- Waardering
- 34.692
Als je HCG vanaf het begin van je kuur laat meelopen en als off gaat een protocol (PCT) volgens het boekje volgt, zou ik mij er niet te druk om maken.
Want? Welk boekje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je HCG vanaf het begin van je kuur laat meelopen en als off gaat een protocol (PCT) volgens het boekje volgt, zou ik mij er niet te druk om maken.
Absoluut,
Absoluut,
maar waar ik meer op doelde: er zijn genoeg mannen waar de kwaliteit zaad al “drama” van is zonder gekuurd te hebben. Ik vraag me af ongeacht welk protocol je ook volgt hoe die zich ejaculeren.
Absoluut,
maar waar ik meer op doelde: er zijn genoeg mannen waar de kwaliteit zaad al “drama” van is zonder gekuurd te hebben. Ik vraag me af ongeacht welk protocol je ook volgt hoe die zich evalueert.
Aan de andere kant, je hebt er ook maar 1 goede nodig heJa goed, je kan het testen maar dat is maar een momentopname.

Aan de andere kant, je hebt er ook maar 1 goede nodig he![]()
Bij mij werd ook gezegd vruchtbaarheid was nihil bij de anabolen poli.
Mocht ik nog kinderwens hebben werd mij aangeraden off te gaan.
3 maanden off en toen vriendin weer zwanger geprikt.
Zelf had ik het ook verwacht zo snel weer raak te prikken, maargoed wel gelukt.
We zullen het zien.
Isgoed pikals die een knoeiharde pik heeft bij de geboorte was ik het.
Ben benieuwd of je hcg gebruikt hebt? En welk protocol doel je op?Mijn (ex) vrouwtje heb ik zwanger gekregen ondanks dat ik al 9 jaar ON ben. Met het juiste protocol is dit totaal geen probleem.
Ben benieuwd of je hcg gebruikt hebt? En welk protocol doel je op?
Als ik het goed begrijp wordt dit dan geblast wanneer er een kinderwens voordoet of wordt dit gewoon standaard naast het kuren gebruikt?HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed
Dit is geloof ik het protocol dat @Pleister gebruikte
(Is dat niet het protocol van Jumbo Palumbo?)
Dit is als blast bedoeld, tijdens kuur mee laten lopen is 250 iu eod of 500 iu hCG 2 maal per week doorgaans voldoendeAls ik het goed begrijp wordt dit dan geblast wanneer er een kinderwens voordoet of wordt dit gewoon standaard naast het kuren gebruikt?