vbrianv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wel thuis blijft wonen en gaat kuren ondanks dat je weet dat je ouders er heftig op tegen zijn:
Je zorgt opzettelijk voor problemen in het gezin, maar hey, je kan kuren dus dat is dan wel weer leuk![]()

Dit bedoel ik dus.Vergelijk het met roken. Vinden ouders ook niet leuk. Ben je dan repectloos? Nee vind ik niet.
Overigens 23 jaar word het misschien is tijd om wat voor jezelf te zoeken. Scheelt een hoop ergernissen.

Ja is te verbergen. Niet dat ik je wil aanzetten om het toch te doen, is namelijk je eigen keus, maar ja het is te verbergen. Kans is zelfs groot dat je ouders het niet eens opvalt in die 6 weken omdat ze je dag in dag uit zien. Misschien omdat je kleren wat te klein worden maar dat is het dan ook.Eigenlijk zoek ik dus een beetje naar bevestiging of het wel een beetje te verbergen is en hoe ik dat het best kan doen. En als ik alleen maar hoor dat het toch niet te verbergen is

het was maar een vraag hoor, chill.Snap niet waarom je het vraagt als t antwoord er staat, en het is een onnodige reactie. Ik vraag om advies en aangezien je je post eindigt met "lol oke dan" zie ik het alleen maar als een toffe reactie waar niemand wat aan heeft.Dan doe je dat toch niethet was maar een vraag hoor, chill.
Thanks voor je antwoordIk ga er verder niet op ingaan. Ik begrijp jou standpunt wel en dat is verre van mijn standpunt dus helemaal eens gaan we het toch niet worden. Ik denk dat het allemaal ook heel erg afhangt van hoe je ouders in het leven staan en hoe je relatie met je ouders is. Er zijn maar zat ouders die er totaal niets willen van weten, maar ik geloof ook dat er ouders zijn die er zich niet al teveel van aantrekken zolang je het maar verantwoord doet en weet waar je mee bezig bent, en vooral niet gaat lopen roid-ragen elke dag natuurlijk.
Dit bedoel ik dus.
Ja is te verbergen. Niet dat ik je wil aanzetten om het toch te doen, is namelijk je eigen keus, maar ja het is te verbergen. Kans is zelfs groot dat je ouders het niet eens opvalt in die 6 weken omdat ze je dag in dag uit zien. Misschien omdat je kleren wat te klein worden maar dat is het dan ook.

Snap niet waarom je het vraagt als t antwoord er staat, en het is een onnodige reactie. Ik vraag om advies en aangezien je je post eindigt met "lol oke dan" zie ik het alleen maar als een toffe reactie waar niemand wat aan heeft.

Onnodige aannames allemaal. Ik heb een woning gekocht maar wacht nog tot het klaar is, en ik krijg waarschijnlijk na de zomervakantie de sleutel pas. Geld is geen probleem, ik ben totaal niet financieel afhankelijk van mn ouders oid. Het feit dat ik nog thuis woon heeft dus niks met volwassenheid te maken maar puur het feit dat ik geen woning kon vinden. Het is gewoon jammer dat het kuren zo'n slechte naam heeft gekregen waardoor mn ouders niet te overtuigen zijn dat de risico's van gebruik ook geminimaliseerd kunnen worden. Respect heb ik echt wel. HCG laat ik waarschijnlijk achterwege, en lijkt me ook minder hard nodig omdat het 'maar' een kuur van 6 weken is. Dus de HCG hoef ik al niet te verstoppen.. Mn ouders weten hoe toegewijd ik ben aan het eten en trainen, dus ik denk zelf dat ik er wel vanaf kom met "ik heb nu professionele begeleiding, vandaar de gains".
Het begin nu idd wel te lijken alsof ik het hele al klaar heb en toch niet van gedachte te veranderen ben. Eigenlijk zoek ik dus een beetje naar bevestiging of het wel een beetje te verbergen is en hoe ik dat het best kan doen. En als ik alleen maar hoor dat het toch niet te verbergen is, zal ik toch een andere keus moeten overwegen. Maar bedankt voor de antwoorden tot nu toe![]()
Snap niet waarom je het vraagt als t antwoord er staat, en het is een onnodige reactie. Ik vraag om advies en aangezien je je post eindigt met "lol oke dan" zie ik het alleen maar als een toffe reactie waar niemand wat aan heeft.
Nee, zeker niet.
Ik bedoel ermee dat die persoon geen respect heeft voor zijn ouders, in mijn ogen, door wel te kuren terwijl hij tot z'n 25e thuis blijft wonen (in plaats van uit huis te gaan), maar noemt iemand die wel zou wachten, een kind.
IMO is iemand die wacht met kuren uit respect voor ouders, tot hij uit huis is, meer volwassen dan iemand die tegen zijn ouders in gaat kuren, maar ook blijft thuis wonen.
Wat is ''anavar only kuur van cools''? Link naar topic?Zit met exact hetzelfde als jou! Daarom besloten om eerst een anavar only kuur van cools te doen en te kijken wat dit geeft.
Als dit goed bevalt, nog 1.
Niet genoeg? Dan de test anavar/test primo proberen...
Nog niet genoeg? Meer nemen, meer kan altijd nog.. probeer het een beetje op te bouwen
Wat heeft kuren nu met respect voor je ouders te maken? Dat is een beslissing over je eigen lichaam en heeft niks met je ouders te maken.
Wat is ''anavar only kuur van cools''? Link naar topic?
Vanuit onze kant is dit inderdaad zo, maar ouders hebben altijd het recht om zich zorgen te maken over hun kinderen. Let's be honest.Wat heeft kuren nu met respect voor je ouders te maken? Dat is een beslissing over je eigen lichaam en heeft niks met je ouders te maken.
Helemaal niets, het is meer een morele overweging, zou jij later door je eigen kinderen op een zelfde manier voor gek gehouden willen worden?Wat heeft kuren nu met respect voor je ouders te maken? Dat is een beslissing over je eigen lichaam en heeft niks met je ouders te maken.
Enerzijds ben ik het daarmee eens. Maar het blijft uiteindelijk een keuze voor jezelf. Ouders zullen alle 'slechte' dingen voor hun kinderen afraden.Vanuit onze kant is dit inderdaad zo, maar ouders hebben altijd het recht om zich zorgen te maken over hun kinderen. Let's be honest.
Toch wilt TS z'n spullen in het huis van z'n ouders bewaren... en daarbij kies ik weer de kant van de ouders.
Een kuurtje kost gemiddeld 200euro.Als het financieel niet mogelijk is om uit huis te gaan, moet je uberhaupt beter nadenken voordat je geld uit wilt geven aan AAS.
Als je ECHT iets wilt, dan kan je er hard voor werken. Met andere woorden: wil je écht kuren, maar zijn je ouders écht tegen, ga dan werken, op jezelf wonen en dan lekker kuren
TS kan hier inderdaad wel een conclusie uithalenAl betwijfel ik of hij een verstandige keuze (wat ik verstandig vind) maakt
![]()
Scheelt maar drie nullen.Een kuurtje kost gemiddeld 200euro.
Een huis gemiddeld 200.000euro.
Klein verschil toch?
Vanuit onze kant is dit inderdaad zo, maar ouders hebben altijd het recht om zich zorgen te maken over hun kinderen. Let's be honest.
Toch wilt TS z'n spullen in het huis van z'n ouders bewaren... en daarbij kies ik weer de kant van de ouders.