MuscleMeat

Kuur advies met weinig vocht retentie ??

klaas100

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik zal eerst even het e.a kort toelichten voordat ik met mijn vragen kom & er wellicht de indruk wordt gewekt dat ik zo`n type ben die maar gelijk een kuurtje neemt zonder enige ervaring of kennis:rolleyes:

Ik las regelmatig mee in dit forum, en kwam zo aan mijn informatie.
Posten was niet nodig....maar nu heb ik dan dus wel een vraag :

Tot voor 2,5 jaar heb ik circa 3 jaar volop aan fitness c.q. bodybuilding gedaan.
Natuurlijk met goed trainingsschema + goede voeding
Het laatste jaar heb ik toen 2 kuurtjes gedaan:

Kuurtje 1 Test enanthaat 500/ week week 1-8

Kuurtje 2 Test enanthaat 500/ week week 1-8
Deca 400 / week week 1-9
Test propionaat 50 eod week 1 & 2

* + nakuren natuurlijk HCG / chlomid

Ik ben iemand die best veel vocht vasthoudt…raak er echt opgeblazen van.
(heb wel eens wat proviron genomen erbij, maar naar mijn idee vreet het aan je kracht & gains die je opbouwt tijdens te kuur… ?)

Helaas heb ik 2,5 jaar geleden een auto ongeluk gehad, en m`n nek toen aardig verziekt.
Gestopt met trainen toen en dik 17 kilo kwijt.:(

Sinds 4 maanden toch weer begonnen…en het gaat lekker…kom zeer goed aan door goed te eten & te rusten

Wellicht over een maandje of 8-10 MISSCHIEN weer een kuurtje doen….dan zal ik wel weer op een dood punt komen…..je kan maar vroeg genoeg informeren he.

1) Ik hou dus veel vocht vast van zowel test als deca

2) Heb tegenwoordig een kantoorbaan, dus wil geen keiharde massa kuur…zodat je 10 kilo pakt in 8 weken en iedereen vragen gaat stellen

3) Heb wat vet op mijn buik, dat ik altijd heb gehad en niet wegkrijg…zelfs met Cutten niet…dat is gewoon mijn bouw. (geen vette bierpens!)

Met de massa kuurtjes kwam ik wel goed aan ,maar ook vet op mijn buik kwam er bij helaas.

Ik wil dus misschien een kuurtje gaan doen, maar dan met gains van bijvoorbeeld 4-5 kilo goede massa in 8 weken i.p.v. 10 kilo in 8 weken waar dan ook best wat vet + vocht bij zit!

Het liefst met AS die zo min mogelijk vocht vasthouden (minder dan test en deca) & spullen die niet heel je lijf verk***en ….test is ook slecht maar vindt ik persoonlijk een mild product (meningen zullen erover verschillen)

Misschien 6 weken kuren met Test propionaat 50 / mg Eod ?
Het schijnt dat de korte esthers minder vocht vasthouden…???

Wie o wie kan mij een advies geven mbt welke producten… of heeft een zelfde probleem met vet + vocht ?

Thanks

Klaas

misschien is .
winstrol of trenbolone wat voor jouw.
je houd er minder vocht vast.

succes

mss is dit een goed idee

week 1 tem 6 150 mg test prop eod

week 1 tem 6 50 mg winny ed

Veel kracht mooi droge massa bijna geen vocht;)

knalleuh maar:D

aromasin,femara,arimidex, die dingen helpen je tegen al dat overtollig vocht, ik ben ook iemand die snel een dikke kop krijgt en vocht vasthoud maar van test/trenbolone hou ik echt niet zoveel vocht vast , zonder een anti E erbij.

Laatst bewerkt:
In hoeverre staan DBOLL en TEST-E tegenover elkaar als het gaat om overtollig vocht?

heb de laatste keer test gedaan met tren en t3 en geen probleem deze keer dus dat werkt voor mij wel...

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

thanks voor jullie reacties alvast!

@ Jere : Zelf heb ik geen ervaring met Winny.. wat is beter 50 mg in tabs of gewoon dagelijks een injectie ?

Kun je Win + test prop samen injecteren ? Anders is na 6 weken gegarandeerd m`n halve R**T beurs

@ Beast No1 : Wat bedoel je met "inti e"

Als ik ga zoeken op het forum zal ik wellicht wel ergens iets tegenkomen maar, TEST prop + Tren. is volgens my niet een veel voorkomen combi.

Wat zou hiervoor een leuk schema zijn ?

Groeten

Klaas

jawel komt wel vaak voor test prop en tren a maar is veel prikken

checkout primo, boldenone (maar dan wel langer dan 8 weken pakken).

Terug
Naar boven