Fitness Seller

kuur advies graag

janveeen

Cool Novice
Waardering
1
Wil misschien deca/stromba gebruiken, maar heb een 1,5maand geleden een knie/kijk operetaie gehad.

Zou het verstandig zijn om al iets te pakken, knie is wel al volledig hersteld.

Ik moet alleen wel weer op concitie komen voor het voetbal en ik heb dacht ik ooit gehoord dat deca hier niet aan mee werkt!

hoe zijn jullie ervaringen/kennis?

weet wel dat stromba zorgt voor meer snelheid met sprinten?
Hoe zit het met je nek/hoofd, wordt die door deca/stromba veel dikker? merkte met deca/diabol van wel en daar heb ik nu geen zin in!! En toen kreeg ik ook last van mijn kuiten, werden helemaal stijf toen en conditie was weg!! Nu heb ik daar geen trek in!!

ik wil deca heel laag en kort houden om dat ik hier een keer een goede resultat mee heb geboekt:

heb ooit
week1-3 200mg deca
week1-5 20mg dianabol
nakuur clomid winst tijdes kuur 10kg, over 4-5kg

wil nu
week 1-4 200mg deca
week 1-5 20mg stromba
nakuur clomid/nolva

jullie advies!!

Als ik jou was zou ik ten eerste kiezen tussen voetbal en BB, aangezien de twee niet al te lekker samengaan... (ooit als eens iemand in de eredivisoe zien lopen van 120 kg?)

Winstrol en oxandrolone zou wel kunnen (dacht ik, ben geen expert), maar dan moet je geen super gains verwachten. Voor voetbal wel beter.

Ik denk dat je inderdaad een keuze zult moeten maken. Of voetbal of BB. Op deze manier maak je het jezelf wel erg moeilijk.

waarom zou voetbal en bodybuilding niet samen gaan? wat is dat voor zever. dat bb met langafstandslopen geen resultaat oplevert dat kan ik begrijpen. de meeste voetballers zouden beter een goed gespierd lichaam hebben. in BB zijn mannen van 120kg ook uitzondering.

skydirk zei:
waarom zou voetbal en bodybuilding niet samen gaan? wat is dat voor zever. dat bb met langafstandslopen geen resultaat oplevert dat kan ik begrijpen. de meeste voetballers zouden beter een goed gespierd lichaam hebben. in BB zijn mannen van 120kg ook uitzondering.

Ik wil best argumenten geven, maar laten we dat dan in een ander forum doen. Dus start maar een nieuw draadje als je echt antwoord wilt hebben. :)

Wat is je doel van de kuur, dan kan er tenminste advies gegeven worden

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allen, ik weet weer even voldoende!!!

Terug
Naar boven