ off, gare vergelijking maar goed. Trt = risico groter wbt permanent “schade “ aan te richten, ivm constante onderdrukking. Trt is eigenlijk levenslang,voor mensen die het nodig hebben. Je kent het gezegde bij twijfel......

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou mij drukker maken of je fatsoenlijk online kan komen dan bezwangeren, je hebt er maar 1 nodig om te bezwangeren. Trt vs 1 of 2x on/ off, gare vergelijking maar goed. Trt = risico groter wbt permanent “schade “ aan te richten, ivm constante onderdrukking. Trt is eigenlijk levenslang,voor mensen die het nodig hebben. Je kent het gezegde bij twijfel......

True bij twijfel zeker niet doen maar TRT zou dan veel stabielere bloedwaardes hebben dan 2 a 3 middelmatige/zware cycles per jaar. Dus die hypofyse krijgt dan een veel heftigere klap of zie ik dat verkeerd?

Hallo beste mensen,

Ik wil graag weer gaan kuren maar weet eerlijkgezegd niet hoe of wat en dat komt omdat wij voor de toekomst een kinderwens hebben.

volgend jaar Wedstrijd.. maar ik twijfel door gewoon 1/3x per jaar een cycle dus ON/OFF of gewoon op TRT base beginnen 150mg test-e met eventueel een oral op lage dosis.

Laatst beetje discussie over gehad en kwam erop neer dat 1 a 2 cycles meer schade zou verrichten dan voor altijd TRT base verder te gaan en met kinderwens als het niet zou lukken HCG erbij toen.
Correct me if im wrong.

Mvg Fedaxx

Gisteren heb ik ook een topic geopend met dezelfde vraag erin verwerkt. Het blijft toch lastig om een keuze te maken. Als je naar doemverhalen gaat zoeken, vindt je die natuurlijk wel.....
Wat @Camelus zegt klopt voor mij ook. Ik ken meerdere kuurders, maar ik heb nog nooit iemand getroffen die permanent onvruchtbaar is geworden....

Er is natuurlijk wel een verschil tussen permanent onvruchtbaar en “schade”.

zoiets is voor iedereen ook anders natuurlijk.

Daar heb je gelijk in @Leonfr
Wat me verder opvalt is dat @fedaxx aan de lichte kant is. Op de natuurlijk wijze zijn nog aardig wat kilo's te winnen.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo beste mensen,

Correct me if im wrong.

Mvg Fedaxx
Volgend jaar die HARNASS studie doe daar aan mee.
Weet je precies hoe het met je lichaam gesteld is, meest verantwoorde manier on te beginnen in mijn ogen.

Als je HCG vanaf het begin van je kuur laat meelopen en als off gaat een protocol (PCT) volgens het boekje volgt, zou ik mij er niet te druk om maken.

Als ik me niet vergis verkoopt Mac toch ook vials met zaad? zou me daar niet druk om maken, anders gewoon zo een vial leeg gieten.

Terug
Naar boven