XXL Nutrition

Kuur januari 2008: Test-E / kickstart Dianaboll

Zeer net resultaat!!!

Geniet van de sauna :D

Vindt ik ook en blijven knalle!

succes

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren bij vrienden op een verjaardag geweest, had ze al een aantal weken niet meer gezien en zij mij dus ook niet. Kreeg wel wat opmerkingen dat ik gegroeid, 's-avonds toch maar even op de schaal gestaan en woog ruim 86.

Zit nu in week 10 en ga mijn dieet aanpassen dwz langzaam minderen met de koolhydraten deze laatste 3 weken tot het einde van mijn kuur. In mijn nakuur weer iets meer kcals totdat mijn gewicht stabiel is en dan carb cyclen athans dit is mijn bedoeling.

hey kerel hoest nou??

update?

hey kerel hoest nou??

update?

Ik deze week veel moeten hoesten idd, griepje. Gaat nu wel weer ....
Training gewoon blijven doen alleen hier en daar iets minder gewicht of een oefening weg gelaten.

Zoals eerder gezegd heb ik mijn dieet aangepast en dit werpt geloof ik wel zijn vruchten af, gewicht is iets lager 84,5kg maar ben ook een stuk minder opgeblazen en dat is ook wel plezierig.

Zit nu in mijn laatste 2 weekjes test-prop / mast-prop en heb nog geen last van puistjes... meesten krijgen het echter pas in de nakuur dus even afwachten (hoop het niet te krijgen natuurlijk)

Ergens volgende week zet in mijn eerste HCG ik denk icm B12.

Later.

zit in de laatste fase van mijn kuur, gisteren mijn eerste shot hcg gezet. midden volgende week ben ik klaar, dan ga ik mijn kcal weer wat uppen om zoveel mogelijk van mijn gains te behouden.

Succes met de komende weken na je kuurtje man!

Het zit erop, gisteren mijn 3e en laatste shot hcg gezet dit icm B12 waarvan ik er volgende week nog een zet.

Wat rest is nolvadex, tribules, zma, creatine. Aansluitend een kuurtje met maria distel.

Tevreden? gedeeltelijk, heb nooit echt de drive gevonden die ik verwacht had, niet het libido wat erbij hoort, niet het extreme zweten en ga zo maar door.

maximale gewichttoename is 12 kg geweest maar dit was voornamelijk vocht en vet en ik voelde me er niet prettig bij. Reden dus om mijn voedingspatroon te wijzigen hoog in eiwitten en koolhydraten naar beneden met als gevolg gewichtsverlies maar ook een stuk droger en mijn conditie werd ook meteen weer acceptabel. Nu zit ik nog op plus 8kg maar zie meer lijn, zelf mijn buik komt eraan en dit vind ik wel tof aangezien ik nog nooit een strakke buik heb gehad.

Ga tijdens mijn nakuur op onderhoud of iets daarboven zitten, hierna carb cyclen en mijn cardio opvoeren. Als toetje heb ik dan nog Lipo6 besteld vanuit Amerika welke ik als laatste troef wil inzetten.

Heb in totaal 44 spuiten IM gezet in 14 weken waarvan de hcg de meest vervelende spuiten waren.

Aan het eind van het jaar wil ik wel weer gaan kuren en ga me nu verdiepen welke gear ik hiervoor ga nemen. Test als basis met mss winny, primo of tren of een combinatie hiervan. Heb nog een potje dianabol over maar weet niet of ik dit nog wil, de gewichtstoename was tijdens deze weken enorm maar grootendeels dus vocht bij mij en ben bang dat deca zo'n zelfde effect bij mij heeft.

Eerst maar zien zoveel mogelijk te behouden ...

Als je "zo veel mogelijk" wil vasthouden van je massa, eet je beter een stuk hoger dan kcal-onderhoud, denk ik! Ik zou 't alvast niet riskeren om zo vlug na 'n massakuur al te gaan cutten.

Idem voor mij hoor, weining last gehad van die dingen wat je opnoemt wat je ook niet gemerkt hebt..

Succes met de nakuur en alles wat er nog bijkomt, je gaat er zeker komen, en laat zeker effe weten wat je in het najaar gepland gaat hebben ;)

Btw, vertel ook even vlug je begin & eindstats, eventueel ook met krachttoenames?

grtzz

Als je "zo veel mogelijk" wil vasthouden van je massa, eet je beter een stuk hoger dan kcal-onderhoud, denk ik! Ik zou 't alvast niet riskeren om zo vlug na 'n massakuur al te gaan cutten.

Zal ook niet meteen zaar cutten zijn, zoals ik zei eerst op onderhoud of iets daarboven tijdens de nakuur (nog 3 weken dus) daarna carb cyclen dus ik blijf wel op onderhoud qua kcal alleen is de verhouding meer eiwitten/vetten en minder koolhydraten. De cardio moet het uiteindelijk gaan doen maar ook dit gaat gelijkdelijk dus denk dat het allemaal wel meevalt met het verlies en ik ben er zelf bij he, als het te snel gaat moet ik gewoon iets meer eten. (Wat lijkt het toch allemaal simpel) De lipo6 is pas voor over een week of 6-7 dus dan moet mijn gewicht al wel stabiel zijn.

Idem voor mij hoor, weining last gehad van die dingen wat je opnoemt wat je ook niet gemerkt hebt..

Succes met de nakuur en alles wat er nog bijkomt, je gaat er zeker komen, en laat zeker effe weten wat je in het najaar gepland gaat hebben ;)

Btw, vertel ook even vlug je begin & eindstats, eventueel ook met krachttoenames?

grtzz

Beginstats 75kg op 13% nu 83kg op 11%

Krachttoenames zijn het vermelden niet waard zeker niet je jouw log hebt gelezen....

Damn dat is toch mooi 8 kilo + 2% vet verloren!!!

Goed resultaat bro!!

Terug
Naar boven