AndroidHealthClinic

Kuren thuiswonend

• Topic Starter Topic Starter
Voordat alles ingericht is en t huis klaar is ben je alweer 2 maanden verder misschien en dan zit ik midden in de drukte, dus voordat alles weer rustig is ben ik een jaar verder. En met oog op het huis heb ik nu gewoon t geld over, straks kijk ik er anders naar.

Als je wel thuis blijft wonen en gaat kuren ondanks dat je weet dat je ouders er heftig op tegen zijn:
Je zorgt opzettelijk voor problemen in het gezin, maar hey, je kan kuren dus dat is dan wel weer leuk :thumbs:

Ik ga er verder niet op ingaan. Ik begrijp jou standpunt wel en dat is verre van mijn standpunt dus helemaal eens gaan we het toch niet worden. Ik denk dat het allemaal ook heel erg afhangt van hoe je ouders in het leven staan en hoe je relatie met je ouders is. Er zijn maar zat ouders die er totaal niets willen van weten, maar ik geloof ook dat er ouders zijn die er zich niet al teveel van aantrekken zolang je het maar verantwoord doet en weet waar je mee bezig bent, en vooral niet gaat lopen roid-ragen elke dag natuurlijk. :D

Vergelijk het met roken. Vinden ouders ook niet leuk. Ben je dan repectloos? Nee vind ik niet.

Overigens 23 jaar word het misschien is tijd om wat voor jezelf te zoeken. Scheelt een hoop ergernissen.
Dit bedoel ik dus. :p
Eigenlijk zoek ik dus een beetje naar bevestiging of het wel een beetje te verbergen is en hoe ik dat het best kan doen. En als ik alleen maar hoor dat het toch niet te verbergen is
Ja is te verbergen. Niet dat ik je wil aanzetten om het toch te doen, is namelijk je eigen keus, maar ja het is te verbergen. Kans is zelfs groot dat je ouders het niet eens opvalt in die 6 weken omdat ze je dag in dag uit zien. Misschien omdat je kleren wat te klein worden maar dat is het dan ook.

Dan doe je dat toch niet :) het was maar een vraag hoor, chill.
Snap niet waarom je het vraagt als t antwoord er staat, en het is een onnodige reactie. Ik vraag om advies en aangezien je je post eindigt met "lol oke dan" zie ik het alleen maar als een toffe reactie waar niemand wat aan heeft.

Ik ga er verder niet op ingaan. Ik begrijp jou standpunt wel en dat is verre van mijn standpunt dus helemaal eens gaan we het toch niet worden. Ik denk dat het allemaal ook heel erg afhangt van hoe je ouders in het leven staan en hoe je relatie met je ouders is. Er zijn maar zat ouders die er totaal niets willen van weten, maar ik geloof ook dat er ouders zijn die er zich niet al teveel van aantrekken zolang je het maar verantwoord doet en weet waar je mee bezig bent, en vooral niet gaat lopen roid-ragen elke dag natuurlijk. :D

Dit bedoel ik dus. :p

Ja is te verbergen. Niet dat ik je wil aanzetten om het toch te doen, is namelijk je eigen keus, maar ja het is te verbergen. Kans is zelfs groot dat je ouders het niet eens opvalt in die 6 weken omdat ze je dag in dag uit zien. Misschien omdat je kleren wat te klein worden maar dat is het dan ook.
Thanks voor je antwoord ;)

Snap niet waarom je het vraagt als t antwoord er staat, en het is een onnodige reactie. Ik vraag om advies en aangezien je je post eindigt met "lol oke dan" zie ik het alleen maar als een toffe reactie waar niemand wat aan heeft.

Meer om de discussie af te sluiten, het wordt vaker gebruikt :)
Ik bedoel ermee dat ik het niet eens ben met je bedoelingen, maar als jij er gelukkig van wordt moet je dat doen.
Excuses, ik had inderdaad beter een hele tekst en uitleg neer kunnen zetten of helemaal niks. Mijn fout.

Onnodige aannames allemaal. Ik heb een woning gekocht maar wacht nog tot het klaar is, en ik krijg waarschijnlijk na de zomervakantie de sleutel pas. Geld is geen probleem, ik ben totaal niet financieel afhankelijk van mn ouders oid. Het feit dat ik nog thuis woon heeft dus niks met volwassenheid te maken maar puur het feit dat ik geen woning kon vinden. Het is gewoon jammer dat het kuren zo'n slechte naam heeft gekregen waardoor mn ouders niet te overtuigen zijn dat de risico's van gebruik ook geminimaliseerd kunnen worden. Respect heb ik echt wel. HCG laat ik waarschijnlijk achterwege, en lijkt me ook minder hard nodig omdat het 'maar' een kuur van 6 weken is. Dus de HCG hoef ik al niet te verstoppen.. Mn ouders weten hoe toegewijd ik ben aan het eten en trainen, dus ik denk zelf dat ik er wel vanaf kom met "ik heb nu professionele begeleiding, vandaar de gains".

Het begin nu idd wel te lijken alsof ik het hele al klaar heb en toch niet van gedachte te veranderen ben. Eigenlijk zoek ik dus een beetje naar bevestiging of het wel een beetje te verbergen is en hoe ik dat het best kan doen. En als ik alleen maar hoor dat het toch niet te verbergen is, zal ik toch een andere keus moeten overwegen. Maar bedankt voor de antwoorden tot nu toe ;)

Dikgedrukte: je spreekt jezelf een beetje tegen.
Je kan de risico's minimaliseren maar je laat hcg al achterwegen. Ik neem aan dat je ook niet naar de dokter gaat voor een bloed/lichaams check?

omderdtreepte: je ben niet opzoek naar bevestiging maar naar iemand die zegt wat je wil horen.
Ik zou zeggen begin gewoon. Ik snap wat hell zegt maar je heb je keuze al gemaakt.
De kans dat ze erachter komen is denk kleiner als je ze elke dag ziet als dat je ze na paar weken pas weer ziet.

Ik zou een epistane kuurtje doen met clomid nakuur. Daar kun je een paar kilo's mee pakken en die 2 potjes kun je gemakkelijk verstoppen.

Met injects is het lastiger. Dan heb je vails, naalden, spuiten, alcohol doekjes, nakuur nodig. En eventueel hcg in de koelkast. Je moet de naalden en spuiten etc ook weer weggooien in de prullenbak Ofzo. Te veel gedoe.

Ik snap dus best dat je geen hcg in de koelkast wil hebben liggen. En geloof mij: ouders weten meer dan je denkt. Ze hebben echt wel in de gaten als jij iets stiekum loopt te doen. Ik ben zelf ook ouder van 2 kids (wel wat jonger) maar ouders zijn echt wel observerend.

Mijn advies zou zijn: Als je het doet, maak het je dan niet te moeilijk en doe iets wat gemakkelijk te verstoppen is: epistane en clomid.

Nee, zeker niet.
Ik bedoel ermee dat die persoon geen respect heeft voor zijn ouders, in mijn ogen, door wel te kuren terwijl hij tot z'n 25e thuis blijft wonen (in plaats van uit huis te gaan), maar noemt iemand die wel zou wachten, een kind.
IMO is iemand die wacht met kuren uit respect voor ouders, tot hij uit huis is, meer volwassen dan iemand die tegen zijn ouders in gaat kuren, maar ook blijft thuis wonen.

Wat heeft kuren nu met respect voor je ouders te maken? Dat is een beslissing over je eigen lichaam en heeft niks met je ouders te maken.

Zit met exact hetzelfde als jou! Daarom besloten om eerst een anavar only kuur van cools te doen en te kijken wat dit geeft.
Als dit goed bevalt, nog 1.
Niet genoeg? Dan de test anavar/test primo proberen...
Nog niet genoeg? Meer nemen, meer kan altijd nog.. probeer het een beetje op te bouwen
Wat is ''anavar only kuur van cools''? Link naar topic?

Wat heeft kuren nu met respect voor je ouders te maken? Dat is een beslissing over je eigen lichaam en heeft niks met je ouders te maken.

Het gaat hier ook niet specifiek om het kuren.
Meer over thuis wonen en de "regels" van je ouders waar je je gewoon aan te houden heb

Wat is ''anavar only kuur van cools''? Link naar topic?

Geloof 30-40mg anavar per dag.
Androgene oestrogeen dilemma. Dat topic bedoeld die denk ik

Vanuit onze kant is dit inderdaad zo, maar ouders hebben altijd het recht om zich zorgen te maken over hun kinderen. Let's be honest.

Toch wilt TS z'n spullen in het huis van z'n ouders bewaren... en daarbij kies ik weer de kant van de ouders.

Helemaal niets, het is meer een morele overweging, zou jij later door je eigen kinderen op een zelfde manier voor gek gehouden willen worden?

Vanuit onze kant is dit inderdaad zo, maar ouders hebben altijd het recht om zich zorgen te maken over hun kinderen. Let's be honest.

Toch wilt TS z'n spullen in het huis van z'n ouders bewaren... en daarbij kies ik weer de kant van de ouders.
Enerzijds ben ik het daarmee eens. Maar het blijft uiteindelijk een keuze voor jezelf. Ouders zullen alle 'slechte' dingen voor hun kinderen afraden.

Ouders hebben vaak geen besef wat aas inhouden, zij zien enkel de excessen voor zich (associëren vaak met ongezond en huge bodybuilders). Dit terwijl de topic starter er misschien al een jaar mee rond loopt en alle research heeft gedaan en uiteindelijk een weloverwogen besluit maakt om het te willen. De ouders zullen het nooit accepteren.

Ik zou dus meer voor de middenweg kiezen. Begrijp beide standpunten.

Als het financieel niet mogelijk is om uit huis te gaan, moet je uberhaupt beter nadenken voordat je geld uit wilt geven aan AAS.
Als je ECHT iets wilt, dan kan je er hard voor werken. Met andere woorden: wil je écht kuren, maar zijn je ouders écht tegen, ga dan werken, op jezelf wonen en dan lekker kuren :)

TS kan hier inderdaad wel een conclusie uithalen :thumbs: Al betwijfel ik of hij een verstandige keuze (wat ik verstandig vind) maakt :p
Een kuurtje kost gemiddeld 200euro.

Een huis gemiddeld 200.000euro.

Klein verschil toch?

Alsof iedereen altijd heeft gedaan wat zijn ouders zeiden? Toen je op je 15e voor het eerst ergens naar toe ging en niet mocht drinken heb je ook gewoon een pintje gedronken. Je hebt ook stiekem een keer een jointje gerookt en de wiet thuis bewaard ook al weet je dat je ouders daar niet zo gediend mee zouden zijn.

Oke je bent geen flinke jongen dan, maar thuiswonend zijn heeft imo niets te maken met wat jij in je lichaam stopt. Zolang je ouders niet voor de kosten opdraaien en je zelf verantwoordelijkheid neemt.

Terug
Naar boven