AndroidHealthClinic

Kuren & Kinderwens

Bezoekers in dit topic

Denk je dat je het antwoord op vruchtbaarheid gaat krijgen door hier een paar succesverhalen te turven?
Vind het een beetje "mijn opa is met roken ook 80 geworden" argument.

Moet er soms om lachen hoe zonder gene en kennis de spuit erin wordt gezet, dan wil mijn cynische kant nog weleens om de hoek kijken. Boeiend, trek het je niet aan.


Hoeveel procent van de longkankerpatiënten hebben gerookt?

Je kan zelf niet 1 iemand bedenken die permanent onvruchtbaar is geworden door gebruik van AAS? Over welke kennis heb je het precies?

Dit klinkt eerder zoals er is ooit iemand dood neer gevallen na het eten van een appel dus laten wij vooral geen appels meer eten.

Verder vind ik je cynische kant juist boeiend. Ik vraag mij wel af waarom je uberhaupt een opmerking plaatst wanneer je niet wilt dat een ander zich daarvan iets aantrekt :thinking:
 
Laatst bewerkt:
Zaadtropin


Lijkt me ook niet ideaal als kindjes maken het doel is broseph.

Potver jij ook al.

Zie hier... Geval numero dos met het IQ van een stoeptegel. Wellicht kunnen we hieruit concluderen dat b&c inderdaad de cellen permanent beschadigd, al zijn het dan niet de cellen in de balzak.
 
Laatst bewerkt:
Je snapt de cynisme niet helemaal denk ik. Er zit geen doel achter om een discussie uit te lokken. Er zijn hier 2 "succesverhalen" en ik roep "ok nu kan je verder gaan kuren". Wat zal ik hier nou mee bedoelen denk je?

Als ik een discussie wil uitlokken stel ik wel een directe vraag. Het gaat mij niet zo zeer over het onderwerp zelf, heeft mijn interesse ook niet.

Hier wordt vaak een conclusie getrokken op grond van 3 antwoordjes, daardoor mijn opmerking "ok starten! "
Is niet eens direct voor TS of de reageerders bedoeld. Staat er los van, maar gezien je vragen over het onderwerp begrijp je helemaal niks van mijn opmerking. Ik heb ook geen zin om er dieper op in te gaan.
Te vermoeiend, een grapje uitleggen aan iemand die het niet begrijpt.

Bespaar je de vragen over percentages en kennis etc. want die zijn totaal niet relevant. Is het een gevoelig onderwerp voor je? Normaal maak je je niet zo druk om een bijdehante opmerking.
 
Je snapt de cynisme niet helemaal denk ik. Er zit geen doel achter om een discussie uit te lokken. Er zijn hier 2 "succesverhalen" en ik roep "ok nu kan je verder gaan kuren". Wat zal ik hier nou mee bedoelen denk je?

Als ik een discussie wil uitlokken stel ik wel een directe vraag. Het gaat mij niet zo zeer over het onderwerp zelf, heeft mijn interesse ook niet.

Hier wordt vaak een conclusie getrokken op grond van 3 antwoordjes, daardoor mijn opmerking "ok starten! "
Is niet eens direct voor TS of de reageerders bedoeld. Staat er los van, maar gezien je vragen over het onderwerp begrijp je helemaal niks van mijn opmerking. Ik heb ook geen zin om er dieper op in te gaan.
Te vermoeiend, een grapje uitleggen aan iemand die het niet begrijpt.

Bespaar je de vragen over percentages en kennis etc. want die zijn totaal niet relevant. Is het een gevoelig onderwerp voor je? Normaal maak je je niet zo druk om een bijdehante opmerking.

Precies, je zit gewoon dit topic te verkrachten en kruipt nu snel terug in je holletje nu je niets in te brengen hebt.

Over welke bijdehante opmerkingen van jou hebben we het nu? Die ene over 'de petjes' terwijl je zelf naar gangstarap luistert?
 
Precies, je zit gewoon dit topic te verkrachten en kruipt nu snel terug in je holletje nu je niets in te brengen hebt.

Over welke bijdehante opmerkingen van jou hebben we het nu? Die ene over 'de petjes' terwijl je zelf naar gangstarap luistert?

Haha gast, je motiveert mij totaal niet om er verder op in te gaan al probeer je het nog zo hard. :roflol:

Maak van dat holletje maar een luxe paleisje (met gangstarap op de achtergrond), alwaar ik weer door klik naar een ander topic. Deze begint wat boring te worden.
 
Haha gast, je motiveert mij totaal niet om er verder op in te gaan al probeer je het nog zo hard. :roflol:

Maak van dat holletje maar een luxe paleisje (met gangstarap op de achtergrond), alwaar ik weer door klik naar een ander topic. Deze begint wat boring te worden.

Nee tuurlijk ga je er niet op in :thumbs:
 
Ik ken niemand die onvruchtbaar is gebleven. wel enkelingen die een hele tijd off zijn gegaan voor het lukte.
 
Ik snap Onslow zijn opmerkingen wel, wordt hier beetje geroepen door mensen vanuit hun persoonlijke ervaring DUS HET KAN VOOR IEDEREEN. 1TJE IS GENOEG OM RAAK TE SCHIETEN.

Circa 10%? van de mannen blijft vruchtbaar terwijl on. 100% herstelt met 2 jaar na off gaan tot voldoende vruchtbaar niveau maar het overgrote deel herstelt sneller.

Zo weet ik van mezelf dat ik voldoende vruchtbaar ben zolang ik hCG gebruik, natty zat ik op 100-150x10^6, met hCG zat ik op circa 25x10^6, maar ook verminderd bewegelijk. Na paar maanden geen hCG had ik gewoon 0, niks, nada.
 
Was hij niet al onvruchtbaar voordat hij begon met kuren?
Neem aan van niet want het heeft een kind gemaakt voor hij aan aas verslaafd raakte.
 
Ik ben wel bewust gestopt destijds (8 jaar geleden ) omdat ik ook een kinderwens had en ook wel eens schrok van de horror verhalen en het risico niet waard vond mocht ik de kinderwens vervult hebben is er kans dat ik wel weer ooit gaat kuren . (Beter safe than sorry) Overigens ken ik veel mensen die al 10-20 jaar kuren en kinderen hebben zonder problemen maar ook mensen die wel problemen ondervinden
 
Potver jij ook al.

Zie hier... Geval numero dos met het IQ van een stoeptegel. Wellicht kunnen we hieruit concluderen dat b&c inderdaad de cellen permanent beschadigd, al zijn het dan niet de cellen in de balzak.

Ik zie dat je al een dagen bezig bent met proberen een rel te veroorzaken maar dat het niet echt wil lukken. Gaat het wel goed met je?

Misschien moet je het rellen voortaan maar gewoon aan een ander overlaten. Je bent niet meer wat je eerst was.
 
Waarom zou je überhaupt kinderen willen? Dan kun je fatsoenlijk trainen en .... leven wel vergeten. En je hebt er een ex bij waar je geheid nooit meer van af komt.
Zegt meer over jou hoe je blijkbaar niet met tijd en vrouwen om kan gaan 😆
 
Back
Naar boven