MuscleMeat

Kuren & Kinderwens

Bezoekers in dit topic

Stomme vraag naar wat is HMG?
Een mengsel van de hormonen LH en FSH. Oorspronkelijk werd dat gezuiverd uit de urine van menopauzale vrouwen. Die maken grote hoeveelheden LH en FSH aan, wat voor een gedeelte dus in de urine terechtkomt. Tegenwoordig wordt het grotendeels recombinant geproduceerd, d.w.z. in een lab.
 
True bij twijfel zeker niet doen maar TRT zou dan veel stabielere bloedwaardes hebben dan 2 a 3 middelmatige/zware cycles per jaar. Dus die hypofyse krijgt dan een veel heftigere klap of zie ik dat verkeerd?
Trt is best pittig vergis je niet, dat het onder supervisie van een arts is zegt niets, sterker gestel, lopen hier mensen die er meer verstand van hebben. Trt is permanent = uiteindelijk heftiger. Gaat om de duur dat je systeem offline is, hoe langer dat duurt, hoe moeilijker je online gaat komen + de middelen die je gebruikt + je leeftijd enz enz, is dus persoons gebonden. Draait niet alleen om je hypofyse, maar ook om je testikels en neurotransmitters ed.

dat trt stabielere waardes zou geven is onzin, het is proberen, kijken wat werkt.

Goed voorbeeld: zat bij de uroloog, toen ze hoorde dat ik net aan trt was begonnen kwam ze met een case waar ze mee bezig was, als waarschuwing. Iemand trt, 7 maanden, 1 jaar over gedaan om fatsoenlijke Lh en fsh waarden te krijgen, uiteindelijk goeie zaad te verkrijgen. Dus 1 jaar zonder T, aan de clomid en hcg, wordt je niet vrolijk van.

Dus was haar mededeling: kinderwens ? Dan zou ik er over denken om te stoppen, Ipv systeem laten falen en uiteindelijk, bij mij terecht komen, waar wij noodmaatregelen moeten nemen, zonder garantie op succes, dus dat....

En ja zaad produceren als je on bent gaat je lukken, zegt niets over de
kwaliteit van je zaad. Zoals mn huisarts zegt, je hebt er maar 1 nodig. Ik vind dat een boere redenering, maar goed.

Wil je het goed doen, laad je zaad controleren voor dat je begint en laat het invriezen.
 
Laatst bewerkt:
Natural niet boven de 75kg uit kunnen komen en ooit 46kg gewogen? Dat klinkt allemaal niet helemaal als een fitte jongeman. Zou voor de zekerheid de kwaliteit laten controleren.
De adviezen dat je maar 1 zaadcel nodig hebt zijn allemaal leuk en aardig, maar ken zat stellen bij wie het bij voorbaat al niet zonder IVF ging lukken om zwanger te raken en die nog wel meer zaadcellen hadden.
Zwanger worden blijft toch telkens een kansberekening.
 
De stelling "kuren is huren" gaat anno 2020 overigens niet meer op :D
 
Of ik leen TS zijn vrouwtje? Vind ik ook prima. Doe ik het voorwerk en hij erna de opvoeding

Denk niet dat ze staat te springen om op jouw gezicht te gaan zitten. Laat staan dat je met jouw knakworst haar zalmpje mag betreden. Kansloze opmerking meneer pleister.
 
Als ik me niet vergis verkoopt Mac toch ook vials met zaad? zou me daar niet druk om maken, anders gewoon zo een vial leeg gieten.
Zaadtropin

Denk niet dat ze staat te springen om op jouw gezicht te gaan zitten. Laat staan dat je met jouw knakworst haar zalmpje mag betreden. Kansloze opmerking meneer pleister.
Lijkt me ook niet ideaal als kindjes maken het doel is broseph.
 
Ik kuur al geruime 10 jaar plus .
waarvan ik langer dan 2 jaar on ben geweest met blasten en cruisen ..... en hoppa onverwacht was daar nummer 4 . Ik zat nog in een blast en ik had het niet weg gevonden als ik onvruchtbaar was .
 
Het kan dus. Gewoon kuren. Succes!
 
Denk niet dat ze staat te springen om op jouw gezicht te gaan zitten. Laat staan dat je met jouw knakworst haar zalmpje mag betreden. Kansloze opmerking meneer pleister.
Ik weet niet hoe jij kinderen maakt, maar daarvoor hoeft een vrouw niet op me gezicht te zitten :roflol:
 
Denk niet dat ze staat te springen om op jouw gezicht te gaan zitten. Laat staan dat je met jouw knakworst haar zalmpje mag betreden. Kansloze opmerking meneer pleister.
Ach en daarnaast, de tijd dat dit forum daadwerkelijk nuttig was voor goede info is allang voorbij. Ik pas me gewoon een beetje aan aan het niveau:)
 
Hij heeft hopen ervaringen met kuren en is onlangs vader geworden.
Zelf van me 17de (vroeg I know) tot 22 ste gekuurd met regelmaat , ben nu 31 en sinds bijna jaar een vader . Was gelijk bij eerste x proberen raak dus tja denk dat het per persoon verschillend kan zijn
 
In een keer raak, we vinken hem af. Het wachten is nu nog alleen op de dbb'er die op 1 avond 2 vrouwen bevrucht heeft.
 
In een keer raak, we vinken hem af. Het wachten is nu nog alleen op de dbb'er die op 1 avond 2 vrouwen bevrucht heeft.
Dezelfde 2x tijdens b/c, minder interessant
 
Het kan dus. Gewoon kuren. Succes!

In een keer raak, we vinken hem af. Het wachten is nu nog alleen op de dbb'er die op 1 avond 2 vrouwen bevrucht heeft.

Ja we weten inmiddels wel dat je anti AAS bent :thumbs: Tot nu toe lees ik hier alleen maar succesverhalen en een aantal horrorscenario's van de naturals. Ken jij iemand die (permanent) onvruchtbaar is door AAS?? Indien je zaad van nature al zo fucked up is kan je het gebruik beter uitstellen totdat je vader bent.En anders gewoon rammen die spuit.
 
Ja we weten inmiddels wel dat je anti AAS bent :thumbs: Tot nu toe lees ik hier alleen maar succesverhalen en een aantal horrorscenario's van de naturals. Ken jij iemand die (permanent) onvruchtbaar is door AAS?? Indien je zaad van nature al zo fucked up is kan je het gebruik beter uitstellen totdat je vader bent.En anders gewoon rammen die spuit.

Denk je dat je het antwoord op vruchtbaarheid gaat krijgen door hier een paar succesverhalen te turven?
Vind het een beetje "mijn opa is met roken ook 80 geworden" argument.

Moet er soms om lachen hoe zonder gene en kennis de spuit erin wordt gezet, dan wil mijn cynische kant nog weleens om de hoek kijken. Boeiend, trek het je niet aan.
 
Back
Naar boven