MuscleMeat

Kuren thuiswonend

vbrianv

Dutch Bodybuilder
Waardering
60
Hallo heren,

Ik heb me al een tijd ingelezen wat betreft kuren en ben op het punt gekomen dat ik mijn eerste kuur wil gaan inplannen. Het enige waar ik over twijfel is het feit dat ik nog thuiswonend ben, en ik hier in huis het gebruik van roids niet eens normaal kan bespreken. Ik heb het geprobeerd maar thans to the media heeft het hier in huis zo'n slechte naam dat er geen discussie over te voeren valt. Ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon met kuren, dus dacht ik eraan om een kuur te nemen die niet al te veel opvalt. Iedereen mag het van me weten, ik schaam me er niet voor en hoef geen natty te claimen, maar ik wil de confrontatie met mn ouders vermijden. Ik dacht zelf aan een kuurtje van Cools, namelijk; 250mg test - 250mg primo: Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 10 dagen na laatste inject beginnen.
Ik denk zelf dat dit een kuurtje is wat niet al te erg op zal vallen aangezien het (mits voeding in orde) allemaal droge kilo's zullen zijn die ik ermee pak. hCG mee laten lopen doe ik wss niet, omdat ik hier vaak over lees dat je het gekoeld moet bewaren?
Zijn er mensen met betere suggesties, of zijn er mensen die me af willen schieten omdat ik toch wil kuren terwijl ik nog thuis woon. Ik twijfelde eerst nog om een simpele anavar only of een epistane cycle te doen, maar dat wordt ook alleen keihard afgeraden..

Neem je ouders niet in de maling, wacht totdat je op jezelf woont, dan kun leven naar je eigen huisregels.

Je beste vrienden zijn niet meer dan kennissen als ze je een vergelijkbare leugen voorhouden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een beetje kuur zal iedereen opvallen...dus als dat je struikelblok is doe het dan niet.

Beetje dubbel ook; je wilt in een korte periode massa aankomen en niemand mag het zien...???

• Topic Starter Topic Starter
Een beetje kuur zal iedereen opvallen...dus als dat je struikelblok is doe het dan niet.

Beetje dubbel ook; je wilt in een korte periode massa aankomen en niemand mag het zien...???
Het hoeft niet per se in een korte periode, als ik zo'n kuurtje van cools neem kan ik 6 weken on, pct doen, een tijdje of en daarna weer 6 weken on. Het is denk ik minder opvallend dan 12weken on en een lange pct en herstel..

+ ik denk dat iemand die mij dagelijks ziet, het niet al te snel op zal vallen

Hcg leg je gewoon bij je ouders in de koelkast.

Zeg dat het een supp is, geloven ze vast wel :p

Hcg leg je gewoon bij je ouders in de koelkast.

Zeg dat het een supp is, geloven ze vast wel :p
Hahaha, was het maar zo simpel. Ik heb ook gewoon een eigen koelkast maar die staat in de schuur, ook vrij toegankelijk voor hun dus

Maar ik ben wel benieuwd of het nou echt zo;n stom idee is en dat ik ermee te wachten. Ik wil het enorm graag en als ik het niet zou doen dan zou ik toch voor een anavar of epistane kuurtje gaan waarschijnlijk

je kunt je vials in verpakkinggen van eten of in bakjes rijst verstoppen

Luister naar je ouders. Doe dit soort dingen, als je zonodig wilt, pas wanneer je op jezelf woont en min of meer je eigen regels hebt. Wat is je leeftijd, lengte, gewicht, ervaring en dergelijke?

Maar ik ben wel benieuwd of het nou echt zo;n stom idee is en dat ik ermee te wachten. Ik wil het enorm graag en als ik het niet zou doen dan zou ik toch voor een anavar of epistane kuurtje gaan waarschijnlijk

Dat zijn toch beslissingen die je zelf moet nemen. Waarom zou iemand hier voor jou moeten bepalen of je wel of niet moet kuren als je nog thuis woont. Er is een heel topic over de gemiddelde resultaten over die kuur dus dan weet je wat je kunt verwachten.

Dat zijn toch beslissingen die je zelf moet nemen. Waarom zou iemand hier voor jou moeten bepalen of je wel of niet moet kuren als je nog thuis woont. Er is een heel topic over de gemiddelde resultaten over die kuur dus dan weet je wat je kunt verwachten.
Het ging mij er meer om dat ik nu gewoon de keiharde drang heb dat ik wil gaan gebruiken. En omdat ik iemand ben die altijd zijn zinnen door wil zetten, vraag ik me af of ik verkeerd bezig ben als ik het dan toch stiekem ga doen. Ik hoopte mensen te vinden die ook met dit probleem hebben gezeten en kunnen vertellen hoe zij dit hebben gedaan..

Je gaat het zien, die eerste kuur gaat opvallen! En hoe zie je het injecteren voor je? Stiekem op je kamer?

Luister naar je ouders. Doe dit soort dingen, als je zonodig wilt, pas wanneer je op jezelf woont en min of meer je eigen regels hebt. Wat is je leeftijd, lengte, gewicht, ervaring en dergelijke?
23 jaar, 1,92m, 98kg 10%, 3j ervaring,

Je gaat het zien, die eerste kuur gaat opvallen! En hoe zie je het injecteren voor je? Stiekem op je kamer?
Ouders zijn vaak dagenlang weg, ik werk in de continu dus ik ben wel vaker 12uur per dag alleen thuis wanneer zij toevallig net weg zijn en ik weet dat zij dan ook niet thuis zullen komen.

Het ging mij er meer om dat ik nu gewoon de keiharde drang heb dat ik wil gaan gebruiken. En omdat ik iemand ben die altijd zijn zinnen door wil zetten, vraag ik me af of ik verkeerd bezig ben als ik het dan toch stiekem ga doen. Ik hoopte mensen te vinden die ook met dit probleem hebben gezeten en kunnen vertellen hoe zij dit hebben gedaan..

Je bent iemand die zijn eigen zin door zet en je hebt je zinnen gezet op kuren. Als je inderdaad iemand bent die zijn eigen zin door zet dan kan iemand dat hier toch niet voor je veranderen.

Ben geen voorstander van doping, maar goed als jij dat wilt doe je het toch wel. Ik zou er sowieso mee wachten. Tijd genoeg.

Je bent iemand die zijn eigen zin door zet en je hebt je zinnen gezet op kuren. Als je inderdaad iemand bent die zijn eigen zin door zet dan kan iemand dat hier toch niet voor je veranderen.
Dat is ook wel zo. Ik was dus ook om die reden al opzoek naar de beste kuur die het minst opvalt. En dan bedoel ik niet dat ik aan t zoek ben naar een kuur waarbij je minste massa pakt want dat zou achterlijk zijn. Meer gewoon een kuur waarbij je niet zon vochtballon wordt, maar waarbij je droge massa pakt en evt wat droger komt te staan tijdens het gainen. Dan verandert er weinig in grootte denk ik

Dat is ook wel zo. Ik was dus ook om die reden al opzoek naar de beste kuur die het minst opvalt. En dan bedoel ik niet dat ik aan t zoek ben naar een kuur waarbij je minste massa pakt want dat zou achterlijk zijn. Meer gewoon een kuur waarbij je niet zon vochtballon wordt, maar waarbij je droge massa pakt en evt wat droger komt te staan tijdens het gainen. Dan verandert er weinig in grootte denk ik

Als je geen vocht wil zou ik iig deca achterwege laten. Test primo voorstel wat je aangaf is prima voor hetgeen jij wilt.

Terug
Naar boven