AndroidHealthClinic

Kuur januari 2008: Test-E / kickstart Dianaboll

• Topic Starter Topic Starter
Eertse 2 spuiten test-e zitten erin, afgelopen zondag 1 ml en gisterenavond 1 ml, probleemloos. Eingelijk kijk ik uit naar het volgende spuitmoment en het volgende en...

Het spuiten ging idd probleemloos, heb er echter wel een beurs gevoel aan over gehouden hehe .... gaat wel weer over.

Verder heb ik vandaag B12 bij de apotheek gehaald, depot versie, deze wil ik vanaf dit weekend toevoegen 2 week on 2 week off. Deze gaan ook in mijn bips 1*p/w i.m. met 0,8 - 4.

Ik heb niet het idee dat de dianabol al werkt, tenmiste ik merk het niet tijdens de training. Inmiddels dag 5 op 40mg p/d, denk ook niet dat ik vocht vasthoud of het moet in mijn buik zijn want die is wel "vol" van het vele eten.

Ook denk ik er nog over om als afsluiter bv test prop te gebruiken na mijn laatste shot test-e tot aan mijn nakuur
A om de tijd uitwerkingstijd van de test-e te vullen en
B om droger uit de kuur te komen, gaan dan toch weer richting het mooi weer.

wat denken jullie? doen, niet doen, ander middel, beter idee....

test prop tot aan de nakuur is idd wel een aardig idee ja. Geef de dianabol ff tijd, ik merkte m ook niet na 4/5 dagen, maar na anderhalf week had ik toch zeker een krachttoename.

naja is natuurlijk niet mijn idee maar vindt het eigenlijk zonde van de 2 weken uitwerktijd van de ethanaat tot aan de nakuur vandaar dat ik zocht naar een opvulling waarvan ik ook droger wordt en het liefs geen orals zoals winny vandaar test prop. Hoeveel doseren EOD 100mg ?

Ik laat maar even weten dat ik dit logje ga volgen ;)

Voel me al 2 dagen niet best, druk op de borst, slap, en moe ....

te hoge bloeddruk? stoppen met de dianabol welke de veroorzaker is (denk ik)

Kijk het nog even aan anders maar naar de dokter.

op hoeveel dbol zit je nu?
neem ff paar daagjes aspirine, s'ochtends en s'avonds, dat verdunt je bloed wat.

40mg/D, werkt ibupr ook om het bloed te verdunnen

Ibu is niet nodig. Gewoon een paar centjes heb je een doosje asprine. :D

Ibu is niet nodig. Gewoon een paar centjes heb je een doosje asprine. :D

kan wel zijn maar zit nu op mijn werk en ibupr heb ik bij me asprine niet. Dus vraag blijf staan.

Heb inmiddels 2 ibupro a 400mg achter de kiezen en wordt niet beter, alles is zeer gevoelig. Mss opkomend griepje icm dianabol?

Als ik me zo voel wordt dit niet trainen vanavond, helaas.....

ibu doet niets, is ontstekingremmer, daar heb je weinig aan. aspirine of paracetamol...
ik zou persoonlijk wel gaan sporten, maar ik voel me altijd lekkerder na t sporten, ook als ik me ziekjes voel. zweet je t dr lekker uit.

Vanavond mijn rug getraint, ging lekker. Merk dat ik wel iets zwaarder kan trainen maar monster kracht toename blijf nog uit ...

Inmiddels 2* 1ml B12 gezet, merk er nog niets van helaas. Ook hou ik volgens mij weinig vocht vast, zal wel te weinig eten alhoewel ik wel elke 2-2,5 uur een maaltijd nuttig en mijn taille wel groter wordt (volgens mijn broekriem 2 gaatjes) Trouwens mijn benen zitten ook strak in de spijkerbroek.

Morgen mijn 6e injectie test-e 1ml, denk dat het feest nu ieder moment kan beginnen.

Van onregelmatig eten of slechte voeding en verhoudingen die niet kloppen kan je ook dikker worden.Post je voedingsschema eens, er zijn genoeg mensen met veel kennis op dit board.

Succes!

Van onregelmatig eten of slechte voeding en verhoudingen die niet kloppen kan je ook dikker worden.Post je voedingsschema eens, er zijn genoeg mensen met veel kennis op dit board.

Succes!

Heb ik al eens gepost en is in grote mate nog gelijk gebleven, staat in de voedingssectie

Voel me al 2 dagen niet best, druk op de borst, slap, en moe ....

te hoge bloeddruk? stoppen met de dianabol welke de veroorzaker is (denk ik)

Kijk het nog even aan anders maar naar de dokter.

Waarom bouw je dan ook niet op.Laat me raden,je hebt hier gelezen dat het achterhaalt is?
Voor de rest succes.

Lorenze hier ben ik het volledig met je een, dat gezever hier over niet open/afbouwen. Ik het het beide gedaan. Met opbouwen zijn de sides gewoon een stuk minder. En als je een kuur hebt van zeg eens 12 weken, wees veestandig en begin rustig aan, tenzij je goed tegen de sides kunt of er zowiezo geen last van hebt.

Een beginneling, zou ik adviseren altijd op te bouwen

Goed te horen. Ga deze log ook eventjes volgen :) (ervaring met d-bol en test-e klaarliggen voor over 1 jaartje ofzo). Altijd fijn om al wat logs als voorbereiding te bestuderen.

Lorenze hier ben ik het volledig met je een, dat gezever hier over niet open/afbouwen. Ik het het beide gedaan. Met opbouwen zijn de sides gewoon een stuk minder. En als je een kuur hebt van zeg eens 12 weken, wees veestandig en begin rustig aan, tenzij je goed tegen de sides kunt of er zowiezo geen last van hebt.

Een beginneling, zou ik adviseren altijd op te bouwen

Je bent het wel met me eens hoor.

dat zegt ie toch ook

Terug
Naar boven