MuscleMeat

kuur is duur

Bezoekers in dit topic

Hallo
Volgens mij ga ik met deze vraag geen board regels breken maar als dat zo is vertel me dat dan direct.
Ik vraag me af wat men gemiddeld betaald voor een kuur. Ik wilde een tijdje terug een winstrol kuurtje doen (oraal) en daar komt dan nolvadex bij en leverbeschermers zodat ik meer dan 500 euro kwijt was. Ik vind dat nogal wat
ik ben van mijzelf al vrij groot 1m95 en 120 kg klopt het dan dat ik dan ook meer gebruiken moet. Ik was op zoek naar een mild kuurtje, kort en gericht op winnen van kracht waar moet je dan aan denken. Of klopt zo'n prijs wel

Meer dan 500 euro voor winstrol kuur + nakuur Nolva?

Vreet jij dan 10 potjes winstrol in 6 weken op? ;)
 
helemaal mee eens, krijg zelf ook super last van mn gewrichte..sommige hebben daar dan geen last van..mijn oplossing: Masteron..

Agreed! :D
 
helemaal mee eens, krijg zelf ook super last van mn gewrichte..sommige hebben daar dan geen last van..mijn oplossing: Masteron..

Funny....ik krijg met winstrol ook last van mn ellebogen etc. Ook geregeld kramp in de kuiten snachts, dan schrik ik ineens wakker met megapijn.
 
Funny....ik krijg met winstrol ook last van mn ellebogen etc. Ook geregeld kramp in de kuiten snachts, dan schrik ik ineens wakker met megapijn.

Winstroll heeft als eigenschap dat het vocht uitdrijft. Dus ook vocht dat bij je gewrichten zit. Deca doet weer het tegenovergestelde.

Dit wist je al maar ik schrijf het maar even op voor de duidelijkheid :)
 
Nou voor een potje winny betaal je tussen de 12 en 15 pakjes peuken. :rolleyes:
 
Haha al dat erom heen gedraai.
Afhankelijk van je regio betaal je tussen de 50-80 euro voor een potje.
Dit soort richtlijnen mogen imo geen probleem zijn om te vermelden.

Als het wel een probleem is mag 1 van de mods het gerust verwijderen;)

Maar ik heb er een hekel aan als mensen dusdanig genaaid worden.
In regio Nijmegen betaal je een stuk meer als in de randstad. Echter 500 euro voor winstrol is geldklopperij.
Hoor bij ons ook wel eens gasten met een kuur voor 700-800 euro, die je overal kan krijgen voor 350 euro. Heb er zo'n hekel aan dat mensen zo worden geripped van hun centen:(
 
Haha al dat erom heen gedraai.
Afhankelijk van je regio betaal je tussen de 50-80 euro voor een potje.
Dit soort richtlijnen mogen imo geen probleem zijn om te vermelden.

Als het wel een probleem is mag 1 van de mods het gerust verwijderen;)

Maar ik heb er een hekel aan als mensen dusdanig genaaid worden.
In regio Nijmegen betaal je een stuk meer als in de randstad. Echter 500 euro voor winstrol is geldklopperij.
Hoor bij ons ook wel eens gasten met een kuur voor 700-800 euro, die je overal kan krijgen voor 350 euro. Heb er zo'n hekel aan dat mensen zo worden geripped van hun centen:(

Helemaal mee eens Richard, ook vrienden, die (ik) graag wil steunen in het berijken van hun doelen horen geen stuiver meer dan inkoop prijzen te betalen vind ik. Vind niet dat daar winst op gemaakt moet worden.
Hoorde van iemand dat ze in Groningen vaak 12 euro voor een ampulletje test betaalde :cool:

Ps, als er dingen in staan die tegen de regels in gaan, haal het gerust weg
 
Idd groningen is in dat opzicht ook een achter gesteld gebied.
Hoe verder van het westen, des te erger het is.
 
cool we mogen dus wel over prijzen praten zolang je er maar bij zet: "als het geen prob is, als tegen regels is dan mag je weghale, etc"..

ok dan..nou de kip was afgelopen week 5e/kg bij AH
 
cool we mogen dus wel over prijzen praten zolang je er maar bij zet: "als het geen prob is, als tegen regels is dan mag je weghale, etc"..

ok dan..nou de kip was afgelopen week 5e/kg bij AH

4 euro bij de Boni!!!
 
weet mijn eerste kuur nog...120 euri voor een potje tabs van GS winnies...:o
:o:o:o

kuur duur?...NO SHIT SHERLOCK!!!:D
 
ik haal altijd van die dozen met biefstuk bij de makro.

zitten er 12 in van 250 gram voor 44 e!

Ik ga daarvoor naar Beverwijk, goedkoop vlees!
 
iek nit begraip al dies ophief oever anaboel.. hel gut !
 
Back
Naar boven