Fitness Seller

Kuren thuiswonend

heb je eigen lichamelijke conditie al getest?
heb je bloedtest genomen om te controleren of je lever, nieren, hart en andere functies allemaal 100% in orde zijn?
eventuele hartscan?
kan je bij een arts ter recht om elke maand dit te laten controleren?tijdens en na je kuur?
ben je bekend met de kosten hiervan?(ik neem aan dat je nog student bent en mager inkomen hebt)
Heb je extra middelen in huis liggen voor enige bijwerkingen die zouden kunnen optreden?
(dus niet alleen je kuur en nakuur)

kuren is niet zomaar spul kopen en hoppa slikken/spuiten maar.
je lichaam krijgt een klap te verduren, hoe klein en onschadelijke je kuur ook is, elke onnaturelijke stap is een klap en deze moet je op tijd kunnen opmerken anders kon je nog wel eens de pineut zijn de rest van je leven na je kuur.

ik ben zoveel jongens (en af en toe een meid) in me sport carrière tegengekomen die zomaar gaan kuren maar hun gezondheid niet maandelijks controleren en geen rekening houden met bijwerkingen en gezondheid risico's
95% van deze groep moet nu op de blaren zitten en heeft spijt als haar op hun hoofd.
Je bent ook nog erg jong en snap niet waarom je wilt kuren, je kan nog massa zat bij pakken op naturel niveau.
Als je deze massa op naturel niveau opbouwt zal deze ook veel langer aan je lichaam blijven "hangen"
als je kuurt, je bouwt de massa op, en je stopt, zal je lichaam weer naar zijn ouderlijke hormoon niveau's dalen (denkt aan test en oestrogeen)
Hierbij zal er weer sprake zijn dat jij je massa weer op snel tempo verliest/afbreekt.
(sneller dan je hebt opgebouwd helaas)
zou je dezelfde massa op naturel niveau hebben opgebouwd (en dus geen sprake is van onnatuurlijke verhoging van verschillende hormonen in het lichaam) dan heb je dit niet.

Denk eraan, kuren is huren.
Kuren kan zeer veilig gedaan worden, maar helaas kost dit veel geld, voorzorgsmaatregelen en studies vooraf.

Laatst bewerkt:
Als ik dit topic goed heb begrepen, ga je sowieso kuren, maar wil je niet dat het opvalt bij je ouders, al denk je zelf dat dit niet opvalt bij mensen die je dagelijks ziet, maar je ouders zie je niet dagelijks, maar vraag je je af of je niet met je ouders erover kunt praten, maar weet je eigenlijk al dat dit niet kan vanwege de media.

Wat is je vraag? Je hebt alles al helemaal uitgedacht :)
Al denk ik dat het feit dat je zegt: ''Het ging mij er meer om dat ik nu gewoon de keiharde drang heb dat ik wil gaan gebruiken.'' al genoeg reden moet zijn om een grote stap in je plannen terug te doen en te wachten tot je uit huis bent.

Zit met exact hetzelfde als jou! Daarom besloten om eerst een anavar only kuur van cools te doen en te kijken wat dit geeft.
Als dit goed bevalt, nog 1.
Niet genoeg? Dan de test anavar/test primo proberen...
Nog niet genoeg? Meer nemen, meer kan altijd nog.. probeer het een beetje op te bouwen

Omdat het niet snel genoeg meer gaat als natural en ik wil kijken of er wat in zit om een keer het podium op te gaan. GEwoon een stapje hoger in de sport zeg maar

Heb je je training en je voeding al een keer aangepast om je resultaten weer te verbeteren?

test prop / enanthaat only en clean eten en ze hoeven het niet te zien

heb je eigen lichamelijke conditie al getest?
heb je bloedtest genomen om te controleren of je lever, nieren, hart en andere functies allemaal 100% in orde zijn?
eventuele hartscan?
kan je bij een arts ter recht om elke maand dit te laten controleren?tijdens en na je kuur?
ben je bekend met de kosten hiervan?(ik neem aan dat je nog student bent en mager inkomen hebt)
Heb je extra middelen in huis liggen voor enige bijwerkingen die zouden kunnen optreden?
(dus niet alleen je kuur en nakuur)

kuren is niet zomaar spul kopen en hoppa slikken/spuiten maar.
je lichaam krijgt een klap te verduren, hoe klein en onschadelijke je kuur ook is, elke onnaturelijke stap is een klap en deze moet je op tijd kunnen opmerken anders kon je nog wel eens de pineut zijn de rest van je leven na je kuur.

ik ben zoveel jongens (en af en toe een meid) in me sport carrière tegengekomen die zomaar gaan kuren maar hun gezondheid niet maandelijks controleren en geen rekening houden met bijwerkingen en gezondheid risico's
95% van deze groep moet nu op de blaren zitten en heeft spijt als haar op hun hoofd.
Je bent ook nog erg jong en snap niet waarom je wilt kuren, je kan nog massa zat bij pakken op naturel niveau.
Als je deze massa op naturel niveau opbouwt zal deze ook veel langer aan je lichaam blijven "hangen"
als je kuurt, je bouwt de massa op, en je stopt, zal je lichaam weer naar zijn ouderlijke hormoon niveau's dalen (denkt aan test en oestrogeen)
Hierbij zal er weer sprake zijn dat jij je massa weer op snel tempo verliest/afbreekt.
(sneller dan je hebt opgebouwd helaas)
zou je dezelfde massa op naturel niveau hebben opgebouwd (en dus geen sprake is van onnatuurlijke verhoging van verschillende hormonen in het lichaam) dan heb je dit niet.

Denk eraan, kuren is huren.
Kuren kan zeer veilig gedaan worden, maar helaas kost dit veel geld, voorzorgsmaatregelen en studies vooraf.

Voor test 250 primo 250 is dat allemaal wat overroepen vind je niet?

Van maandelijkse hartscan krijg je sowieso een onverantwoord hoger risico op kanker van de radioactieve straling.

woon ook thuis. heb gewoon zo kastje met een slot waar ik al mijn gear in bewaar. hcg leg ik gewoon bij mijn gedeelte (heb appart vakje :P )als ze er om vragen zeg ik het gewoon ben dan toch al bezig maar zolang ze niets vragen ook goed:p

Als ik het zo lees heb je al besloten dat je gaat kuren maar ben je nou aan het kijken hoe dit zo min mogelijk kan opvallen. Dan zal ik je nog even wat meer laten twijfelen, ik kuurde 12 weken 600mg test only toen ik thuis woonde. Of het viel me ouders niet op, of ze wilden het niet zien ;)

Alles is te ontwijken. Opvallen zou het best doen maar vergeet niet dat je ouders jou elke dag zien waardoor het minder opvalt dan je denkt. Wil je het of wil je het niet..

hCG in vial bewaren in de koelkast, zeg gewoon niet aankomen want dat is van mij. Klaar, als ze toch nog even vragen wat het is verzin je een bullshit verhaal. Plak er evt een supplement labeltje op. B12 ofzo. Opgelost. Spuiten, AAS en de hele mikmak op je kamer bewaren in een toilettas in de kast oid. Opgelost. Injecteren, ik ga even douchen\in bad en pinnen die handel. Opgelost.

Tis allemaal niet zo moeilijk hoor. Als je steeds obstakels blijft zoeken of dingen waardoor het niet zou kunnen moet je je afvragen of je het wel wilt. Als je twijfelt moet je iets niet doen. Alleen bij zekerheid.

Ik zie sommigen zeggen hier wacht tot je uit huis bent blabla.. Bullshit, ga er maar aan staan. Zelf woon ik zeker tot me 25e thuis, no way dat ik nog 5j zou wachten. Zou zonde zijn voor iets waarvoor je iedere dag knokt. Je bent geen klein kind meer.. Jij bepaalt PPL niet wat je ouders moeten of niet mogen doen toch. Waarom zouden zij dat wel over jou mogen? Tenzij je totaal onvolwassen bent of <18.

Bullshit, ga er maar aan staan. Zelf woon ik zeker tot me 25e thuis, no way dat ik nog 5j zou wachten. Zou zonde zijn voor iets waarvoor je iedere dag knokt.
Ga er maar een staan? Iets waarvoor je iedere dag knokt?

33yqu8p.jpg

Alles is te ontwijken. Opvallen zou het best doen maar vergeet niet dat je ouders jou elke dag zien waardoor het minder opvalt dan je denkt. Wil je het of wil je het niet..

hCG in vial bewaren in de koelkast, zeg gewoon niet aankomen want dat is van mij. Klaar, als ze toch nog even vragen wat het is verzin je een bullshit verhaal. Plak er evt een supplement labeltje op. B12 ofzo. Opgelost. Spuiten, AAS en de hele mikmak op je kamer bewaren in een toilettas in de kast oid. Opgelost. Injecteren, ik ga even douchen\in bad en pinnen die handel. Opgelost.

Tis allemaal niet zo moeilijk hoor. Als je steeds obstakels blijft zoeken of dingen waardoor het niet zou kunnen moet je je afvragen of je het wel wilt. Als je twijfelt moet je iets niet doen. Alleen bij zekerheid.

Ik zie sommigen zeggen hier wacht tot je uit huis bent blabla.. Bullshit, ga er maar aan staan. Zelf woon ik zeker tot me 25e thuis, no way dat ik nog 5j zou wachten. Zou zonde zijn voor iets waarvoor je iedere dag knokt. Je bent geen klein kind meer.. Jij bepaalt PPL niet wat je ouders moeten of niet mogen doen toch. Waarom zouden zij dat wel over jou mogen? Tenzij je totaal onvolwassen bent of <18.

"Zelf woon ik zeker tot me 25e thuis"
"Je bent geen klein kind meer"

:)

Terug
Naar boven