XXL Nutrition

Kuur januari 2008: Test-E / kickstart Dianaboll

RobinHood

Cool Novice
Waardering
3
Wil proberen een logje bij te houden om:
  • gegevens vast te leggen en er later nog eens op terug te kunnen kijken.
  • Motivatie hoog te houden.

Doel is icm met mijn voedingsschema (zie voedingssectie) 10 kg te gainen en er nadien hopelijk 6-7 over te houden.

Stats op dit moment zijn: 75kg 13% vet 1.78cm

Geplande kuur:
wk 1-4 30mg dianaol ED
wk 1-10 500mg test-E EW (zondag 250mg/woensdag 250mg)
wk 12-16 20mg nolvadex ED

eventuele op en of aanmerkingen zijn van harte welkom.Thanx

Trainingsschema geplaatst in de daarvoor bedoelde sectie

kuur ziet er goed uit, al vind ik je stats niet geweldig om te starten met kuren, train je al lang?

vwb je nakuur, die zou een week korter kunnen van week 13-16.

• Topic Starter Topic Starter
Uitslag bloedonderzoek dd. 7 november 2007

Bepaling Resultaat Eenheid Ref.Waarden

Hematologie
Bezinking 2 MM/U 0-15
Hb 10,3 MmMOL/L 8,2-10,5
Ht 0,5 1/1 0,40-0,50
Erytrocyten 5,42 10*12/L 4,50-6,0
RDW 13 12,5-14,9
MCV 93 FL 80-100
MCH 1,9 FMOL 1,60-2,12
MCHC 20 MMOL/L 19-23
Leucocyten 5,2 10*9/L 4,0-11,0
Trombocyten 295 10*9/L 150-400

Differentiatie
Diff. 2,2 10*9/L 1,6-9,0
Neutro.segm. 2,4 10*9/L 0,3-3,0
Lymfocyten 0,4 10*9/L 0,2-0,8
Monocyten 0,2 10*9/L 0-0,4
Eosinofielen 0 10*9/L 0-0,2
Basofielen

Chemie
Kreatinine 101 UMOL/L 70-110
Bili totaal 22 UMOL/L 0-16
Bili geconj. 3,1 UMOL/L 0-4

Bloedsuikers
Glucose 4,5 MMOL/L 4,0-7,8

Lipiden
Cholesterol 4,4 MMOL/L 3,5-5,0
HDL-chol. 1,15 MMOL/L 0,7-1,75
Chol.-ratio 3,8 RATIO 0-3,9

Bindingsanalyse
TSH 3,1 MU/L 0,3-4,5
Testosteron 14,9 NMOL/L 10-40
Prostaat S.A. 1,5 NG/ML 0-4,0

Krijg het niet mooi in kolommen gepresenteerd!:mad:
Kan iemand zeggen hoe dat moet?
Op de Bili totaal na valt alles binnen de ref.waarden dus ok lijkt me, als iemand hier anders over denkt hoor ik het graag.

kuur ziet er goed uit, al vind ik je stats niet geweldig om te starten met kuren, train je al lang?

vwb je nakuur, die zou een week korter kunnen van week 13-16.

Ik heb van mijn +/- 16 t/m 21 getraint maximaal 83kg gewogen, nu ben ik al met al weer 2,5 jaar bezig en ja je hebt gelijk dat mijn stats niet geweldig zijn maar gezien mijn leeftijd wil ik niet meer wachter totdat ik naturel 95kg weeg. Duurt me simpelweg te lang.

maar gezien mijn leeftijd wil ik niet meer wachter totdat ik naturel 95kg weeg. Duurt me simpelweg te lang.

daar kan ik inkomen.

in dat geval....zou ik er persoonlijk ook deca bij doen als je echt wilt groeien mer deze kuur...maar dat is mijn mening.

verder is je kuur prima!

daar kan ik inkomen.

in dat geval....zou ik er persoonlijk ook deca bij doen als je echt wilt groeien mer deze kuur...maar dat is mijn mening.

verder is je kuur prima!

Mijn uiteindelijke doel is (althans voorlopig nog) 85kg en 8-9% vet als ik daar ben zie ik wel ...

in dat geval had ik geen dianabol genomen, daar stijgt je bf waarschijnlijk alleen maar mee.

Tja, daar zijn de meningen over verdeelt geloof ik, wilde zelf eerst een Test-only kuurtje doen met een frontload 1000mg test maar mijn supplier stelde dit voor. Met een clean voedingsschema hoop ik mijn bf onder controle te houden.

Ik verwacht ook niet door dit kuurtje mijn doel meteen te bereiken, hoop de 85kg te bereiken en er uiteindelijk 80kg over te houden met een vet% 10-11.

Tja, daar zijn de meningen over verdeelt geloof ik, wilde zelf eerst een Test-only kuurtje doen met een frontload 1000mg test maar mijn supplier stelde dit voor. Met een clean voedingsschema hoop ik mijn bf onder controle te houden.

Ik verwacht ook niet door dit kuurtje mijn doel meteen te bereiken, hoop de 85kg te bereiken en er uiteindelijk 80kg over te houden met een vet% 10-11.

niet altijd blind het advies van je supplier volgen! Heb je ook gevraagd waarom hij met dit voorstel komt? Je kunt een boel in de hand houden door op je voeding te letten, maar als je echt van 13% naar 8/9% wil gaan zou ik eerder voor winstrol kiezen dan voor dianabol.

niet altijd blind het advies van je supplier volgen! Heb je ook gevraagd waarom hij met dit voorstel komt? Je kunt een boel in de hand houden door op je voeding te letten, maar als je echt van 13% naar 8/9% wil gaan zou ik eerder voor winstrol kiezen dan voor dianabol.

Niet geheel blind, heb met toch behoorlijk ingelezen en zoals gezegd zijn de meningen over dianaboll verdeelt echter over de drive/krachttoename/gewichttoename (al dan niet vet) is nagenoeg iedereen het over eens dus als kickstart een prima middel. Met een week of 3 - 3,5 moet de test-e het overnemen.

Wel gaf Test Is Best me het advies om hcg erbij te nemen tijdens mijn laatste weken en in mijn nakuur, ook omdat ik al iets ouder ben om de boel weer iets sneller op gang te helpen. Hoe denken jullie erover?

Zelf ook nog aan het overwegen om B12 in de laatste weken erbij te nemen.

Verder lijkt het me niet mogelijk om in een kuur in gewicht van 75kg naar 85kg te gaan en in dezelfde periode in bf te zakken van 13% naar 8/9% dus eerst in gewicht naar 85kg met bf van +/-15% daarna als ik stabiel ben de kh naar beneden eiwitten mss nog iets verhogen, cardio verhogen evt. nog carb cyclen om naar de 80kg bij 10bf te komen.

En zo hoop ik iets dichter bij mijn doel te komen, streef datum is voor mijn 36ste jaar hier te geraken.

ik denk dat deze doelstelling een stuk realistischer is idd. Massa gainen en tegelijk zakken in bf valt niet mee. Ik zou hcg pas nemen als je merkt dat je ballen slinken, omdat wanneer dit niet het geval is de hcg alleen maar extra onderdrukt.

B12 is misschien ook wel handig tijdens je dianabol, omdat sommige mensen slecht kunnen eten van dianabol, hoewel ik dat zelf nooit ondervonden heb. B12 werkt positief op je eetlust.

zou dianabol laten vallen en gewoon de eerste twee weken 1000zetten

zou dianabol laten vallen en gewoon de eerste twee weken 1000zetten

door zulke opmerkingen kom ik weer aan het twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Ik wilde zelf eerst ook een frondload mede door onderstaande link maar heb me toch over laten halen...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/

Heb inmiddels de gear al thuis en anders moet ik nog 10ml test-e extra kopen, niet dat dat een probleem hoef te zijn maar toch.

Valt nog niet zoveel up te daten, kuur start pas in januari, om precies te zijn wilde ik op 14 januari starten. Op het moment heb ik ook wat kleine tegenslagen, gevoelige schouder, nek en rug zowel boven- als onderrug dus is maar goed dat ik nog niet begonnen ben. Hoop weer zo snel mogelijk pijn vrij te kunnen trainen, heb laatste week helaas diverse oefeningen voor de schouders / rug / benen moeten schrappen.

bent over row en incline bench press gaf problemen aan mijn schouder, deadlift en de straight-leg deadlift aan mijn onderrug dus al met al k.t

Weet ook niet waardoor dit allemaal komt, oefening verkeert uitvoeren, te zwaar, overbelasting en of het verstandig is om for the moment met iets lagere gewichten te trainen of even een weekje of misschien wel 2 weken complete rust of toch alleen cardio om zo nog even iets vet weg te werken voor ik de kuur start.

Het lijkt me ook niet verstandig om eerder te beginnen dan dat alle "problemen" opgelost zijn en ik er vol voor kan gaan.

ik zou zeker ff 2 weken rust nemen, of iig zo lang dat je klachten weg zijn. Zoveel progressie loop je daar nu niet mee mis, je herstel nu is veel belangrijker. zou absoluut herstelt je kuur ingaan. Ben 2x lelijk geblesseerd geraakt tijdens n kuur, en dat verdoet de boel aardig.

ik zou zeker ff 2 weken rust nemen, of iig zo lang dat je klachten weg zijn. Zoveel progressie loop je daar nu niet mee mis, je herstel nu is veel belangrijker. zou absoluut herstelt je kuur ingaan. Ben 2x lelijk geblesseerd geraakt tijdens n kuur, en dat verdoet de boel aardig.

Tja, dat is ook iets waar ik voor moet waken om niet tijdens mijn kuur geblesseerd te raken. Je kunt en wilt steeds meer gewicht en voor een optimaal resultaat is dit ook nodig maar een blessure ligt op de loer, dus is het mijn bedoeling om de gewichten steeds met kleine beetjes te verhogen gedurende de hele kuur ipv af en toe reuze sprongen te maken en dan weer stil te staan. Hoop dat dit in de praktijk ook zo gaat.

het gaat zoals je het zelf gaat doen. Je zult vanzelf merken dat het trainen veel makkelijker gaat, en dan is het elke training weer aftasten hoeveel extra kracht je hebt. Blijft gewoon geconcentreerd trainen, en probeer idd elke keer met kleine stapjes de gewichten te verhogen.

Eertse 2 spuiten test-e zitten erin, afgelopen zondag 1 ml en gisterenavond 1 ml, probleemloos. Eingelijk kijk ik uit naar het volgende spuitmoment en het volgende en...

Dianabol gestart vanaf maandag op 40mg p/d gespreid ingenomen +/- 30 minuten voor de maaltijd ivm betere opname aldus William Llewellyn's Anabolics 6th edition 2007. Tot op heden niet merkbaar!

Lichte spierpijn in mijn tits en bicep van gister, vanavond benen/kuiten/buik trainen.

De aftrap is dus gegeven :)

Succes dude!

Dit gaat staat er denkelijk bij mij ook op het menu binnen enkele weekjes..!

Grtzz

Terug
Naar boven