XXL Nutrition

Kuren of niet? En welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fuell

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Hey,

Ik ben Kenneth en ik train nu ongeveer een jaartje intensief. Ik heb al flink wat vooruitgang gemaakt maar zit precies op een hoogtepunt, ik lijk niet meer te groeien... Ik ben +/-1m80 en weeg 74.5 kg.

Ik heb veel informatie opgezocht ivm met kuren, maar ik kan er niet uitgeraken welke kuur te nemen... Het zou mijn eerste zijn dus heb er niet veel verstand van.

Ik heb winstrol en dianabol goed onderzocht, maar heb er geen idee van welke kuur te nemen... Hebben jullie misschien meer informatie en/of tips ivm kuren die geschikt zijn om mee te beginnen?

Alvast bedankt :)

Zoek eens op leeftijd en kuren. 17j is te jong.
Best nog een jaar of 4 wachten

Zie richtlijnen van het forum, niet kuren onder 21.

Bijgevolg zal je geen informatie krijgen van mede-DBB'rs en gevraagd worden je voedingsschema te posten.

meer eten!!!!
1m80 en 74 kilo beter eten kun je makkelijk 10 kg mee winnen!
.
:headbang:

• Topic Starter Topic Starter
Ok,

bedankt voor de informatie ;D

Vraag anders eens in de sectie voeding feedback op je voedingsschema. Zul je meer aan hebben dan te vragen welke kuur.

Hey,

Ik ben Kenneth en ik train nu ongeveer een jaartje intensief. Ik heb al flink wat vooruitgang gemaakt maar zit precies op een hoogtepunt, ik lijk niet meer te groeien... Ik ben +/-1m80 en weeg 74.5 kg.

Ik heb veel informatie opgezocht ivm met kuren, maar ik kan er niet uitgeraken welke kuur te nemen... Het zou mijn eerste zijn dus heb er niet veel verstand van.

Ik heb winstrol en dianabol goed onderzocht, maar heb er geen idee van welke kuur te nemen... Hebben jullie misschien meer informatie en/of tips ivm kuren die geschikt zijn om mee te beginnen?

Alvast bedankt :)

Je zit niet op een hoogtepunt hoor, meer eten is vaak het probleem bij velen.

Als je zoveel informatie hebt opgezocht, waarom dan nog van dit soort vragen?

Je bent nog maar 17, half jaar trainings ervaring.. Train tot je een jaar of 21 bent, daarna kan je altijd nog kijken of je wilt kuren.

Niet onder de 20-21 jaar gaan kuren man. Tot die tijd is je endocrine systeem nog in ontwikkeling en ben je nog in de groei.
Zoals ook al gezegd wordt is een half jaar training niks!
Als ik de tijd terug kon draaien had ik minder vroeg gekuurd zodat ik meer trainingservaring had. Ik denk dat ik wel wat meer uit mijn kuurtjes had kunnen halen met de kennis die ik nu van trainen en voeding heb!

Niet onder de 20-21 jaar gaan kuren man. Tot die tijd is je endocrine systeem nog in ontwikkeling en ben je nog in de groei.
Zoals ook al gezegd wordt is een half jaar training niks!
Als ik de tijd terug kon draaien had ik minder vroeg gekuurd zodat ik meer trainingservaring had. Ik denk dat ik wel wat meer uit mijn kuurtjes had kunnen halen met de kennis die ik nu van trainen en voeding heb!

stopt je lul dan ook met groeien?:$

naah maar serieuzer wat gebeurt er eig met je test omdat die in ontwikkeling is nog (kaping van topic) en dan onderdrukt wordt iig de gronische gevolgen hiervan

tzijn idd niet alleen regels en je leeftijd opzich, maar ook dat je natural best ver kunt komen, zeker verder dan 74kg bij 1.80. Ben ook wel benieuwd hoe het met je voeding zit, 10 tegen 1 dat je die niet in orde hebt ;)

Winstrol is in mijn ogen troep.
Dboll alleen goed als je er test naast zet. Verder ben je nog te jong. Als je tabs wilt kan je ostarine even proberen.

Op je 17e kan je never nooit op je top zitten.

stopt je lul dan ook met groeien?:$

naah maar serieuzer wat gebeurt er eig met je test omdat die in ontwikkeling is nog (kaping van topic) en dan onderdrukt wordt iig de gronische gevolgen hiervan

Geen idee, arnold zat op 16 al aan de troep schijnt.. Vraag t hem :p

Op zijn 14e tog? :p

17jaar nu al willen kuren.....
ben je onzeker ofso>

17 is te jong, lees svp de forumregels.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven