MuscleMeat

Kuren & Kinderwens

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat je al een dagen bezig bent met proberen een rel te veroorzaken maar dat het niet echt wil lukken. Gaat het wel goed met je?

Misschien moet je het rellen voortaan maar gewoon aan een ander overlaten. Je bent niet meer wat je eerst was.

Die komt hard binnen. Auw.
 
Ik stel een vraag en moet er gelijk haantjesgedrag vertoont worden tussendoor.
Dankjewel voor de mensen die wel normaal reageren.
 
Waarom zou je überhaupt kinderen willen? Dan kun je fatsoenlijk trainen en .... leven wel vergeten. En je hebt er een ex bij waar je geheid nooit meer van af komt.

Waarom reageer je hier überhaupt op als je niks nuttigs te zeggen hebt wat relevant is met de vragen die ik stel. Ik heb al een vrouw en kind en kan gewoon trainen cq trainen voor wedstrijd. Die staat volledig achter me.Er is gewoon nog een kinderwens voor de toekomst.
 
Hallo beste mensen,

Ik zit een beetje in een dilemma waar ik zelf niet echt uitkom.
Ik ben 26 jaar 174cm 75kg. 11%bf
Laatste echte cycle was 5 jaar geleden. En vorig jaar Sarm kuurtje.

Ik wil graag weer gaan kuren maar weet eerlijkgezegd niet hoe of wat en dat komt omdat wij voor de toekomst een kinderwens hebben.

Graag wil ik weer gaan kuren en waarschijnlijk
volgend jaar Wedstrijd.. maar ik twijfel door gewoon 1/3x per jaar een cycle dus ON/OFF of gewoon op TRT base beginnen 150mg test-e met eventueel een oral op lage dosis.

Laatst beetje discussie over gehad en kwam erop neer dat 1 a 2 cycles meer schade zou verrichten dan voor altijd TRT base verder te gaan en met kinderwens als het niet zou lukken HCG erbij toen.
Correct me if im wrong.
Ben benieuwd naar de meningen hierover.

Mvg Fedaxx
Vraag dan ook niet om een mening.
 
Heb m’n lab form binnen, maandag alles in gang zetten, invriezen die shizzle. En dan nooit meer van T af gaan. Met dank aan mn arts, better be safe than sorry 😁
 

Bijlagen

  • D8D89CC3-82B8-49E6-8E50-70BD4B387574.jpeg
    D8D89CC3-82B8-49E6-8E50-70BD4B387574.jpeg
    164,3 KB · Weergaven: 67
Waarom zou je überhaupt kinderen willen? Dan kun je fatsoenlijk trainen en .... leven wel vergeten. En je hebt er een ex bij waar je geheid nooit meer van af komt.
Dis t beste advies wat je kan krijgen, sterk, klopt idd. Alle dudes die er snel bij waren, die zijn nu allemaal de Sjaak, behoren tot de statistieken, gescheiden, €€ neerleggen en kind hopelijk 1x p 14 dgn zien 🥴. Happy wife happy life en zelfs dan is t niet goed genoeg. Maar goed das meer mgtow content ☺️
 
Dis t beste advies wat je kan krijgen, sterk, klopt idd. Alle dudes die er snel bij waren, die zijn nu allemaal de Sjaak, behoren tot de statistieken, gescheiden, €€ neerleggen en kind hopelijk 1x p 14 dgn zien 🥴. Happy wife happy life en zelfs dan is t niet goed genoeg. Maar goed das meer mgtow content ☺️
Och arme jij.. vrouwen willen niet bij je zijn 🤣
 
Dan is het alsnog de vraag of het verband heeft met elkaar. Zoals Shadow Project al zei herstelt 100% binnen 2 jaar, dat bleek uit een onderzoek dat Galen hier nog ergens gepost had.
Je doelt waarschijnlijk op deze studie: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16650651/

Is een meta-analyse die heeft gekeken naar mannelijke anti-conceptieonderzoeken. In dat soort studies krijgen mannen in de regel TRT met of zonder een progesteronderivaat (voor verdere onderdrukking van LH & FSH). Hierbij waren 67 % van de mannen binnen 6 maanden, 90 % binnen 12 maanden, 96 % binnen 16 maanden en 100 % binnen 24 maanden weer vruchtbaar (d.w.z. een zaadopbrengst van tenminste 20 miljoen/mL - dus niet per se dat het weer terug is op het niveau van wat het was).

Het is redelijk om aan te nemen dat dit in grote lijnen ook van toepassing is bij kuurders. Toch kan het zijn dat er verschillen zijn, bijv. doordat (suprafysiologische hoeveelheden) AAS misschien een direct negatief effect hebben op de zaadopbrengst buiten de onderdrukking van LH & FSH om. Daarnaast kan het natuurlijk zijn dat jaren achtereen kuren toch een soort blijvende 'schade' achterlaat. In elk geval is het vooruitzicht gunstig voor kuurders.

Als je wat meer zekerheid wilt: invriezen.
 
Heb m’n lab form binnen, maandag alles in gang zetten, invriezen die shizzle. En dan nooit meer van T af gaan. Met dank aan mn arts, better be safe than sorry 😁
Dat kost toch klauwen met geld dat invriezen. In ieder geval wat ik gelezen heb erover.
 
Dat kost toch klauwen met geld dat invriezen. In ieder geval wat ik gelezen heb erover.

1e x is duurder dan daarna omdat ze oa gaan selecteren, ze gaan 2 potente batches opslaan. Daarna betaal je 65 aan opslag. Maar als je arts erachter staat en bereidt is te verklaren dat het medisch noodzakelijk is, valt het binnen de verzekering, een goeie trt arts die doet dat.
 
1e x is duurder dan daarna omdat ze oa gaan selecteren, ze gaan 2 potente batches opslaan. Daarna betaal je 65 aan opslag. Maar als je arts erachter staat en bereidt is te verklaren dat het medisch noodzakelijk is, valt het binnen de verzekering, een goeie trt arts die doet dat.

Oke ja maar ik ben medisch gewoon gezond. Dus Trt krijg ik zwz al niet van de doktor.
 
Och arme jij.. vrouwen willen niet bij je zijn 🤣
Woopsie hit the right spot, sorry m8 :windup:. Uit je comments lees ik dat vrouwen een belangrijke rol spelen in je leven el1989, dat leer je met de tijd wel af. Dan kom je achter dat er 2 dingen belangrijk zijn in het leven, laat nou net dat gene zijn waar vrouwen een beroep op doen/ drama in spelen. Mij niet gezien, daarvoor vind ik mn zelf te belangrijk, daarom is RonnReeves comment killer, focus on yourself.

Oke ja maar ik ben medisch gewoon gezond. Dus Trt krijg ik zwz al niet van de doktor.
ter info: mensen die aan de trt gaan die zijn ook gezond, of het moet heel dramatisch zijn, bijv tt van 5 ofzo. Maar gezien je leeftijd ga je er idd niet voor in aanmerking komen en ergens terecht, waarom een goed systeem verkrachten ? is je systeem niet goed genoeg, is dat ws lifestyle gerelateerd dus makkelijk aan te pakken, zeker op jou leeftijd. Als je wat ouder bent same shizzle, of er moet aantoonbaar een brain, testikel probleem zijn. Maar goed dat weet een (goede) dokter uit te vogelen en als je echt een probleem hebt dan krijg je het ongeacht je leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
fedaxx, oh nog 1 ding aan toe voegen, totale kosten van invriezen enzo is 600 nog wat en daarna per jaar 65 euro voor opslag. Goed te doen als je serieuze (wedstrijd) ambities hebt, bodybuilding is een dure hobby :o
 
Back
Naar boven